Fakty i mity o sukcesach burmistrzów

09 listopada 2009

Fakty i mity o sukcesach burmistrzów

Jak nam doskonale wiadomo Pani Burmistrz MiG Lesko sama napisała artykuł „Burmistrz ripostuje” – tym razem prawą ręką i zapomniała się pod nim podpisać. Artykuł jest pełen kłamstw i przekrętów oraz arogancji w stylu B. Jankiewicz.
O złośliwości i arogancji „Pierwszej Damy” świadczy choćby nagłówek pisany pogrubioną czcionką - „Rozmowa z Panią Barbarą Jankiewicz Burmistrzem Miasta i Gminy Lesko”, wszystko pisane z dużej litery. Natomiast burmistrz miasta i gminy Lesko - Henryk Gocek, z małej. Nie zdziwi mnie kiedy zacznie pani pisać z małej litery moje nazwisko i imię.

Do B. Jankiewicz zadzwoniłem trzy lata temu gdy została Burmistrzem MiG Lesko . Złożyłem jej z tego tytułu gratulacje i w odpowiedzi usłyszałem – „potrzebuję energicznego faceta do gospodarki komunalnej”. Odpowiedziałem – „tam jest Z. Krawiec, którego powołałem na dyrektora” – a ja mam taką zasadę, że świństw swoim kolego i dobrym znajomym nie robię. Dodałem, że rozpoczynam budowę domu i mam jeszcze dwoje dzieci na studiach więc muszę mieć pewne dochody. Odpowiedź pani Jankiewicz była – „wiesz, ja ogłoszę konkurs bo ja Krawca nie lubię, jak wrócisz za cztery lata to zostaniesz dyrektorem Aqua Parku”. Na wszelki wypadek wróciłem po trzech latach. W ratuszu byłem 18.08.2009 r. by wyrobić dowód osobisty. Przyjęła mnie Pani T. Ździebko, moja dobra znajoma, zostałem załatwiony szybko, elegancko i kulturalnie. Spotkałem się jeszcze z kilkoma innymi pracownikami urzędu, z którymi dane mi było pracować kiedy ja byłem burmistrzem, jak również z tymi których pani przyjęła. W tym dniu spotkałem jeszcze wielu mieszkańców Leska i proszę mi wierzyć, nie usłyszałem jednego dobrego słowa o pani. W tym dniu była pani w ratuszu, panował upał, drzwi były uchylone w sekretariacie i wszyscy słyszeliśmy jak wydawała pani rozkazy swoim podwładnym w stylu Fidela Castro. Proszę mi wierzyć, że po tym co usłyszałem o pani i co wiem dziś wolałbym strzelić sobie w kolano i być kulawym do końca życia niż pracować z panią. Byłem przyjęty i spotkałem się z wieloma wójtami, burmistrzami i starostami. Od W. Podymy z Lutowisk począwszy na W.Krawczyku – staroście sanockim i E. Łukacijewskiej skończywszy. Pani jednak nie odwiedziłem i nie zamierzam tego robić. Zbyt długo i ciężko pracowałem na swoje nazwisko by się splamić spotkaniem z panią. W artykule „Powrót Gocka” nie krytykowałem UMiG Lesko, a jedynie dokonałem ogólnego porównania biurokracji polskiej i amerykańskiej. Stwierdziłem, że jest bardziej przyjazna człowiekowi. Pani Burmistrz B. Jankiewicz próbuje moją osobą zastraszyć urzędników a szczególnie tych, których przyjęła ostatnio do pracy.

Jaki był Gocek w stosunku do urzędników można się łatwo dowiedzieć. Wystarczy porozmawiać z tymi, których pani nie wyrzuciła lub w starostwach w Lesku czy w Ustrzykach Dolnych. Pani Burmistrz Jankiewicz, proszę sobie przypomnieć do kogo pani powiedziała po moim powrocie – „zrobiłam błąd, że nie udało mi się Gockowi czegoś zaproponować”.

Moje stwierdzenie, że Ameryka uczy pokory nie było skierowane do Pani ani do urzędników. Skoro pani czyta coś między wierszami to nie jest to mój problem. Jak pani potrafi szanować ludzi, mieliśmy się okazję przekonać w czasie eksmisji męża pani Z. Misztak.
Wojciech Dolaciński był moim zastępcą w ostatnim roku mojego urzędowania. To samo dotyczy S. Szelążka, który również w czwartym roku został powołany na sekretarza. Tylko w odróżnieniu od pani my co robiliśmy. O zatrudnieniu w urzędzie pani nic nie wspomina. Z racji amnezji radzę skorzystać z usług geriatrycznych a przy okazji może powinno się zrobić inne badania lekarskie.
Odnośnie zadłużenia Gminy Lesko, Pani Burmistrz B. Jankiewicz pisze - „Proszę wybaczyć, ale nie jestem w stanie rozwikłać liczb, które wymienia pan Gocek, budżet jest badany przez Regionalną Izbę Obrachunkową”.
Ja podałem tylko trzy liczby. 11.300 zł Pani wynagrodzenia na podstawie uchwały Rady Miejskiej, 19 mln złotych długu, co stanowi 54,75% budżetu, na podstawie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej. Jeżeli Pani nie potrafi rozwikłać tych trzech cyfr to tymi słowami pani pogrąża się całkowicie. Według mnie nie jest pani w stanie poprowadzić przydrożnej budki z piwem bo buda by splajtowała. I nie dziwne, że mamy taką sytuację w Gminie. Jedyną prawdą jaką pani zawarła w tej replice jest to, że nie mieszkam w Lesku. Tak to fakt. Mieszkam w Sanoku bo tak się potoczyło moje życie osobiste. Nie mnie jedynemu i ostatniemu. Ja jestem częściej w Lesku od pani. Zbyt wiele czasu i zdrowia poświęciłem tej Gminie by ktoś taki jak pani marnował dorobek jej mieszkańców i ich dzielił na tych co są z panią i tych, którzy mają inne zdanie. Ja z Leskiem byłem i już pozostanę do końca życia. Pani doskonale wie, że mam lepsze propozycje od tych które pani wymienia w swoim artykule. Moje miejsce zawsze będzie w Lesku.
Pani Burmistrz wymienia osiągnięcia przedstawiając wszystko w liczbie mnogiej – chodniki, trawniki, pomniki, drogi – co jest typowym (najprostszym) zabiegiem mającym wywołać wrażenie dużej ilości. Tak naprawdę chodzi o przypadki jednostkowe. Do tego większość z podanych przykładów to dorobek burmistrza Petki. Ładnie tak chwalić się cudzymi sukcesami? Gierek często chwalił się jabłkami prof. Pieniążka i jak skończył, wszyscy pamiętamy.

