Ochrona zdrowia

15 marca 2010

Osiągnięcia jakie ma SP ZOZ Lesko pod kierownictwem mgr Alicji Szczepańskiej są znaczące, dostrzegane nie tylko przez mieszkańców naszego powiatu ale również przez przyjezdnych z innych regionów Polski. Ambicją nas wszystkich powinno być działanie w kierunku dalszego rozwoju tej placówki, która jest ważną wizytówką naszego miasta i powiatu. Dlatego jednym z naszych zamierzeń jest wspieranie SP ZOZ Lesko oraz pomoc jaką winniśmy udzielić mgr A. Szczepańskiej w jej dążeniach do dalszej poprawy funkcjonowania tej placówki. Wsparcie ze strony UMiG powinno dotyczyć poczynań inwestycyjnych:

1) Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej w Lesku, co w znaczącym stopniu poprawi standard budynku oraz jakość obsługi pacjentów.
2) Uruchomienie Stacji Dializ na terenie Szpitala Powiatowego w Lesku, co ułatwi dostęp mieszkańcom z terenu Bieszczad, aktualnie korzystających z tego rodzaju usług w Sanoku.
3) Doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
4) Wypożyczenie tomografu komputerowego a w II etapie jego zakup
Bardzo ważną sprawą jest dobrze zorganizowany transport sanitarny, od którego zależy szybka i sprawna pomoc. Aby to osiągnąć należy podjąć wspólne działania gminy, powiatu oraz ZOZ Lesko, w celu wyznaczenia oraz wykonania lądowiska dla helikopterów bezpośrednio przy szpitalu, by skrócić czas dojazdu i wyeliminować lądowanie na stadionie czy w Huzelach.
Należy poczynić również wspólne działania w celu zakupu dwu karetek z funduszy unijnych. Zrealizowanie tych założeń pozwoli osiągnąć leskiemu SP ZOZ-owi bardzo stabilną pozycję i spełnić wymogi unijne.
By przyspieszyć realizację wyżej wymienionych zamierzeń komitet wyborczy „Przedsiębiorczość, Praca, Przyszłość” nawiązał kontakt z Sanocką Fundacją Ochrony Zdrowia. Korzystając z doświadczeń Sanoka nasz komitet wyborczy we współpracy ze wszystkimi zainteresowanymi dalszym rozwojem leskiego szpitala podejmie działania na rzecz powołania Bieszczadzkiej Fundacji Ochrony Zdrowia. Środki fundacji będą wsparciem finansowym dla potrzeb leskiego szpitala.
Majątek fundacji stanowić będą:
1) Fundusz założycielski
2) Nieruchomości i ruchomości pochodzące z darowizn i spadków oraz nabyte przez Fundację
3) Środki finansowe pochodzące z:
- zbiórek publicznych i innych dostępnych źródeł
- subwencji, darowizn, spadków i zapisów
- dochodów z nieruchomości i praw majątkowych
- odsetek od wkładów na rachunkach bankowych
Komitet Wyborczy PPP powołał zespół roboczy, który opracuje statut Bieszczadzkiej Fundacji Ochrony Zdrowia oraz rozpocznie prace w celu powołania Fundacji.


W imieniu
Komitetu Wyborczego
PPP
Henryk Gocek

Do pobrania: Projekt Statutu Fundacji (PDF)

123 komentarze:

Anonimowy pisze...

Co kilka dni nowe, szumne zapowiedzi poczynań, obietnic wyborczych, z każdej dziedziny życia. Coraz bardziej wydają się nierealne, niemożliwe do spełnienia. Pod rządami p. Gocka UMiG będzie robił to, tamto... Raz woda, potem szpital, inwestycje...

Odpowiedzmy sobie pytanie: czy to jest fizycznie możliwe (ze względu na ograniczone: finanse gminy, zasoby ludzkie czy wreszcie tylko 4 lata kadencji)? Nie dajmy się zwieść roztaczanej wizji świetlanej, ale złudnej przyszłości, która jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki po wyborach miałaby stać się rzeczywistością.

Zobaczmy: mamy sytuację dualną do wyborów sprzed 4 lat, gdy obietnice p. Jankiewicz wypełniały całą ulotkę wyborczą. Dziś tą ulotką jest ta witryna, tylko kandydat się zmienił.

Coraz częściej dochodzę do wniosku, że potrzebna jest alternatywa pomiędzy p. Jankiewicz a p. Gockiem - oboje pokazali już podczas poprzednich kadencji na co ich stać - nie zapominajmy o tym! Bądźmy rozważni i wybierzmy nie tego, kto obiecuje najwięcej, ale tego, kto obiecuje najrozsądniej - oby pojawił się taki kandydat.

Liberał.

Anonimowy pisze...

Pan liberał przedstawił wizję pobożnożyczeniową. Oby się pojawił kandydat! Proszę bardzo. A jak sie nie pojawi , to znaczy że ma być tak jak jest ? Pojawił się człowiek znający sie na sprawie, który jeden jedyny mówi o tym z otwartą przyłbicą i jeden jedyny proponuje jakieś rozwiązania.I trzeba mu zaufać, bo tego zaufania jest godny. Czekanie na to,że pojawi się ktoś, kto się dotąd nie pojawił, to ułuda.Czekaj tatka latka...
Program w zakresie ochrony zdrowia jest konkretny, fachowy , opracowany zapewne przy udziale Pani Szczepańskiej, która dowiodła wszem i wobec,że jest kobietą sukcesu. Pomysł z Fundacją , wzorowany na Sanoku, gdzie się sprawdził, też do zaakceptowania. Myślę, że wielu mieszkańcom gminy przyjmie go z zadowoleniem, gdyż nic cenniejszego nad zdrowie,które należy chronić jak najlepiej.

Anonimowy pisze...

PANOWIE już pisałem >PO CZYNACH ICH POZNACIE< oboje razem pracowali i wiedzą jak obiecywać z realizacją to już nie ich sprawa koryto to ich cel!!! CO DO SZPITALA SZACZUN DLA PANI SZCZEPAŃSKIEJ DOKONAŁA TEGO bez pomocy P.GOCKA teraz do sukcesu : WIELU ojców i może FUndacji wprawdzie w zamyśle ale jak dumnie to brzmi i kto to wymyślił następny z poza LESKA!!!WIEM że przez zauszników Idola zostanę obdarty z czci i wiary ale po to jest ich BLOG.MADMIENIAM że jestem przeciwny IDOLOWI i doBREJ goSPODYNI do R E E L E K C J I !!!!

Anonimowy pisze...

Kandydat z Hoczwi koniecznie chce byc trzeci. Jezeli bedzie trzech kandyatow to bedziesz trzeci, jesli bedzie ich wiecej to bedziesz ostatni. KUMATA ZOSKA Z HOCZWI

Anonimowy pisze...

Anonimowy z 16 marca 2010 20:55 napisał:

> Pan liberał przedstawił wizję pobożnożyczeniową. Oby się pojawił kandydat! Proszę bardzo. A jak sie nie pojawi , to znaczy że ma być tak jak jest ?

Nie. Zdaję sobie sprawę, że najporządniejsi i najlepiej myślący ludzie nie garną się do polityki. Jak się nie pojawi, to należy wybrać mniejsze zło. Dla dobra całej leskiej społeczności.

> Pojawił się człowiek znający sie na sprawie, (...)

"Pokazał" to jak był burmistrzem. Przypomnijmy to sobie.

> I trzeba mu zaufać, bo tego zaufania jest godny.

Dlaczego jest godny zaufania? Dlatego bo pisze o swoich planach?

Liberał.

Anonimowy pisze...

Kandydat z HOCZWI nieczego nie bedzie obiecywal, niczego nie bedzie przedstawial bo nie ma czasu na pisanie. Zajmuje sie swoimi sprawami. Do wyborow podejdzie w przerwie wykonywania fuch z marszu z propozycja MNIE WYBIERZCIE.

Anonimowy pisze...