Moje sukcesy to:
1) Ratusz – wyremontowany w 20 miesięcy
2) Szkoła Podstawowa, obecnie gimnazjum – remont kapitalny
3) Dworzec Autobusowy – budowa 2 lata
4) Plac Targowy – 1 rok
5) Hala Sportowa w Średniej Wsi – 2 lata
6) Gazyfikacja Gminy Lesko z wyprowadzeniem do Baligrodu i Polańczyka
7) Dom Ludowy w Huzelach
8) Pięć kotłowni gazowo – olejowych (Szkoła Podstawowa w Hoczwi, Dom Kultury w Lesku, Biblioteka Miejska w Lesku, Dworzec Autobusowy)
9) Opracowanie Planu Przestrzennego Zabudowy Miasta i Gminy Lesko.
10) Przygotowanie wszystkich założeń pod budowę Szkoły Szybowcowej w Bezmiechowej
11) Przygotowanie koncepcji pod zabudowę centrum dokumentacji dla pięciu pierwszych budynków oraz wyburzenie starych budynków
12) Komunalizacja majątku gminnego
13) Utworzenie Spółki Leskom
14) Opracowanie dokumentacji doprowadzenia wody z Soliny dla Leska, Zagórza i Sanoka
15) Renowacja elewacji budynków na 1000-lecia i Śliżyńskiego
16) Wiele dróg, w tym droga do Woli Postołowej. Dzięki naszym drogom Rzeszowskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych (oddział w Uhercach Mineralnych), którego dyrektorem był lesczanin Pan Zapała, istniało dwa lata dłużej.
17) Zadłużenie Gminy Lesko po 4 latach moich rządów wynosiło zero %!

Pani sukcesy to:
1) Pomnik Książki
2) Po trzech latach – 19 milionów kredytu

Niech ocenią to inni tak jak uważają.

Wierzę, że mieszkańcy Leska już podnieśli się z kolan i nie pozwolą by ktoś taki jak pani uczył się 15 lat za pieniądze podatników. Była Pani przeciętnym urzędnikiem a początkujący wówczas K. Zapała – obecny Wójt Gminy Olszanica - bił panią na głowę i robi to do dziś. Wierzę, że w nowych wyborach za rok mieszkańcy wybiorą przyszłość i doświadczenie.
Mieszkańcom Gminy Lesko obiecuję, że jest to pierwsza i ostatnia polemika z B. Jankiewicz.
Teraz będę cierpliwie czekał i tęsknił by zobaczyć Panią B. Jankiewicz, Burmistrza MiG Lesko, jak pływa żabką w basenie leskiego Aqua Parku. Tym razem nie strzelę sobie w kolano, ale ze śmiechu pęknę jak balon reprezentujący pani rozdęte ego.

Henryk Gocek

131 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jezeli to co Pan napisal Jest prawda to miasto i gmina jest na skraju bankructwa to za niedługo bedziemy mieli komisarza .awiadomo jak komisarz to tylko spłacanie długow.Wstyd dla tabiszów starakiewiczow krzywowiazów baranów klaczaków ze doprowadzili Moje LESKO do bankructwa.Ja tez przestaje pisac
jolka

Anonimowy pisze...

Jestem w szoku tego sie nie sopdziewałem ze w taki sposób mozna rzadzic i narobic tyle długu.
starszy leszczanin

Jerzy Zuba pisze...

Czytam o Lesku i widzę dużo analogii do zagórskiego "podwórka". U nas bardzo by się przydał taki drugi Henryk Gocek.

Anonimowy pisze...

Fajnie jak by się SZANOWNA PANI BURMISTRZ DO TEGO ODNIOSŁA.

Anonimowy pisze...

Wiecie co najlepiej wychodzi naszej pani burmistrz?
Włosy spod kapelusza!
Jasiu Wiaterek.

Anonimowy pisze...

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym: "Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Lesku etap I – budowa krytej pływalni"

"Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Lesku etap I – budowa krytej pływalni"
http://www.bip.lesko.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-375#

Anonimowy pisze...

Pani Jankiewicz już zapowiada, że za rok przed wyborami będzie (za pieniądze gminy) wysyłać (rozumiem w ramach swojej kampanii wyborczej) informacje propagandowe o swojej działalności.
Już się boję jej manipulacji, tak jak okłamała kiedyś wyborców w sprawie b. Burmistrza Petki. Przegrała z nim 4 (?) procesy i jest burmistrzem.Może tym razem mieszkańcy Gminy się nie nabiorą na ten bajer. Czas pokaże.

Anonimowy pisze...

Gmina szuka 1,5 mln. kredytu na planowany deficyt budżetowy w roku 2009.
Pani burmistrz gratuluję (w końcu mogło być 2 razy więcej).A p. Kormosz podpowiadam: bank BGŻ w Lesku (w którym była dyrektorem).

urzędnik pisze...

Z ogłoszonoego przetargu interesujące są dwie informacje. Termin realizacji - 21 miesięcy i całkowita wartość ponad 25 milionów złotych. Samo ogłoszenie i materiały są dość kiepsko skonstruowane. Ale po pobieżnym przejrzeniu wygląda na finansowanie 50% czyli 12,5 mln złotych ma wyłożyć Gmina Lesko. Warunki tragiczne a kwota porażająca. W imię gry politycznej można doprowadzić miasto do finansowego krachu... Będę się jeszcze wczytywać w ten dokument...

Anonimowy pisze...

re urzednik:
I o to chodzi inwestycja 21 miesięcy (Wybory) Wjadą sprzęty zaczną ryćkać KIEŁBASA WYBORCZA
CZARNY LUD ZOBACZY HA HA HA

Anonimowy pisze...

PROPOZYCJA DLA LESZCZAN.
ZAMIAST DOKŁADAĆ JANKIEWICZOWEJ, TABISZOWI, ET CONSORTES (to polityczne żywe trupy) , WYBIERZMY KANDYDATA NA PRZYSZŁEGO BURMISTRZA.
PISZCIE PROPOZYCJE (kandydat nie musi wyrażać zgodę, bo to tylko zabawa) I STWÓRZMY WIRTUALNEGO ZWYCIĘŻCĘ.
JA PROPONUJĘ: ZDZISŁAW MAMAK

Anonimowy pisze...

Cały problem Gminy to taki, że p. Jankiewicz rzuca się na projekty mało atrakcyjne finansowo
( np. 50 na 50) których nikt nie chce i w ten sposób budując sobie niejako pomniki zadłuża Gminę na poważnie. Za rok może być za późno.
Tu dobry psychiatra mile widziany.

Anonimowy pisze...

Wchodzę w zabawę: ROBERT PETKA na burmistrza Leska

Anonimowy pisze...

ROBERT PETKA

Anonimowy pisze...

Glosuje na Beeeeeeeeeeeee Jankiewicz

Anonimowy pisze...

Szanowny Panie Jerzy Zuba!
Pisze Pan,że przydałby się drugi Henryk Gocek dla Zagórza.
Wystarczy jeden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaproście Go do Siebie.
Nie wiem dlaczego On uparł się aby "służyć" Lesku.
HG pochodzi z Waszej Gminy, a my Go wcale nie chcemy.

Anonimowy pisze...

podobnie jak Panią Jankiewicz.

Jerzy Zuba pisze...

Szanowny Pani(e) Anonimowy (a) z tego co wiem wiele osób namawiało Pana Henryka na start w najbliższych wyborach na stanowisko burmistrza Zagórza. Z uwagi na jego związki z Zagórzem nie tylko w moim przekonaniu jego kandydatura miałaby spore szanse. On jak widać wybrał Lesko a czy Lesko wybierze jego? Zobaczymy już za rok....

Anonimowy pisze...

Jeśli mam wybierać to między Gockiem a Petką to wolę zdecydowanie ROBERTA PETKĘ.....

Anonimowy pisze...

A co z Tabiszem fajny chlop

grab pisze...

Ja wybieram Petke ,jednak cos zrobił.Kanalizacja deptak oraz wyciag ,popełnił błedy ale nie znam czlowieka nieomylnego.Nasz madam kopała pod nim dołki leski czerepach Pan T oraz arogancki wiceburmistrz Pan W.

Anonimowy pisze...

Anonimowy, pomijając butę, zarozumialstwo i ignorancję naszej "pierwszej damy", trzeba zauważyć, że zawsze jak Tabisz jet bliżej władzy, to nasze miasto albo coś traci, albo się zadłuża albo cofa w rozwoju ? A nawet jak jest tylko radnym to tak jak pisze grab dołki kopie, intryguje....
Może jemu trzeba przede wszystkim podziękować ?

Anonimowy pisze...

Lesko schodzi na psy !!!
Takiego niechlujstwa, bałaganu i brudu jaki w tym miasteczku panuje nie można spotkać zbyt często w mieście o statusie powiatu. Wystarczy przejść się uliczkami 100-200m od centrum, pourywane chodniki lub ich całkowity brak,chałdy gruzu obok cmentarza żydowskiego. Leskie źrodełka? no cóż sami zobaczcie. Ulica gdzie ostatno wycięto wszystkie drzewa( w dół osiedla na smolkach)przypomina pobojowisko.
Przez ostatnie trzy lata miasto wzbogaciło się o kilkadziesiąt metrów chodników(obok posesji pani burmistrz). Jeśli chodzi o szacunek do ludzi, który pani burmistrz podobno wyniosła z domu rodzinnego, to ciśnie się na usta : "ten szacunek do ludzi musiał leżeć bardzo daleko od w/w domu".

Też Basia pisze...

Pani Burmistrz ten "szacunek do ludzi" to może i z domu wyniosła, ale po drodze zgubiła - może torebka była dziurawa?! Albo co gorsza -ukradli?! Dlatego apeluję do mieszkańców - kupcie madam nową torebkę, żeby te resztki przyzwoitości, które mam nadzieję jeszcze gdzieś są, znowu się nie ulotniły!!!

Anonimowy pisze...

PETKA NA Burmistrza, nie. On też hołubił tylko kilka osób/ mam na myśli pracowników/ , a reszta była powietrzem. Najlepszym Burmistrzem, a szczególnie człowiekiem był P. Gocek. Myślę, że nie znalazł by sie pracownik, który by powiedział złe słowo. W kazdym razie tyle, ile było Naczelników i Burmistrzów najgorsza jest P. Jankiewicz. Podła i mściwa. Swoje niepowodzenia w życiu prywatnym przeniosła do urzędu. Karygodne.

Anonimowy pisze...