Sukcesy szpitala ?
Szpital jest zadłużony po uszy, co lepsi specjaliści uciekają do innych placówek, Kasę szpitala doją specjaliści przyjezdni , którzy za jeden zabieg dostają tyle co pielęgniarka za miesiąc. Pani dyrektor zadłuży tak szpital u "nieznanych" sponsorów,że przy byle okazji(brak kontraktu z NFZ itp.) szpital zostanie sprywatyzowany w ramach restrukturyzacji długu. No chyba że Powiat zapłaci!
Wiedza którą dysponuje kandydat na burmistrza opiera się na propagandzie, podobnie jak obecnie nam panującej.

Anonimowy pisze...

Trwa dyskusja o ochronie zdrowia w Lesku, z oczywistym podtekstem walki politycznej. Jedni chwalą tenże program , drudzy ganią , nie proponując alternatywnych rozwiązań merytorycznych. Każdemu wolno, jego prawo i nic nikomu do tego.Każdy też ma prawo oceniać , co dobre a co złe. A może coś z innej beczki :
- proponuję, by w leskim Ośrodku Zdrowia był gabinet do diagnozy i terapii patologicznych skłonności do kłamstwa, głównie ludzi władzy.
Pierwsza pacjentką winna być Pani Basieńka. Oto dowód :
W wywiadzie dla Nowin mówi :
"Ziemia stoi na dziadka, który zmarł w 1943r. Ja jestem jedną z 11 spadkobierców"

Kilka wierszy niżej Basieńka mówi :
"Mam nadzieję, że kiedyś te grunty przejmę "
Skąd ta pewność,że pozostałych 10 spadkobierców ustąpi ? Chyba,że nie są spadkobiercami , stąd ta uzasadniona pewność.
Nawet dla tych, którzy nie wiedzą,że grunty stoją na rodziców, a nie na dziadka, jak insynuuje Burmistrzyni, coś się pozajączkowało
w logice tej wypowiedzi. No cóż, nie od dziś wiadomo,że kłamstwo ma krótkie nogi.
A uczone księgi mówią,że kto w małych rzeczach jest kłamcą, tym bardziej jest i będzie w dużych.

Anonimowy pisze...

WANDYCZ byl juz czlekiem z doliny SANU garabem grabowym. Aktualnie jest LIBERALEM. KIM bedzie nastepnym razem - NIECH wlasciciele bloga oglosza konkurs.

Informatyk z hoczwi pisze...

Bardzo dobry program ma nasz idola ja bym dołozyl do programu jeszcze dlaczego dwie karetki 4 karetki problem był by rozwiazany , na co ladowisko dla helikoptera odrazu pas startowy dla samolotów sanitarnych dlaczego jeden tomograf on nie rozwiazuje sprawy wezmy dwa .dach nad przychodnia miedziany nie z blachy.przychodni lotnicze fotele a nie drewniane krzesła ,na poczekalni w przychodni nie telewizor tylko telebim.a co nie mozna .Jezeli moje postulaty beda spełnione a jezeli nawet nie to i tak bede głosował na idola henia on ma głowe

Anonimowy pisze...

JESZCZE RAZ KUMATA NIE JESTEM TYM Z HOCZWI JUŻ CI RAZ PISAŁEM ALE TY JESTEŚ JAK BETON Z POPRZEDNIEJ EPOKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a tak w mawiasie ostatni będą PIERWSZYMI

Anonimowy pisze...

NIKT WAM NIE ZABRONI GŁOSOWAĆ NA IDOLI . PO WYBORACH JAK DOTRWA TEN BLOG ZOBACZYMY KTO JEST KTO?

Anonimowy pisze...

JAK ZOS będzie stawial na kadrę kierowców po PRZEMYSKICH UCZELNIACH to w niedalekiej przyszłosci zostanie to co po REJONOWEJ!

Anonimowy pisze...

Bardzo dobry wpis informatyka z hoczwi myślę,że dyrektorka szpitala jest w stanie wziąć takie kredyty i zadłużyć ten zakład jeszcze bardziej.....

Anonimowy pisze...

Proponuję nazwę dla bloga
"ZAPIS POBOŻNYCH ŻYCZEŃ"
Już taki program gdzieś widziałem, chyba program wyborczy PO - CUDA CUDA OGŁASZAJĄ.

Leszczanka pisze...

A moim zdaniem fundacja powinna byc założona przez ludzi, których nic nie łączy ani z Panią Szczepańską ani z Panem Gockiem. Bo tak naprawdę wygląda to na chwyt pt. "w kampanii wyborczej wszystkie chwyty dozwolone". Nie uważam, żeby oboje wyżej wymienieni byli ideałami, bo tak jak ktoś już słusznie zauważył szpital jest zadłużony, specjaliści odchodzą - czyli gospodarz nie jest the best! Lesko jakie jest wszyscy wiemy - czyli, jak widac dawne rządy nie zrobiły z naszego miasteczka metropolii! Więc czym tu się chwalic?! Ale najlepiej stworzyc fundację, bo może chwyci to ludzi - pytanie , czy aby na pewno będzie to z korzyscią dla pacjentów? To nie jest pomysł nad którym warto krzyknąc EUREKA! Czy nie mamy naprawde w Lesku kandydata, który zamiast chwalenia się tym co "zrobił" lub tym co "zrobi" , zamiast taniej propagandy , pokaże nam jak powinien wyglądac prawdziwy gospodarz i zakasze rękawy, by w końcu żyło nam się lepiej? Kandydaci-odwagi, ujawnijcie się, to jest blog o Lesku i jego sprawach, a nie tylko o Panu Gocku!!!

Informatyk z hoczwi pisze...

do 12:10 i 12:13
nie wiem czy jestes kumata czy kumaty a moze jestes ono idola i tak głosno "nie krzycz" na internecie bo ci sie głos zedrze

Anonimowy pisze...

Jeden tomograf dla Leskiego szpitala jest w zupelnosci wystarczajacy na dlugie lata. Ladowisko dla helikopterow to teamat ktory aktualnie jest rozpczety i jest na etapie projektoania. Pasa startowego nie potrzeba, pniewaz nikt nie zamierza ewakuowac LESKIEGO szpitala. System karetek funkcjonue w terenie dosc dobrze. Dwie nowe karetki rozwiaza wszyskie aktualne problemy. Krytykowanie Gocaka za to, ze zamierza zrobic cos dobrego jest zwyklym malkontenctwem. Wszystkich niedowiarkow wysylamy po nauke do SANOKA,- Informatyka z HOCZWI rowniez, tam sie dowiedza co jest w stanie zrobic fundacja a przedewszystkim ludzie w nie pracujacy za darmo jesli im zalezy na ich srodowisku. Dobrze zorientowany w LESKIEJ sluzbie zdrowia

informatyk z hoczwi pisze...

Jak pisałem o swoim zdaniu na niektóre tematy to ludzie idola wylewali pomyje jak chwale i dodaje swoje przemyslenia to dalej wylewanie pomyj wiec napiszcie o co wam chodzi bo juz nic nie rozumiem, a gdzie bedzie to ladowisko ,jak juz jest projektowane moze troche rabka tajemnicy uchylicie.Zawsze oddany i głosujacy na idola henia informatyk z hoczwi

Anonimowy pisze...

lądowisko oczywiście na dachu szpitala....

Anonimowy pisze...

Najwyzszy juz czas by nadeszlo opamietanie dla niektorych / jednych i tych samych a w szczegolnosci tych z Hoczwi/ piszacych ciagle to samo i tak samo na kazdy temat. Jezeli nie macie szacunku dla innych to zacznijcie go miec dla siebie. Dajcie spokoj normalnym czytenikom tego bloga. LESZCZANKA

Leszczanka pisze...

Ten "dobrze zorientowany w Leskiej służbie zdrowia" to zapewne sam Pan Henryk G. Nie jestem drogi panie malkontentką, ale realistką. I nie dam się nabrac na to, że wszystko tak sprawnie i pięknie działa w naszym leskim szpitalu i słuzbie zdrowia, a jak już powstanie ta pana fundacja, to już w ogóle będzie cacy! A do pana wiadomości dwie nowe karetki nie rozwiążą wszystkich problemów naszej służby zdrowia. Jeżeli tak pan uważa to chyba jest pan cudotwórcą? W co wątpię!
I muszę pana zmartwic, wiem jak działa fundacja w sanoku. Proszę się nie porównywac, bo daleko wam do tego!