Gocek? musisz być w podeszłym wieku, i pamięć Cię zawodzi.Podobny do Jankiewiczowej, czego zresztą dowodzi sposób komunikowania się z ludzmi(każdy kto nie z Gociem tego zmiociem , taki miałomiasteczkowy Wachowski)

Anonimowy pisze...

i gitara

Anonimowy pisze...

Mieszkańcy Leska i okolic ,tyle szłyszałem o złosliwościachi i tępactwie PANI Burmistrz - nie wierzyłem!!! Byłem ostatnio na spotkaniach z JeJ WYSOKOŚCIĄ w sprawie powstałego tworu Spółki ZOO .POPULIZM brak elementarnego rozeznania rynku,brak jakiej kolwiek koncepcji pracy tego tworu - przepraszam był JEDEN prace w SWITLICY (hydraulika)narazie NOWY Prezes #KIEROWNIK#KIEROWCA#itp.Kto na to pozwala RADNI,czy w maszym miasteczku brakło ludzi myslących.TO co zobaczyłem i usłyszałem zakrawa na kpinę z miszkańców już nie wpomnę o zdezoriętowanych i zastraszonych pracownikach gospodarki komunalnej.Przekonałem się że to co usyszałem na ulicy jest prawdą i tylko PRAWDĄ!!!!!FIDEL CASTRO przy PANI BURMISTRZ to jak w reklamie-PIKUŚ****mały pikuś*** Od urodzenia LESZCZANIN

Anonimowy pisze...

Szanowny Panie "zdezoriętowany" Leszczanin proszę lepiej rozeznać sytuację gminy i zaktualizować swój słownik ortograficzny.

Anonimowy pisze...

Panie Zuba, a może czegoś zabrakło w tych namowach - zwyczjnego "proszę" i Pan Henryk zdecydowałby się na kandydowanie w Zagórzu. Panie Zuba apeluję, walczcie o swoje szczęście, walczcie o Henryka!!!

Anonim pisze...

Popieram przedmówcę. Niech Zagórz weźmie sobie Henrego - wszak Ameryka nauczyła go kultury osobistej, szacunku dla drugiego człowieka,przyćmiła mo pamięć - wszystko to widać w jego literackich wypocinach.

Unknown pisze...

Dotyczy trzech powyższych komentarzy - Proszę się podpisywać. Poważna dyskusja tego wymaga. A elementarna kultura tym bardziej. Dyskutowanie z Panem Zubą (jako jedyny tutaj się podpisuje) będąc anonimowym jest niepoważne.

Jerzy Zuba pisze...

Ja oczywiście nie uchylam się od dyskusji, ale myślę że kontynuacja wątku pt. "niech Zagórz weźmie sobie" jest infantylna i bezprzedmiotowa. Pan Gocek jasno zadeklarował, iż wystartuje w wyborach na burmistrza Leska a nie Zagórza. Uprzedzając kolejne pytania lub ewentualne insynuacje pragnę poinformować, iż póki co nie jestem członkiem sztabu wyborczego Pana Gocka. Moja obecność na tym forum wynika z zainteresowania i sympatii dla wszelkich przejawów niezależnej, obywatelskiej aktywności medialnej.

Jerzy Zuba pisze...

Acha jest jeszcze jeden powód prozaiczny, ale dla mnie istotny. LBC napędza pośrednio oglądalność mojego bloga. Statystyki oglądalności LBC szacowane przeze mnie na podstawie odwiedzin mojej witryny za pośrednictwem leskiego bloga są imponujące. Gratuluję, pozdrawiam TAK TRZYMAĆ!

Anonimowy pisze...

Panie "Lesko Bez Cenzury" bawi mie to że zwraca Pan(i) uwagę osobom anonimowym podczas gdy sam Pan(i) pozostaje anonimowy(a)

Lesko 09

Anonimowy pisze...

Panie Jerzy pisze Pan, że Pana zainteresowanie wynika z cyt. "zainteresowania i sympatii dla wszelkich przejawów niezależnej, obywatelskiej aktywności medialnej". Jednak czytając Pana pierwszy komentarz odnoszę zupełnie inne wrazenie (może mylne?).
Zapewniam Pana, że dyskusja nie była i nie jest ani "infantylna" ani "bezprzedmiotowa" tymbardziej, że porównuje Pan "poletko Zagórskie" do Leska a Pana Gocka przedstawiając jako zbawcę i antidotum na wszelkie bolączki. Od dłuzszego czasu odwiedzam panskiego bloga (który jest całkiem ciekawy w swojej tresci i formule) i znam Pana opinię na temat obecnej sytuacji Zagórza. Prosze mi wierzyć, bylbym daleki od porównywania tych miejscowości. Proponowałbym na przyszlość zebrać więcej informacji na temat Leska a nie tylko posilkowac sie zawartoscia tego bloga.
Pozdrawiam serdecznie
Lesko 09'

Anonimowy pisze...

Panie Lesko 09', czy aby nie jest Pan jednym z nadwornych Wielmożnej B.? Wydaje mi się, że to Pan się nie orientujesz w prawdziwej sytuacji Leska, a co za tym idzie jego mieszkańców. Może by tak klapki z oczu?!
Aga

Anonimowy pisze...

Każdy powinien mieć prawo wypowiedzieć sie
co myśli o obecnej władzy i jej poczynaniach.
Anonimowo, jest to możliwe, ujawniając sie niby też. Ale niestety,wtedy to już koniec.
Jeśli jest sie mieszkańcem i chociaż trochę uzależnionym od władzy nie mozna się ujawniać.
P. Jankiewicz jest zbyt mściwa, no i bardzo pamietliwa /teraz ma dobra pamięć/więc taki mieszkaniec nie mial by do końca jej kadencji racji bytu. Wręcz szukała by okazji, aby sie zemścić.Wybór jej na Burmistrza, był największa pomyłką, jaka mogła tylko sie dokonać. To nie ta kobieta, to nie ten człowiek, który był przed wyborami.
Udawała milutką, fajna i uczynną, no i jak strasznie krzywdzoną przez P. Petkę. A to już wtedy, gdy poszła na kilkumiesieczne zwolnienie lekarskie, by uniknąć zwolnienia z pracy, trzeba było się za nia wziąć i wyrzucić na złamany pysk.Tyle zła ile zrobiła ludziom, to wszyscy poprzednicy nie zrobili. Ubranie kapelusza i co raz to nowej sukienki, to nie wszystko. Do tego trzeba być jeszcze człowiekiem.

Anonimowy pisze...

LeskoBezCenzury napisał:
"Dyskutowanie z Panem Zubą(...)będąc anonimowym jest niepoważne"

I TO JEST BEZ CENZURY?????

Nie każdy ma ochotę na upublicznianie swoich danych. A może nawet tylko pod warunkiem anonimowości wypowiada się na blogu.I ma do tego prawo.

W myśl Waszej zasady nikt anonimowo nie powinien zwracać się do konkretnych osób lub wypowiadać się na ich temat.
Ale widzę, że o jednych można pisać a o innych nie!
Myślę, że ktoś z resztą anonimowy robi "niedźwiedią przyslugę Panu Zubie.

Ale można zawsze wycofać niefortunną wypowiedź z "komentarzy"

Anonimowy pisze...

Pan Zuba pisze:

„...myślę że kontynuacja wątku pt. "niech Zagórz weźmie sobie" jest infantylna i bezprzedmiotowa Pan Gocek jasno zadeklarował, iż wystartuje w wyborach na burmistrza Leska a nie Zagórza ”

Zapewniam Pana, że w innych, myślę dużo poważniejszych deklaracjach Pan Gocek nie dotrzymał słowa. Dlatego nie zamykałbym z tego powodu wątku.

Chociaż Zagórza też byłoby mi szkoda.

Jerzy Zuba pisze...

Dziękuję bardzo za tego posta Lesko 09', bo dotyka on kwestii wymagających doprecyzowania. Pisząc, że w Zagórzu przydałby się nam drugi Henryk Gocek nie myślałem o byłym burmistrzu Leska i staroście w konkretnych kategoriach personalnych i politycznych. W Zagórzu przydałby się drugi "Henryk Gocek", który podobnie jak czyni to ten rzeczywisty Henryk Gocek w Lesku: prowokowałby do debaty społecznej, recenzowałby poczynania obecnych władz - JEDNYM SŁOWEM ZBURZYŁBY MARAZM, w którym tkwi moja rodzinna miejscowość. Niezręcznie mi tu polemizować na temat mojej wiedzy o Lesku być może już wkrótce jej próbkę zademonstruję na forum publicznym. Wówczas ocenimy ile i co wiem o Lesku.
Pozdrawiam,

anon pisze...

Wy tu wszyscy gadu-gadu a gocek szykuje kolejny kulturalny artykół / czy on biedak nie ma nic innego do roboty???/No i oczywiście znowu przedstawi swój kryształowy życiorys. Co tam zastępca,sekretarz czy rada tylko on wszystko zrobił, pracował prawie za darmo...No a wożenie swojego du...ska słuzbową limuzyną to co???

Anonimowy pisze...

Rzeczywieście Pan Gocek prowokuje do debaty ale co do rzetelności jego recenzji mam powazne watpliwosci. Wymieniajac zasługi obecnej władzy raczej opiera się na złosliwości niz na realnej i rzetelnej wiedzy, bo nie trzeba być szczególnie poinformowanym zeby wymienić wiele innych inwestycji opiewajacych na znacznie większe sumy niż wspomniany pomnik. Co do jednego jestem natomiast pewien, najblize wybory będą i barwne i ciekawe dlatego z niecierpliwościa czekam na pierwszą publiczną debatę.

Pozdrawiam i zycze wielu ciekawych tematów, choć po przerwie pewnie Panu ich nie brakuje Panie Jerzy.
Lesko 09'

Anonimowy pisze...

Szanowna Pani Ago, rozumiem ze wg Pani oceny wszyscy Ci którzy w jakiś sposób pozytywnie wypowiadaą się na temat poczynań obecnej władzy są nadwornymi obecnej Pani Burmistrz natomiast wszyscy Ci którzy maja cokolwiek jej do zarzucenia są sługusami. No cóż to Pani ocena. Pana Gocka.
Zapewniam Panią że staram się być na bieżąco by posiadać jakąś elementarną wiedzę na temat Leska. Zapewniam tez ze nie mam klapek na oczach natomiast w zamian mogę Pani zaproponować okulary.
Pozdrawiam
Lesko 09'

Lesko 09'

anonimowy pisze...

Uważam, że jeszcze przed wyborami
ktoś powinien "hrabinę" wywieżć na
taczkach. Do wyborów jeszcze rok,
więc ile jeszcze ludzi skrzywdzi?
Z nią jest co raz gorzej.
Przestaje panować nad soba i sprawami.
Na tabletkach długo nie pociągnie,
a jej decyzje widać.

Jerzy Zuba pisze...

Lesko 09 Dziękuję za pozdrowienia i życzenia. Faktycznie ciekawych tematów nie brakuje.Im bliżej do wyborów tym goręcej będzie. Oby wygrali je najlepsi zarówno w Lesku, jak i w Zagórzu...

Anonimowy pisze...

Szanowny Panie Lesko 09', jak Pan sam przyznał Pana wiedza o Lesku jest elementarna. Więc może jak zwiększy Pan poziom wiedzy o naszym miasteczku bedziemy mogli dalej polemizowac.
A okulary, które chce mi Pan ofiarowac, proszę podarowac swojej dobrej znajomej Pani B., może w ten sposób zauważy to, czego nie dostrzega!!!
A tak nawiasem mówiąc, to co ma dostrzec - przecież nic dobrego nie zrobiła!!!
Aga

Anonimowy pisze...