Anonimowy pisze...

Do leszczanki; Jezeli pani tak dosonale wszystko wie na temat leskiej sluzby zdrowia a jeszcze lepiej o fundacji w Sanok o ktorym pisze pani z malej litery, to dlaczego pani nic konkretnego nie zrobila w tej materii. Dlaczego pani pisze ze jest to tylko Gocka fundacja. Skoro pani tak doskonale wszystko zna, to czemu pani nie mowi wiecej. Za fundacja opowiada sie wielu znaczacycvch ludzi w powiecie. Co w pania nagle wstapilo by krytykowac dobry pomysl. - A wszystko bylo takie piekne i nagle sie zmienilo.

Zorientowana pisze...

Może by tak Pani Meneger szpitala przebrała się za niewidzialną wróżkę i zobaczyła jak jest w szpitalu naprawdę. Ludzie nie idą do szpitala z rozkoszy ale dlatego ża cierpią, a jak sa traktowani? Ano tak, że podczas przyjęcia na SORze szanowne panie przyjmujące są szorstkie i nieuprzejme. Odnosi się to również do oddziałów szpitalnych, gdzie wszystko robione jest z łaską. Może by tak najpierw zacząc od sprzątania podwórka i np. zrobic anonimową ankietę wśród pacjentów. Bo jak na razie to panie pielęgniarki chcą dużych podwyżek, tylko za co? Może by tak najpierw podchodzic z szacunkiem do pacjenta i do jego cierpienia, a jeżeli ktoś nie potrafi tego robic to niech ustąpi miejsca innym, tym którym się chce i którzy się z tym pacjentem identyfikują. I może należy również sprawdzic jak wygląda tzw. plotkarstwo podyżurne. Mozna się dowiedziec wszystkiego - począwszy od tego na co jakiś tam pacjent jest chory, po to, jakie choroby się insynuuje. Nie mówię tu o lekarzach, mówię o paniach niższego szczebla aż po ten najniższy. Od tego można się dopiero rozchorowac! Więc może najpierw naprawmy to, co wymaga naprawienia, bo standard jest na razie na kiepskim poziomie. A dopiero później bierzcie się za fundację!!!
Zorientowana

Anonimowy pisze...

Jedynym sposobem na poprawę sytuacji w leskim ZOZ-ie jest oddanie go w ręce pracowników i począwszy od lekarzy poprzez pielęgniarki a skończywszy na salowych każdy będzie pracował na swoim i poprzez radę nadzorczą dzielił ewentualne zyski.
Jednoosobowe rządzenie,które jest obecnie zresztą osoby,która ma wiek emerytalny i za nic nie poniesie konsekwencji jest sytuacją nie zdrową.
Wszelkie ewentualne konsekwencje finansowe poniesie biedne jak mysz kościelna Starostwo Powiatowe i powiat,o który tak wszyscy walczyli padnie razem ze szpitalem.
Chcę tu pokazać,że długi szpitala są istotne dla całego społeczenstwa powiatu.
Przypominam,że jest to zaledwie szpital powiatowy a nie wielka klinika i robienie inwestycji w oparciu o duże kredyty jest niebezpieczne dla powiatu.

Leszczanka pisze...

Do pana anonimowego z 13:37
Blog obseruję od niedawna, ale nie zgadzam się z Panem - i to jest moje zdanie, wolno mi. Wiem jacy ludzie wspierają Fundację sanocką - chwała im za to. Ale wykorzystywanie Fundacji w Kampanii wyborczej moim skromnym zdaniem jest nie na miejscu. I drogi Panie dopiero co zaczęłam pisac i jak Pan zauważył nie miałam innego zdania we wcześniejszym poście by mógł Pan uzyc sformułowania: "A wszystko było takie piękne,ale się zmieniło". Od początku jak widac mam jedno zdanie. Na moje szczęście mam dobrą pracę, bo gdyby było inaczej pokazała bym jak powinna wyglądac prawdziwa Kampania, a zapewniam, że można ją zrobic bez podchodów, kopania dołków ale z kulturą i na poziomie!!!

Anonimowy pisze...

A ja uważam,że powinno się połączyć 3 szpitale:sanocki,leski i ustrzycki i utworzyć nie dublujące się oddziały.
Po co małym ludnościowo powiatom 3 nie zależne szpitale?
Wystarczy wtedy jedna administracja,jeden dyrektor i więcej zostanie na leczenie pacjenta....

Anonimowy pisze...

Nie dość,że płacimy podatki to jeszcze fundacje a może by tak panowie doktorzy trochę mniej zarabiali.W tym ZOZ-ie to przejedzą każde pieniądze.....

Anonimowy pisze...

Dyskusja interesująca, z tą jedną uwagą, że większość postulatów i uwag nie do burmistrza lecz starosty. Szpitale jak narazie podlegaja władzy powiatowej. Władza gminna może jedynie niektóre sprawy inspirować, inicjować,pomagać.Każda fundacja to szansa na dodatkowe ,tak potrzebe środki. Krytykowanie pomysłu zdobywania dodatkowych środków , gdy tak wiele niezaspokojonych potrzeb to nieporozumienie, wynikające zapewne z niewiedzy.

Anonimowy pisze...

A na jakie niezaspokojone potrzeby te srodki miałyby byc przeznaczone? Czy aby wiedza przedmówcy nie wynika z niewiedzy?

Anonimowy pisze...

Obawiam się, że ci którzy krytykują, nie robią tego bo mają taki kaprys. Zapewne robią to, bo mają wiedzę!

Anonimowy pisze...

WSZYSCY piszący czy wiecie jakie WIELKIE JEDZENIE podają i z kąd ono pochodzi , wiem że to nie hotel 5-co gwiazdkowy ale chory to człowiek i płaci skladki na ubezpieczenie . Prawdopodobnie to familijna firma Pani Dyrektor funduje te zimne rarytasy!

Anonimowy pisze...

Dyskusja "na bardzo wysokim " poziomie intelektualnym. Jeszcze nie ma fundacji, jeszcze nie ma ani grosza, a już jest obawa na co pójdą pieniądze.
Więc lepiej: " zapomnieć ludzi,bywać u osób i krawat mieć pięknie zapięty".

Anonimowy pisze...

Tu nie chodzi o ludzi, ale jak ktoś pięknie napisał: :...by bywac u osób i krawat miec pięknie zapięty..."!

Anonimowy pisze...

I całe zycie udawać ze jest sie PIEKNY

Anonimowy pisze...

JAKA Fundacja Panie sprowadz PAN Kardiologa z uprawnieniami ! ALe co Pana to interesuje w SANOKU jest ICH wielu.

Anonimowy pisze...

Do leszczanki z 13:20 i 13:57 Daleko nam do fundacji w Sanoku. Ten dystans wynosi 17 lat. To prawda, przez ten czas ta fundacja zdobyla wiele miljonow zlotych, a pani na szczescie ma dobra prace i wszystkich w dalekim powazaniu. Z pani pisania jasno wynika, ze musimy czekac az pani ja straci to wowczas bedzie pani brac udzial w kampani wyborczej i wszystkich nas zadziwi. Z tego mozna wyciagnac wniosek, ze jak pani bedzie juz bardzo biedna to pomysli pani o fundacji w LESKU.- A wszystko bylo takie piekne , i co sie nagle stalo ze sie tak bardzo zmienilo. Mysle, ze rozsadni ludzie w powiecie przesadza o tym, iz fundacja powstanie.

Anonimowy pisze...

Dobry pomysł na oddanie szpitala w ręce pracowników i stworzenia RADY NADZORCZEJ; Kandydat na prezesa rady już tam jest ,zajmując obecnie jedno ze stanowisk w trzech a może i więcej rolach ;Inwigilator odziałów ,rozsiewacz niezgody, gumowe ucho dyrekcji,tymsamym zaocznie wytykający jej błędy ,recenzer bloga lesko bez cenzury w godzinach przcy ,SZÓJA W CAŁEJ OKRASIE.

Anonimowy pisze...

Do Leszczanki z 13:20 i 13:57 coz za przewrotnosc i pefidia: bo ja mam dobra prace a jak ja strace to pomysle o potrzebujacych. Ucz sie dziewczyno ucz i nie trac czsu na marna polityke, bo za chwile nie bedziesz miec dobrej pracy, a ze sponsorami bywa roznie.

B.S.Skiba pisze...

W niedzielne popołudnie przyjechaliśmy z gorączkującym dzieckiem do szpitala.Pani pielęgniarka przyjęła nas bardzo uprzejmie.Po wypisaniu formalności wraz z nami pojechała na oddział dziecięcy.Tam bardzo życzliwie zajęła się nami Pani Doktor Ochyra.Otrzymaliśmy profesjonalną pomoc.Jesteśmy wdzięczni.
Pomysł z pozyskiwaniem środków finansowych poprzez fundację jest bardzo dobry.
Fundacje mogą pozyskiwać fundusze unijne niedostępne dla jednostek samorządowych.
Uważamy,że powinniśmy popierać inicjatywy,które będą służyły dla dobra wszystkich mieszkańców.

Anonimowy pisze...

Do 13;20 i 13;57 Rozsadni ludzie w powiecie juz zdecydowali: fundacja bedzie. JASNOWIDZ

Leszczanka pisze...

Wiesz anonimowy w jednym się z tobą zgadzam, ta polityka rzeczywiście jest marna! Zanim wyjdę do pracy odpowiem ci raz jeszcze. Ja o potrzebujących nie tylko myślę, ale bardzo często im pomagam. Ale nie mam w zwyczaju chwalic się tym na prawo i lewo. Uczyc się już nie muszę, bo wiedze mam kompletną a odnośnie "dziewczyny" to nie wiedziałam, że osobę pięcdziesięcioletnią nazywa się teraz dziewczyna, zawsze myślałam że raczej kobieta.
I proszę sie nie martwic o moją pracę, znam swoja wartośc. A bieda-no cóż, czasami życie bywa przewrotne i trzeba je przyjmowac z dobrodziejstwem inwentarza! Cóż, jezeli ktoś kto ma odmienne zdanie jest tak atakowany, to szkoda mi czasu na czytanie powtarzających się zdań. I radziłam na przyszłośc czytac całe zdanie i skupic się na jego treści, a nie tylko na wyrazach wyrwanych z kontekstu. Dla mnie fundacja kojarzy się z chęcią pomocy i uważam, że nie byłoby dobrze gdyby była tylko chwytem marketingowym!I to by było na tyle, ponieważ poziom pana wypowiedzi nie skłania mnie do dalszego czytania i pisania.
A na zakończenie taka dygresja: jeżeli w szpitalu w Sanoku jest tak dobrze, to dlaczego gazety piszą niepochlebne rzeczy, przypuszczam iż nie są one wyssane z palca. I proszę mi nie odpowiadac, znam odpowiedz.

Anonimowy pisze...

Jeśli chodzi o WIELKIE JEDZENIE...a czego się spodziewacie może jedzenia z Sheratona.....ma ktoś obcy się na nim dorabiać lepiej,że robi to ktoś z rodziny.....

Anonimowy pisze...

Do Leszczanki 07:03 i poprzedno. Mila pani czas skonczyc z ta pani bufonada. Co to znaczy wiedze mam kompletna, wiedzy nigdy za duzo, KULTURY tym bardziej. Raz pani chwali Sanok i fundacje sanocka a w kolejnym pani pisaniu Sanok jest Beeeee. Sens pani pisania swiadczy ze jest pani na poziomie rozkapryszonej szesnastolatki. Dojrzala kobieta tak sie nie zachowuje. PIELEGNIARKA z SPZOZ LESKO

Anonimowy pisze...

FUNDACJA to doskonaly pomysl, gratulujemy panu Gockowi. Wszyscy krytykujacy mieli 17 lat czsu by zrobic cos sensownego. Przez osiem lat Gocek byl nieobecny w Lesku nikomu nie przyszlo do glowy nic konkretnego. Wierze ze pan HENRYK obodzi z marazmu LESKO, zapmniane przez BOGA i ludzi.

Anonimowy pisze...

Dajcie sobie spokój z tymi peanami,fundacja to jezcze nie sukces,pytanie :czy znajdą się chętni żeby wpłacać na fundację?
A jaki interes ma w tym Gocek?czyżby chciał zostać dyrektorem szpitala?wróble ćwierkają,że obecna Dyrektor utrzyma się do wyborów...

Anonimowy pisze...

Pani dyrektor utrzyma sie dlugo,tak dlugo jak jej zdrowie na to pozwoli,czego bardzo jej zyczymy. Mieszkancy Leska

Anonimowy pisze...

No ładnie anonimowy,chcesz przez to powiedziec, że według ciebie i pewnie pana Henryka my leszczanie jesteśmy delikatnie mówiąc "nie kumaci" i gdyby pan H. nie wrócił z USA to pewnie nikt by nie miał żadnych pomysłów. No to ładne kwiatki! Może ma pan nas za ciemnogród, ale muszę pana zmartwic - pomysłów jest i było wiele, tylko nie koniecznie trzeba je na siłę realizowac. Ale całe szczęście że jest pan Henryk, co za ulga!!! I taki mądry, i TAKI szacunek ma do ludzi!!! Tyle że trzeba było może jednak zajrzec do Leska w ciągu tych siedmiu lat i sprawdzic, że marazmu juz dawno nie ma i że już tacy byli, co duzo mieli do powiedzenia a i leszczanie uczą się na błędach. Może Amerykę nie wszyscy odkryli tak jak nowy kandydat, ale rozumu im nie brakuje!!!
A Boga to lepiej zostaw w spokoju!Nawet jemu nie odpuścisz.

Anonimowy pisze...

Z tym utrzymaniem zobaczymy jaka partia wygra wybory do Powiatu i kogo będzie chciała obsadzić na tym stołku...

Anonimowy pisze...

I nie przesadzajcie z tymi podpisami:mieszkańcy Leska,a może mieszkańcy Podkarpacia,Polski,Europy,świata etc.etc.

informatyk z hoczwi pisze...

11;25
Nie my leszczanie tylko ja leszczan ,mów za siebie,za mnie nie musisz wyrazac moje zdanie, jest odmienne od twojego.

Anonimowy pisze...

Informatyk z Hoczwi do kogo piszesz, czy ty jestes trzezwy. Nie ma wpisu z 11:25 Ty informatyk, ty jetes z Hoczwi jaki z ciebie leszczan. Stary juz jestes masz 61 wiosen i cos ci sie kielbasi.Leszczaaaaaaaaaaaaanka.

Anonimowy pisze...

Do 11:25 Czy obecna anonimowa a poprzednia leszczanka juz wrocila z pracy. A tak w /nawiasie/ co ty umiesz robic oprucz plotek, intryg i niesnasek.

Anonimowy pisze...

SIE MI ZDAJE, że jak wszystko dotąd w mieście Lesku, ZAKOŃCZY SIE NA GADANIU

Anonimowy pisze...

Gocek już raz pomógł leskiemu ZOZ-owi,najpierw powołując na dyrektora panią Wysoczańską(kompletny niewypał)a póżniej nieprawnie ją odwołując a odszkodowanie po wyroku Sądu Pracy zapłacił ZOZ.Czyżby teraz chciał odpokutować błędy?

Anonimowy pisze...

Wysocznska odwolano prawnie,ale gocek jej nie odwolywal.- Pisze ten ktory ja odwolywal. Dyskutujcie na temat a nie o wszystkim i o niczym.

Anonimowy pisze...

Panie Gocek może byś się pan odniósł do poprzedniego komentarza. Coś niezbyt celnie stszelasz z programem wyborczym ,JAKI NASTĘPNY BLEF WYMYŚLISZ?????

lesczanka z dziada ,pradziada pisze...