Pani Ago przytyk odnośnie tych okularów był odpowiedzią na Pani klapki i z całym szacunkiem pisząc o nich nie nawiązywałem do Pana Gocka dlatego nie widzę potrzeby by nawiązywać tu do Pani Jankiewicz, tymbardziej że nie jest moją znajomą i ostatnia rzecza jaka mnie interesuje to jej wzrok. W tej dyskusji zająłem stanowisko zgodne z moimi przekonaniami i wiedzą na temat naszego miasteczka, dlatego wolałbym zeby w tym kierunku zmierzała nasza polemika.
W gminie ruszyła budowa kanalizacji oraz remonty dróg. O ile mi wiadomo w przygotowaniu jest między innymi ul. Przemysłowa oraz odnowiony ma byc nasz zabytkowy park. W mojej, subiektywnej ocenie, sa to inwestycje które usprawnia działanie naszej gminy, poprawią wizerunek w oczach turystów i potencjalnych inwestorów i na które wiele osób czeka.
Pozdrawiam
Lesko 09'

Urzędnik pisze...

To dobrze, że dyskusja stała się bardziej merytoryczna i sensowna. Jesteśmy tu po to żeby rozmawiać a nie się obrażać.

Do Lesko 09'
To dobrze, że są inwestycje. Ja też się z tego cieszę, nawet z tego nieszczęsnego aqua parku. Jako mieszkaniec Leska nie mogę się upierać, że to źle.
Nadal pozostają jednak pytania w kwestiach, które porusza Pan Gocek.

Dlaczego tak późno te inwestycje?
Jakim kosztem? (zadłużenie)
No i jest jeszcze kwestia zachowania Pani burmistrz i traktowania przez nią ludzi... Jej kosmiczne zarobki... Niezrozumiałe ruchy (vide gospodarka komunalna)...

Dyskutujmy! Po to jest ten blog!

Unknown pisze...

Konto "Lesko Bez Cenzury" jest kontem administracyjnym. Nie została przypisana do niego jedna osoba. Z natury rzeczy służy tylko i wyłącznie do "administrowania" czyli dbania o porządek na blogu i odpowiednią etykietę wypowiedzi. Nie służy i nie będzie służyć do czyichkolwiek indywidualnych subiektywnych wypowiedzi.

Anonimowy pisze...

"W gminie ruszyła budowa kanalizacji" ????
Chyba jej dalszej części, której nie zdążył wykonać poprzednik.
Poza tym nikt z komentujących nie pisze o tym że całkowicie nic się nie dzieje w naszej gminie, bo coś przecież przez 3, czy 4 lata nawet z nudów musi się zrobić (wreszcie porządnie zrobione schodki na osiedle, czy drogi gminne, chodnik na ul. 1000-lecia i Berka Joselewicza, plac dla "przewodniczącego" i na Unii Brzeskiej itp.), ale robi się to trąbiąc wszędzie i wszystkim o swojej ciężkiej pracy 30 godzin na dobę (a przychodząc do pracy na 9 - 10 rano i siedząc do popołudnia, czy wieczora w ratuszu - niech każdy widzi jak ciężko pracuję). Ludzie piszą o sposobie sprawowania urzędu - bucie, zarozumialstwie, mobbingu, arogancji, niesłowności, niepunktualności (notoryczne spóźnianie się wszędzie i do wszystkich), braku koncepcji i zdolności organizacyjnych - vide post LESZCZANINA w sprawie powstałej "spółki ZOO", zatrudniania - już dwóch pilotów z Rzeszowa w spółce komunalnej - vide link z poprzednich postów dotyczący osobistego prezesa - sic !!!, poborów nieadekwatnych do zajmowanych stanowisk - wynagrodzenie, diety radnych, a w szczególności "przewodniczącego", pobory prezesa "spółki ZOO", lamp, wodomierzy i innych tym podobnych "drobnych" rzeczy. I jak widać boją się podpisać pod swoimi postami podając za powód legendarną mściwość obecnie rządzącej "Carycy". Piszą, że strach w Lesku odezwać się publicznie od 3 lat, bo każdy mający inne zdanie jest śmiertelnym wrogiem do zniszczenia - personalnych przykładów nawet nie trzeba podawać, bo każdy, kto mieszka zna je doskonale. Nie można pominąć nawet świetnej manipulacji i sztuczki socjotechnicznej przy porównaniu poborów poprzednika (liczonych razem z odprawą i wynagrodzeniem za zaległy urlop) i swoich celem usprawiedliwienia podwyżki własnej płacy.
Bez komentarza w świetle powyższego należy pozostawić "szacunek dla ludzi wyniesiony z domu rodzinnego"
I W TYM JEST "PIES POGRZEBANY"

grab pisze...

Chodnik przy ul 1000-lecia byl ujety w budżecie P Petki, a jak byl robiony lepiej nie pisac 250m2 wiecej niz dwa miesiace i to w szczycie sezonu gdzie turysci ida zwiedzac synagoge i kirkut.O jakie drogi gmine chodzi czy mozna wyszczególnic. Trzeba bylo czekac 3lata aby zrobic dalszy ciag kanalizacji.W czasie kampani nasz madam chwalila sie jak to ona umi pisac projekty unijne i prosz napisac konkretni ile dostalismy z uni kasy.Ogloszony konkurs na stanowisko pracy rozliczenie funduszy unijnych a co ta pani z rzeszowa ma rozliczac

Anonimowy pisze...