Do IDOLA
Idola ze wsi zawsze wyjdzie ,ale wieś z idola nigdy

Anonimowy pisze...

do leszczanki z dziada pradziada, mysle ze bardziej z dziada pewnie z bezmiechowej. Do 19:57 nie pisze sie stszelasz, tylko strzelasz. Ucz sie dziewczyno ucz nie rob marnej polityki, i sponsor rowniez niech sie zacznie uczyc w tej samej szkolce. KROPKA I KONIEC NA DZISIAJ WASZEJ GLUPOTY.

Anonimowy pisze...

Co on sie tej radnej z bezmiechowej uczepił?

Anonimowy pisze...

To nie chodzi o radna

Anonimowy pisze...

To nie chodzi o radna, tylko o taka slodka idiotke.

Anonimowy pisze...

A radna od wolowaczy to z mami czy odwrotnie?

Anonimowy pisze...

Z nami to znaczy z kim

Anonimowy pisze...

Dyskusja na temat służby zdrowia zawsze i wszędzie wywołuje wiele emocji. Każdy ma prawo wypowiadać się na blogu LBC, po to on istnieje.
Każdy też ma prawo oceniać komentarze i wyciągać z nich wnioski.Czyniąc to , ubolewam,że tak ważny i drażliwy problem został wykorzystany w niniejszym blogu do brudnej walki politycznej. Jej formuła jest prosta : skoro ten ważny temat zainicjował H. Gocek , to jego przeciwnicy, czyli obecne władze Leska,atakują wszystko, zarówno to co dobre, jak i to co złe. Do jednego worka, byle tylko dokopać Gockowi. Nie ważne jakim kosztem. To jest właśnie ten "brud". Czysta walka to walka na idee i programy.
W tym żałosnym jazgocie, który chwilami przebija się z blogu, nie uszanowano nawet prestiżu leskiego szpitala, nie uszanowano jego personelu, szczególnie zasłużonych lekarzy i ofiarnych pielęgniarek, które za niewielkie pieniądze służą pomocą ludziom potrzebującym.Roczna pensja pielęgniarki jest nie wiele wyższa od tego, co Pani Burmistrz dostaje na miesiąc.Przy takich relacjach trudno
oczekiwać szacunku.
Proszę przeczytać "Gazetę Bieszczadzką" sprzed 2-3 lat, w której autor, ubolewając nad agonią ustrzyckiego szpitala, za wzór dobrego zarządzania i operatywności podaje... szpital w Lesku. Tak ,tak - Ustrzyki chwalą Lesko, historia jak z bajki, lecz bajką nie jest.Czy to nie powód do dumy ?
Służba zdrowia w Lesku na pewno nie jest idealna, bo nigdzie takowej nie ma i długo jeszcze nie będzie. Ale uczciwość nakazuje doceniać to co jest, szanować tych, którzy swą codzienna ofiarną pracą zapewniają opiekę medyczną na takim poziomie, na jaką nas stać.
Można parafrazując poetę podsumować problem tak:
"Jest wiele rachunków krzywd, ale nikt obcy ich nie wykreśli: My to sami musimy uczynić. Dajmy więc szansę tym , którzy nie tylko narzekają, ale i próbują coś robić.Tym, którym jeszcze chce się chcieć. Jeśli sam nie jestes w stranie pomóc, chociaż nie przeszkadzaj. Kim kolwiek jesteś.

Anonimowy pisze...

Ładnie napisane, szkoda tylko że nie wszystko jest prawdą.

Tara pisze...

Temat nie jest wcale nowy. Już od kilku lat p. Jan Lewicki próbuje zainteresować pomysłem utworzenia fundacji, kogo tylko może. Dotąd się nie udało. Najbardziej zależało mu, by można było wpłacać na konto leskiego szpitala słynny 1% naszego podatku. Tak jest w Sanoku. Choćby tylko ze względu na ten fakt, pomysł wart jest zrealizowania.
Tara

Anonimowy pisze...

W Leskim szpitalu już dawno powinien byc tomograf, stacja dializ itp. Trzeba tylko trochę wysiłku by poszukac sponsorów. I nie musi sie zakładac fundacji. Bo sama fundacja cudów nie zdziała.

Anonimowy pisze...

Do 23:06 Fundacja nie jest od dzialania cudow, tylko od pozyskiwania i gromadzenia pieniedzy, rowniez od sponsorow,poniewaz jest to legalny sposob przekazywania pieniedzy.

Anonimowy pisze...

Zgadzam sie z 23:06. Sponsorów można było juz dawno znależc. Mozna legalnie przekazac pieniądze, niekoniecznie przez fundację. Ale widocznie niektórym potrzebna jest fundacja by szukac sponsorów. Ok! Można i tak. Ważne jest by pacjenci na tym skorzystali.

Anonimowy pisze...

Kto widzial jakas powodz w tamtym roku w LESKU. Jezeli takie piniadze pani burmistrz dostala to niech przedstawi dokumeny. W klamstwie ona jest dobra, a redaktorzy Nowin 24 sa latwowierni. Dobrze zorientowany.

Anonimowy pisze...

UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W wywiadzie w nowiny.24 Barbara Jankiewicz skłamała podając, że droga do jej działek została sfinansowana ze środków powodziowych. Nie poszła na to ani jedna złotówka.
Urzędnik

Anonimowy pisze...

Jeśli to jest kolejne kłamstwo Pani Jankiewiczowej to miejcie nad nią litość ludzie dobrej woli. Ona jest chora, takich rzeczy człowiek normalny nie czyni. Panie i panowie radni, co macie do powiedzenia swoim wyborcom na ten temat ? Od Pani Jankiewiczowej nikt już chyba nie oczekuje odpowiedzi, bo wiadomo na jaką odpowiedź można liczyć.

Anonimowy pisze...

Czy nie ma nikogo w Lesku, kto mógłby nas godnie reprezentowac? Oczywiście oprócz tych dwojga, o których tak ostatnio głośno.

Anonimowy pisze...

Do 11:06 A czy ty bys nie chcial nas reprezentowac, nie tylko godnie ale i madrze.

Leszczanka pisze...

Sprawa drogi wymaga wyjaśnienia.Bo jeśli Jankiewiczowa zrobiła drogę do swoich gruntów ze środków powodziowych, to należy ustalić kto i na jakiej podstawie zakwalifikował tę drogę do remontu z wykorzystaniem środków specjalnych /powodziowych/. Jeśli nastąpiło to niezgodnie z prawem, gmine będzie musiała te środki zwrócić. Jeśli natomiast droga była remontowana nie ze środków powodziowych tylko gminnych , to znaczy, że Jankiewiczowa w wywiadzie dla" Nowin" była sobą / czytaj: kłamała jak z nut/. Czytelników gazety i wyborców z miasta i gminy zrobiła kolejny raz w "ciul".
Urzędnikom gminy , którzy mają moralne dylematy po której stronie stanąć: tam , gdzie nakazuje sumienie, czy tam , gdzie wymaga tego przełożona, dedykuję słowa Jana Pawła II : "Nie lękajcie się prawdy, prawda was wyzwoli". To nie długo się stanie.

Leszczanie pisze...

Wolamy ratunku !!! i wolamy o pomste do nieba gdyz brak jest jakiej kolwiek kontroli nadzoru nad pracami porzadkowymi na wiosne w osiedlach mieszkaniowych np.os.Smolki . W ubieglym tygodniu przecinano drzewa ,przyjechalo 3 panow jeden w ciemnych okularach ( przycmilo mu oczy ,drugi w czarnym kapeluszu (przycmilo mu mozg)zaczeli przecinac niby,ale cieli ile sie dalo,a przy tym mieli dobra zabawe (tnij ile chcesz)pytamy sie czy tak ma wygladac wiosenna przecinka drzew , czy pastwqienie sie nad przyroda zauwazono obecnie , ze tylko sie wycina , jak dotej pory nikt nie posadzil chocby jednego drzewka.Pytamy sie czy tak ma wygladac przecinka , a moze przeszlo nad Leskiem (Tsunami ?) co o tym sadza mieszkancy - bo tylko sie wszystko niszczy.Leszczanie.

Anonimowy pisze...

Najlepiej to wyglądają te drzewa na przeciw szkoły......jak karykatury drzew....

Anonimowy pisze...

Tylko jak na razie nie ma widoku na lepszą przyszłośc. Nowy-stary kandydat to przypuszczalnie nic lepszego nam nie wniesie, oczywiście oprócz obszernych prelekcji itp ( to też trzeba umiec). Oby nie było gorzej. Ale czy może byc jeszcze gorzej? Zawsze może byc gorzej!!!

Anonimowy pisze...

Może być gorzej i będzie , tylko dla kogo ?
Właśnie dla tych , którzy straszą ,że będzie gorzej. To oczywiste.
Dla pozostałych - gorzej jak jest już być nie może, tylko lepiej.
To też oczywiste.

Anonimowy pisze...

TO też oczywiste że straszycie po staremu , kto nie z wami to ten napewno przeciw , czy ma czy nie ma COŚ DO PRZEKAZANIA wróg i koniec.PAMIĘTAJCIE TO MY JAK ZECHCEMY TO TAK BĘDZIEMY G T O S O W A Ć !!!!!! I NA KOGO BĘDZIEMY CHCIELI???

Anonimowy pisze...

W tym samym artykule w NOWINACH Pani Basieńka walnęła, że wyremontowała 30 dróg / ile km nie wiadomo/. Strzeliła równą liczbą jak furman z bata, wydaje się ,że na wiwat. Papier wszystko przyjmie, ludzie w Lesku nie muszą, ona ma to w "głębokim poważaniu". Jeśli ktoś coś wie na ten temat, warto szerzej go naświetlić. A może okaże się,że to kolejna jej blaga ?

Anonimowy pisze...

Szanowni czytelnicy bloga LESKO BEZ CENZURY, znajac zamilowanie pani B. Jankiewicz do procesowania sie i naciagania ludzi po sadach, jesli to co zostalo napisane dotychczas na bogu nie jest prawdziwe to poczawszy od Gocka a skonczywszy na wlascicielach bloga wszyscy juz dawno sidzieliby w sadowych lawach. Tak wiec nasza kochana "PIERWSZA DAMA" moze tylko brnac dalej w zaparte, klamac albo milczec co czyni bardzo skutecznie i stanowczo udajac dobrotliwa i troskliwa wobec ludzi starszych, oraz swietobliwa wobec kosciola.

informatyk z hoczwi pisze...

Z dedykacją dla idola i jego zauszników oraz basieńki czerepacha wiersz Juliana Tuwima
Absztyfikanci Grubej Berty
I katowickie węglokopy,
I borysławskie naftowierty,
I lodzermensche, bycze chłopy.
Warszawskie bubki, żygolaki
Z szajką wytwornych pind na kupę,
Rębajły, franty, zabijaki,
Całujcie mnie wszyscy w du...

Izraelitcy doktorkowie,
Widnia, żydowskiej Mekki, flance,
Co w Bochni, Stryju i Krakowie
Szerzycie kulturalną francę !
Którzy chlipiecie z “Naje Fraje”
Swą intelektualną zupę,
Mądrale, oczytane faje,
Całujcie mnie wszyscy w du.. .

Item aryjskie rzeczoznawce,
Wypierdy germańskiego ducha
(Gdy swoją krew i waszą sprawdzę,
Werzcie mi, jedna będzie jucha),
Karne pętaki i szturmowcy,
Zuchy z Makabi czy z Owupe,
I rekordziści, i sportowcy,
Całujcie mnie wszyscy w du.. .

Socjały nudne i ponure,
Pedeki, neokatoliki,
Podskakiwacze pod kulturę,
Czciciele radia i fizyki,
Uczone małpy, ścisłowiedy,
Co oglądacie świat przez lupę
I wszystko wiecie: co, jak, kiedy,
Całujcie mnie wszyscy w du.. .

Item ów belfer szkoły żeńskiej,
Co dużo chciałby, a nie może,
Item profesor Cy… wileński
(Pan wie już za co, profesorze !)

I ty za młodu nie dorżnięta
Megiero, co masz taki tupet,
Że szczujesz na mnie swe szczenięta;
Całujcie mnie wszyscy w du.. .

Item Syjontki palestyńskie,
Haluce, co lejecie tkliwie
Starozakonne łzy kretyńskie,
Że “szumią jodły w Tel-Avivie”,
I wszechsłowiańscy marzyciele,
Zebrani w malowniczą trupę
Z byle mistycznym kpem na czele,
Całujcie mnie wszyscy w du.. .

I ty fortuny skurwysynu,
Gówniarzu uperfumowany,
Co splendor oraz spleen Londynu
Nosisz na gębie zakazanej,
I ty, co mieszkasz dziś w pałacu,
A srać chodziłeś pod chałupę,
Ty, wypasiony na Ikacu,
Całujcie mnie wszyscy w du.. .

Item ględziarze i bajdury,
Ciągnący z nieba grubą rętę,
O, łapiduchy z Jasnej Góry,
Z Góry Kalwarii parchy święte,
I ty, księżuniu, co kutasa
Zawiązanego masz na supeł,
Żeby ci czasem nie pohasał,
Całujcie mnie wszyscy w du.. .

I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość,
I ty, cenzorze, co za wiersz ten
Zapewne skarzesz mnie na ciupę,
Iżem się stał świntuchów hersztem,
Całujcie mnie wszyscy w du.. .

Anonimowy pisze...

Z dedykacją dla informatyka: zapewne znany mu wiersz również Juliana Tuwima

Rycerz Krzykalski

Oto rycerz Krzykalski,
Spójrzcie, co za mina!
Zdarzyło się mu kiedyś
Złapać Tatarzyna.

Krzyczy: "Hura! To moja
Odwaga i męstwo!
Wróg w niewoli! Ja górą!
Odniosłem zwycięstwo!

Nieustraszony jestem,
Więc natarłem zbrojnie!
Hura! Hura! Jam pierwszy
Śmiałek na tej wojnie!

Któż by się mógł porównać
Z takim bohaterem?
Niech tu sam król przyjedzie
Z największym orderem!

Dla mnie wszystkie zaszczyty!
Dla mnie cześć i chwała!
Złapałem Tatarzyna!
Zdobyłem trzy działa!"

Więc krzyczą mu:
"Przyprowadź tego Tatarzyna!"
A Krzykalski: "Nie mogę,
Bo mnie za łeb trzyma!"

Anonimowy pisze...

Jest jeszcze lepsza dedykacja dla informatyka, również wiersz Juliana Tuwima:

Śmierdziel

Przyszedł śmierdziel do ogrodu
I stwierdził,
Że się ktoś dopuścił smrodu,
Bo śmierdzi.

Stanął śmierdziel, żeby fakt ten
Ustalić
I cos w związku z tym nietaktem
Uchwalić.

Więc się śmierdziel zebrał licznie
W drzew cieniu,
Protestując energicznie
W imieniu.

Potem ruszył po ogrodzie
Pochodem,
Krzycząc: "Hańba! Precz, narodzie,
Ze smrodem!"

Krzyczał, ryczał, ducha sławił
(Nie ciało),
Ale gdzie się tylko zjawił -
Śmierdziało.

Z tego morał się wywodzi
Dla wielu:
Nie protestuj, gdy sam smrodzisz,
Śmierdzielu.

Anonimowy pisze...

Wiersz ktory zamiescil infrmatyk z Hoczwi swiadczy tylko o nim. Jak panstwo porownacie artykuly wczesniejsze podpisywane czlek z doliny sanu, grab liberal i niektre jednozdaniowki pisane jako anonimowy to jest ten sam styl i ta sama kultura.- Jaka sztuka taka kultura. Coz sie dziwic innym,cozsie dziwic mlodziezy jak nauczyciela ma takiego.

Anonimowy pisze...

Do informatyka z Hoczwi: starego dziada, ktory ma 61 wiosen calowac w d..pe coz to za przyjemnosc. Mysle ze przyjemniej by bylo ze starym capem. Hoczwianka ktora wstydzi sie za tego informatyka.

Anonimowy pisze...