Ależ "ruszyła", szanowny Panie Lesko 09', ruszyła-maszyna-po szynach-ospale! Przez 3 lata nie nadążamy za realizacjami Pani Burmistrz - tyle ich jest!!! Wszystko ma byc, lub jest w przygotowaniu. Świetnie! A czas biegnie nieubłaganie! Może tak Panowie i Panie ktoś ułoży listę konkretnych realizacji - dokończonych - Pani Burmistrz,a nie pomysłów na chybił trafił, a my sprawdzimy jak to się ma do rzeczywistości!
1.Pomnik książki!
itd.
Aga

Anonimowy pisze...

Caryca to wlaściwe określenie dla obecnie panującej. Jak to zwykle bywa rzadzący mogą oprzeć się w swojej pracy na wiedzy, doświadczeniu, pozyskiwaniu sprzymierzeńców, mądrości, szacunku dla innych, wyrozumialości, dyscyplinie itd. itp. Niczego takiego u Pani burmistrz Jankiewicz nie dostrzegam, a cechyprzypisywane jej w większości wpisów widoczne są jak na dłoni dla średnio inteligentnego obserwatora.
Do Pana Gocka natomiast pasują cechy bohatera powieści Tadeusza Dołęgi - Mostowicza nijakiego Nikodema Dyzmy. Drobny cwaniaczek i improwizator, ale jedno mu trzeba przyznać nie pęka przed takimi jak caryca.

Anonimowy pisze...

Miłościwa Pani burmistrz chwali sie remontem studni to co jest tam zrobione zakrawa na KPINĘ.275tysięcy jak głosi tablica na obudowie studnijednej,a dwie następne to mały ##pikuś## Będzie wielki jak nadejdzie powódz!! LESZCZANIN ze słównikiem ORT

Anonimowy pisze...

No i, stało sie jaśnie panujaca rozdzieliła nagrody z okazji Świeta Niepodległości. Sama, bez Zastepcy, Skarbnika, a szczegolnie Kierowników, którzy mają najwieksze rozeznanie.
Według swojej zasady Kocham, Lubię, Szanuję. Niestety w ostatniej kategorii nie było nikogo, gdyż ona nikogo nie szanuje. Niestety parę osób nie załapało sie. Właściwie bez uzasadnienia, bez powodu.Nie podobają sie , nie pasują panujacej. A może panujacej zabrakło na stroje, i sobie to wzięła, pewnie tak. Jeszcze tylko dobrze by było, żeby te stroje jej pasowały, ona chyba nie ma dużego lusterka. O Zgrozo!

Anonimowy pisze...

By wyplacic nagrody pozostalym Baaaaaaaaaaaaaasia poszla po kredyt przy okazji wstapila do Mieeeeeeeeeeeecia wroci za trzy dni.

Anonimowy pisze...

Przyboczna pani Basi z miejscowosci H pisze na Gocka z urzedowgo komputera w czasie godzin pracy.JASNOWIDZ

Anonimowy pisze...

A może by tak pozytywnie podejść do tematu, myślę , że Pani burmistrz zagląda od czasu do czasu na ten blog. (Ostatnio coś nie w chumorze)Być może zmieni swoje podejście do ludzi, rzeczy,zacznie być sumienna, życzliwa, bardziej pracowita, sprawiedliwa, miłosierna, kto wie?

Anonimowy pisze...

Dlaczego tak cicho

Anonimowy pisze...

JASNOWIDZ co widzisz GAL ANONIM Gruszka Las

Anonimowy pisze...

Pani Burmistrz jest niezadowolona. JASNOWIDZ

Anonimowy pisze...

Nie znam bardziej mściwej i zawistnej baby od Jankiewiczowej. Nie dziwcie się, że nikt nie chce podpisać się pod komentarzami. Ten mały Stalin w spódnicy i kapeluszu dałby mu popalić.

Maria pisze...

Gocek mnie ani ziębi ani grzeje, ale jedno trzeba facetowi przyznac, że ma odwagę powiedziec co myśli o Pani Burmistrz, o jej rządzeniu, o zadłużaniu miasta, o radnych-bezradnych itp. I co najwazniejsze nie boi się pod tym podpisac! Owszem, miał ktoś rację pisząc, że jaki by burmistrz nie był, zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony. Ale o zgrozo! To co się teraz dzieje, to przechodzi wszelkie granice przyzwoitości. A nową niespodzianką jest to, że podobno kolega naszej miłościwej Pan Wandycz ma zamiar kandydowac na Burmistrza. Jak zapewne wiecie jest zna sie na komputerach! Następny, który zrobi nam "dobrze"! Wciśnie klawisz # delete # i po Lesku! I na tym The end!

Anonimowy pisze...

UMIG ZAMILKL po NAMIERZENIU> Trafiony ztopiony. JASNOWIDZ

Anonimowy pisze...

Widzę, widzę, ktoś znowu wybiera się na wycieczkę, tylko kto? tylko dokąd, tylko za czyje pieniądze, tylko czy na pewno w czasie urlopu? Widzę , widzę ratusz,toyota,kapelusz..........

Anomimowy pisze...

Jakto to za czyje pieniadze, za pieniadze tych, którym nie dała nagrody.Zostawiła sobie na drobne wydatki. Niech sobie za nie używa, może sę wreszcie naje.

Anonimowy pisze...

Niebezpieczeństwo dla Gminy będzie wtedy, gdy ci ludzie zwący się radnymi wyrażą zgodę na budowę kompleksu basenów. Wtedy Gmina będzie ugotowana na amen (finansowo). Już widzę kąpiącego się Tabisza z Jankiewiczową. Radni już sprzedawajcie bilety na taką imprezę. A swoją drogą to naprawdę nie ma jednego radnego, który by się przeciwstawił temy? Przynajmniej zapytał o skutki takiej decyzji?

Maria pisze...