A co ma P. Jankiewicz do szpitala?? Przeciez szpital jest "pod powiatem" a nie gmina!! Po drugie Heniu zpytaj sie pracownikow spzitala - nie lekarzy, czy taka ta Pani Dyrektor Sz.. jest wspaniala, bo pracownicy maja odmienne zdanie. Brak premii, procesy sadowe z prcownikami, brak wyplaconych 203zł to wszystko to sukces Sz. Laurka jak sie patrzy!

Anonimowy pisze...

Henio nie gloryfikuje pani Szczepanskiej, pisze o potrzebach szpitala by uczynic go jeszcze lepszym. Pieniadze zebrane przez fundacje moga byc przeznaczone na dosprzetowienie szpitala, nie zas na podwyzki i premie. PIELEGNIARKA

Hanka pisze...

Henio jest cudotwórcom co komu potrzeba to znajdzie kase .takiego nam burmistrza potrzeba

Anonimowy pisze...

Do Hanki Henio nie jest cudotworcom, moze byc ewentualnie cudotworca - analfabetko

Anonimowy pisze...

Do wszystkich niedowiarkow, tych co nie maja bladego pojecia o fundacjach, wszystkich wrogow fundacji oraz do tych co ostatnio zmienili zdanie, brdzo chcieli byc w fundacji ale nie beda ze wzgledu na dobro tej organizacji. - FUNDACJA NIC NIE KOSZTUJE, ALE WIELE MOZE.

Anonimowy pisze...

Fundacja to nie tylko praca, ale i odpowiedzialnosc za to co się robi, jak się robi, z kim się robi. Fundacja powinna miec na celu dobro pacjenta. Niestety - dla anonimowego, ludzie mają pojęcie o fundacjach. I pewnie dlatego widząc jak powinno byc, a jak to wygląda, nie chcą się angażowac. Nie jest sztuką obiecywac, sztuką jest robic coś dobrego, by byc docenionym i nie stracic twarzy. Pewnie ci co zmienili zdanie nie chcą stracic twarzy? Dobro tej organizacji jak widac po wcześniejszych postach zostało postawione pod znakiem zapytania.

Anonimowy pisze...

Do anonimowego z 23;10 Ty juz dawno straciles twarz, tylko nie wszyscy jeszcze o tym wiedza, wkrotce sie dowiedza. Fundacja powstanie niebawem, ale cebie w niej nie bedzie. Przez swoja postawe wyizolowujesz sie ze spolecznosci leskiej, sam sie o tym przekonasz.Mozna miec rozne wizje, inne poglady,ale nie nalezy byc podlym w stosunku do ludzi uczciwych.- Prawda panie L?

Anonimowy pisze...

Do 23:10 Pan L stracil nie tylko twarz,ale stracil znajomych,przjaciol i tych ktorzy byli jemu zyczliwi. On jednak nie moze tego pojac i dalej brnie w swoim zacietrzewieniu przeciwko wszystkim i wszystkiemu. To jego postepowanie skonczy sie dla niego zalosnie, ale wowczas bedzie juz za pozno. FILOZOF POLITYKI

Anonimowy pisze...

Wszystko jest tutaj polityką, a gdzie dobro człowieka, zwykłego mieszkańca. I tylko wstyd za tych, którzy aby dojśc do władzy za wszelką cenę niszczą porządnych ludzi.

Anonimowy pisze...

Filozofów od polityki jest tak dużo, jak głupoty która nimi steruje.

Anonimowy pisze...

I nie grzeszą uczciwością!

Anonimowy pisze...

Filozofia polityki to nauka ze wszech miar bardzo pozyteczna, szczegolnie wskazana dla ludzi madrych i myslacych. Nie kazdy kumu sie wydaje ze jest politykiem jest w stanie ja zrozumiec, a do jej stosowania w zyciu codziennym dalek droga. Jezeli ktos mowi ze filozofow od polityki jest tak duzo jak glupoty, ten w zyciu nie jest w stanie niczego zrozumiec. Uczciwoscia nie grzesza ludzie slabo wyksztalceni, zakompleksieni. - Po prostu ludze mali. FILOZOF

Anonimowy pisze...

Znam więcej "panów profesorów", którzy są małymi ludźmi, chciwymi i fałszywymi niż nieuczciwych prostych ludzi.Ktoś kto uczciwość ,mierzy miara wykształcenia jest głupi, tylko sam o tym nie wie.

Anonimowy pisze...

Czasem lepiej z mało wykształconym zgubic, niż z bardzo wykształconym znaleźc!

Anonimowy pisze...

Filozof to chyba nie bardzo kuma o co chodzi w tekście, bo jakby czytał uważnie, to by zrozumiał, że to co pisze o innych to własnie jego wypocin dotyczy.

Anonimowy pisze...

FILOZOF POLITYKI dalej brnie w swoim zacietrzewieniu przeciwko wszystkim i wszystkiemu.

Anonimowy pisze...

DO 18;56 Lepiej z madrm zgubic, jak z glupim znalezc. CHLOPSKI FILOZOF

Anonimowy pisze...

Mniej TVN a więcej książek, polecam.

Anonimowy pisze...

Dla chłopskiego filozofa polecam wiersze Tuwima, szczególnie te przytoczone na blogu.

Anonimowy pisze...

No cóż można powiedzieć dla kogoś kto swoją edukację zakończył na LOKOMOTYWIE - też Tuwima.

Informatyk pisze...

Zbyt skomplikowany tekst jak dla KANDYDATA? Rozumiem.

Anonimowy pisze...

Do 14:59 Ten informatyk nie jest Hoczwi,- to pewnne. Jestem przekonany ze to jest ten,ktory podaje sie za prawnika, a w rzeczywistosci, ukonczyl jakis administracyjny WUML, gdzies przy WARSZAWCE. JASNOWIDZ

informatyk z leska pisze...

jasnowidz twój idol tez to skończyl Wojewodzki Uniwersytet Marketingu i Leasingu

Informatyk pisze...

I znowu pudło!!! Kiepski z ciebie JASNOWIDZ. Ale pudłuj tak dalej, fajnie się z tobą bawic w kotka i myszkę. Pamiętaj, gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta!

Anonimowy pisze...

LUDZIE WUML to byl WYZSZY UNIWERSYTET MARKSIZMU LENINIZMU - nic was nie ucza w tych szkolach.

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem "marzenia" o tomografach i ladowskach podniebnych to typowe myslenie magiczno - zyczeniowe, takie bieszczadzkie "szklane domy". Lesko chcialoby sie czyms pochwalic tylko dlaczego akurat sprzetem ktory nie jest po prostu potrzebny? Kto bedzie robil te badania? Ile tych badan sie wykonuje? Zeby tomograf pracowal na siebie musi zrobic co najmniej kilkanascie badan dziennie - moze w razie braku chorych bedzie spoleczna akcja przeswietlania "zdrowych" mozgow? Bo taki tomnograf w Lesku nigdy na siebie nie zarobi,nie wierze...

Druga sprawa ladowisko - teraz w przypadku ciezkiego wypadku helikopter zawozi chorego prosto do Sanoka badz Rzeszowa (gdzie jest m.in neurochirurgia) - chory otrzymuje fachowa pomoc w przeciagu kilkudziesieciu minut...A jesli bedzie takie ladowisko i "zrzuca" pacjenta na dach w Lesku to co sie dalej z nim stanie? Zrobia mu tomograf i co dalej? Kto go zoperuje? Kaszpirowski? Przeciez w Lesku notorycznie brakuje chirurgow a Ci co zostali na placu boju za zarobieni po uszy...

Ktos wspominal ze lekarze z Leska zarabiaja jakies krocie - dlaczego zatem notorycznie ich brakuje? Dlaczego sa wieczne "braki kadrowe" a dziury lataja emeryci i rencisci (i chwala im za to, bo bez ich wsparcia pewnie by juz dawno zamkneli ten szpital) ? Moze jednak cos jest nie tak???? Moze te pieniadze nie sa az tak atrakcyjne albo warunki pracy niezbyt dobre?

Jak ktos slusznie zauwazyl leski szpital to nie klinika i nigdy nia nie bedzie (to tak jakby z Polski chciec zrobic potentata naftowego...), w tej struktorze wiekowej i przy takiej charakterystyce populacji potrzebne sa tylko nastepujace oddzialy - geriatria, paliatywny, opieki dlugoterminowej, psychiatryczny i leczenia skutkow naduzycia alkoholu...bardziej specjalistyczne sa w Sanoku, Krosnie, Rzeszowie...

Wiecie kogo sie glownie leczy w takim szpitaliku jak leski czy ustrzycki - alkoholikow i powiklania choroby alkoholowej, nie ludzzcie sie ...gro osob hospitalizowanych to takze ludzie starsi, pozbawieni podstawowej opieki przez bliskich, niestety spoleczenstwo sie starzeje, zapewnienie opieki dla staruszkow jest dla wiekszosci osob zadaniem ponad sily...No i turysci - przyjezdzaja w Bieszczady, baluja, bija sie - potem czesto laduja w SOR.

Ktos tu pisal o rzekomo nieuprzejmych pielegniarkach - a moze te Panie sa po prostu przepracowane, niedoceniane,wypalone zawodowo? Moze chca po prostu byc pielegniarkami, dobrze wykonywac wyuczony zawod a nagle okazuje sie ze pracujac w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym pracuja de fakto w Izbie Wytrzezwien gdzie agresywni, brudni i zionacy alkoholem "pacjenci" to norma? Oczywiscie, sa tacy "humanitarni" sposrod Was ktorzy powiedza ze pijak tez czlowiek i trzeba sie nim zajac ale ilu sposrod takich gloszacych piekne hasla zaopiekowalo by sie takim w swoim domu? Ilu wzielo by go z ulicy i przenocowalo?

W tym kraju nigdy nie bedzie dobrze dopoki beda publiczne zbiorki na chore dzieci, ofiary wypadkow itd a pieniadze z NFZ lekka reka beda wydawane na opieke i diagnostyke dla ludzi pod wplywem alkoholu....i skutki leczenia alkoholizmu

Acha - te 2 "nowe" karetki o ktorych tak szumnie tutaj piszecie hymny pochwalne to sa te dwie wysluzone, wolnobiezne ciezarowki ktore dysza ciezko kiedy czolgaja sie spod szpitala jak lokomotywy?

Informatyk z Hoczwi. pisze...

Hej hej, dyżurni pisarze idola do ataku na goscia z 23;18 napisał o szklanych domach oraz o waszych marzeniach powyzywajcie go obrzucie błotem to wam najlepiej wychodzi.Do Pisania Marsz tak każe idol 4xp

Anonimowy pisze...

Do 23;18 oraz informatyka z hoczwi, mam nadzieje ze 19.04.2010 zostanie powolana FUNDACJA POMOCY SZPITALOWI, a wy bedziecie dalej pisac jak pijani nie majac zielonego pojwecia o TOMOGRAFIE i jego roli. Trzezwo myslacy poradza sobie bez waszych rad, bo na wasza pomoc nie ma co liczyc.

Anonimowy pisze...

Do 8 kwietnia 23:18 Jestem przekonana ze nigdy nie byles w LESKIM szpitalu.Uwazasz ludzi tu zyjacych za notorycznych akoholikow a w szpitalu w/g ciebie pracyja jacys emeryci lekarze. Jestes niby socjalista a za razem kapitalista, medrcem, filozofem i ekonomista. Powiem ci jedno w normalnym kraju gdzie jest szpital tam jest rowniez tomograf, tak jak w LESKU rentgen i nie jest dochodowy. Stosujac sie do twojej filozofii nalezoloby w wolnych chwilach karetki pogotowia przekwalifikowac na taksowki i beda zarabiac wozac samych pijakow jacy tu zyja do knajp. Zapomniales o jednym by otworzyc odzial PSYCHIATRYCZNY dla takich jak ty i Informatyk z Hoczwi. PIELEGNIARKA

Anonimowy pisze...

Droga Pani Pielegniarko - nie musisz od razu wyzywac mnie od wariatow tylko dlatego ze napisalem co mysle. Pielegniarki w "normalnym" kraju sa bardziej tolerancyjne i mniej ujadajace..

A co do kwestii finansowych - jak kolejnym razem bedziecie strajkowac i skamlec do dziennikarzy ze malo wam placa to przypowne Ci, ze wedlug twoich slow szpital nie jest po to by zarabiac...

Moze i nie bylem w leskim szpitalu ale odpowiedccie mi na pytanie - jak lezy pijak na ulicy to gdzie go zawozi policja? Gdzie macie najblizsza Izbe Wytrzezwien?..nie jest tak ze laduje na Izbie Przyjec i tam dochodzi do siebie? - a moze zamiast domagac sie tomografu domagajcie sie od wladz utworzenia wytrzezwialni??? W koncu kazdego dnia jest w Lesku wiecej obywateli po spozyciu niz tych wymagajacych specjalistycznej disgnostyki, pijak tez czlowiek, trzezwiec gdzies musi...Ale skoro nie przeszkadza Wam to ze robi to w szpitalu...

Ach i jeszcze pytanie do Pielegniarki - gdzie rodzi wiekszosc kobiet z Leska?

Anonimowy pisze...

Do 20:30 Takich jak ty i Informatyk z Hoczwi wskazany jest odzial psychiatryczny o szczegolnych obostrzeniach, z ktorego zwolnienie moze byc mozliwe pod warunkiem trzech jednobrzmiacych opinii wydanych przez trzech niezaleznych psychiatrow. Jezeli Informatyk z Hoczwi zamierza kandydowac na burmstrza Leska,to powinien obowiaskowo przedstawic pozytywna opinie bieglego psychiatry, gdyz to co wypisuje przeczy jego poczytalnosci. PIELEGNIARKA

Anonimowy pisze...

Wjaki sposob mozna umiescic zdiecia na tej stronie ?

Anonimowy pisze...

Pani pielegniarko - prosze o merytoryczne wypowiedzi. To co Pani przedstawia to belkot, ujadanie bez ladu i skladu. Jesli nie ma Pani nic konkretnego do powiedzenia to prosze milczec. Nie jest Pani partnerem do inteligentnych debat, nie odpowiada Pani na zadane pytania tylko atakuje.

Anonimowy pisze...

Bez przesady w Leskim szpitalu nie przebywają tylko alkoholicy, ale ktoś tu widze ma obsesje na tym punkcie. A jednak coraz więcej kobiet rodzi w Leskim szpitalu - prawdopodobnie zasługa nowej Pani doktor, a jeśli są jakieś komplikacje to i tak wiozą na patologie - czyli nie do Ustrzyk (bo zapewne o to chodzi).

Anonimowy pisze...

Wiekszosc ludzi niestety nie rozumie tego, co czyta.

Nikt nie pisal ze w Leskim szpitalu sa "tylko" alkoholicy tylko zastanawial sie, gdzie trafiaja alkoholicy? Ano do szpitala.Niestety, wszyscy obywatele bedacy pod wplywem alkoholu a znalezieni przez policje na ulicy trafiaja do szpitala. Sa w Polsce miasta gdzie tacy ludzie trafiaja do izby wytrzezwien (nie slyszeliscie o takim wynalazku?). Lesko do tych miast niestety nie nalezy i dlatego uwazam, ze Lesko i okolice potrzebuja przede wszystkim IZBY WYTRZEZWIEN. Moglaby tam na przyklad pracowac ta pani co uprzednio pisala mily post, dorobilaby sobie.



Acha - tak chwalicie szpital a byl ktos ostatnio w kiblu w przychodni na miescie? Moja ciotka byla i prawie co zwymiotowala. Wstyd.

Prześlij komentarz

Nie używamy słów uważanych powszechnie za obraźliwe.
Prosimy o kulturalne i rzeczowe wypowiedzi.
Proszę się podpisywać(wystarczy imię lub pseudonim). Poniżej pola komentarza mamy menu "Komentarz jako", klikamy i wybieramy "Nazwa/Adres URL. Wpisujemy się w pole Nazwa i zatwierdzamy.