Czy wyobrażacie sobie radnego, który załatwił swojej żonie pracę w urzędzie własnymi plecami (dobrze , że nie czym innym!), który sprzeciwia się pomysłom Pani Burmistrz?! Oni wszyscy trzęsą portkami! Nie próbują szukac pracy pokazując wiedzę, inteligencję!Tylko wykorzystują do tego plecy!!! Prawdopodobnie tej inteligencji i wiedzy nie ma, dlatego też wykorzystują jedną ze swych części ciała - i o dziwo niezbyt atrakcyjną!!! Jak można ufac takim ludziom, którzy obiecywali reprezentowac nas mieszkańców, a teraz działają na naszą szkodę, ale za to maja nagrodę-uwielbienie Pani Burmistrz!!! Drodzy radni, czy wam nie wstyd?! Na waszym miejscu po tym co robicie wstydziłabym się spojrzec mieszkańcom w oczy, nie mówiąc już o piastowaniu poważnych stanowisk!
Maria

Anonimowy pisze...

To nie możliwe ! proszę mi podać chociaż jeden przykład, gdzie radny załatwił swojej(mu)żonie, mężowi pracę w urzędzie. To pomówienia.

Maria pisze...

Znawco od pomówień! Podaj przykład, że tak nie jest! I miej odwagę się podpisac, a może też się czegoś boisz? Urzędnicy najlepiej wiedzą jak jest.
Może on był po prostu bez-radny?

Maria

Leszczanin pisze...

Szanownu urzędniku.
Obawiam się, że nie jesteś naczasie z tym co realizuje jaśnie nam panująca. Proszę zajrzeć na BIP (www,lesko.pl) jest tam ogłoszenie o przetargu na wykonawcę aqaparku. Z ciekawych informacji tam zawartych to ta, że zadanie to będzie finansowane w 50% ze środków własnych miasta. Co to oznacza?
To proste - wartość kosztorysowa inwestycji to 25 mln. netto (bez VAT-22%) a połowa to "tylko" 12,5 mln. zł. plus 22%vat. I tyle trzeba będzie wziąć kolejnego kredytu. Pocieszanie się, że banki już nie dadzą więcej jest moło poważne bo one patrzą na zabezpieczenie kredytów czyli majątek gminy. Dotąd będą dawały kredyty dokąd uznają, że wystarczy majątku na ich zabezpieczenie. Pytanie z czego będą spłacane te astronomiczne kwoty. Czy ktoś potrafi wyliczyć odsetki od 12,5 mln.zł. rocznie ?
Proponuję podyskutujmy na ten temat zamiast niewybrednych przytyków wobec siebie.
Leszczanin

Anonimowy pisze...

Każdy kto zna Jankiewiczową to wie, że baba lubi wydawać cudze pieniądze i jest przy tym bezwzględna. jak myślicie, ile kosztuje budżet Gminy utrzymanie tej osoby (pensja, dodatki, delegacje na wszystkie jej wyjazdy, itd.). Kilkaset tysięcy zł. rocznie. Oświadczam, że byle cieć potrafi wziąć kredyt i płacić za to co ona tylko za duuuuuuużo mniejszą gażę.
Czy nas stać na utrzymywanie takiej osoby?

Anonimowy pisze...

A ja szukam lekarstwa na chorobę p. Jankiewicz i mówią mi w aptekach, że nic tu nie można zrobić. Może ktoś ma jakiś pomysł?
zestresowany osobnik

Anonimowy pisze...

Może to beez te nawozy śtuczne, może była w szkole zbyyt pilnym uczniem, może to wszytko bez te atomy, że waryjota (w ratuszu) momy.

Anonimowy pisze...

UWAGA, WŚRÓD KANDYDATÓW NA BURMISTRZA PROPONUJĘ DODAĆ JESZCZE " INNA OSOBA" BY NIE ZAMYKAĆ TYLKO LISTY DO TYCH 5 OSÓB.
Wyborca z Leska

Gal Anonim pisze...

Do leszczanina.
Faktycznie jest tam taki przetarg.Jeśli zostanie rozstrzygnięty i zawarte zostaną umowy to kaplica.
To miasto pędzi prostą drogą do bankructwa. To nie tylko sprawa potężnych kosztów inwestycji i kredytów ale również sprawa już dzisiaj niedomykającego się budżetu gminy i konieczności brania co chwilę nowych kredytów na ...bieżące wydatki.Czy ktoś jest jeszcze w stanie powstrzymac ten lot "naszej pięknej" cmy wprost ku płomieniowi. Czy niedługo przyjdzie nam zawołac jak w filmie Grek Zorba" - szefie jaka piękna katastrofa!!!!!!?

Anonimowy pisze...

Burmistrz robi to specjalnie. Chodzi o to, by nowy Burmistrz od poczatku był wkopany po same uszy. By od początku mogła powiedzieć, że nie daje sobie rady z finansami. To jest wredny hytry lis. Znamy już ja z tego.

Anonimowy pisze...

Jeden przykład? Już podaje:
Pan Radny Krzywowiąza, jego żona przyjeta do podatków. Pani Baraniewicz- Krzywowiąza Małgorzata.

Anonimowy pisze...

Ach, to dlatego podobno jedni mają umorzone podatki, a innym dają porządnego kopa. Prawdopodobnie zależy od tego, kto komu podpadł, lub ewentualnie zrobił dobrze!!!

Anonimowy pisze...

To skandal, żeby zaraz oskarżać o nieuczciwość uczciwych ludzi. Pan komendant straży taki uczciwy czlowiek walczył z nieuczciwością poprzedniego burmistrza. A może walczył z innego powodu , kto wie?

Anonimowy pisze...

Jeżeli chodzi o walkę to Pan Komendant ma ją we krwi.Świadczy o tym posiadanie BŁĘKITNEJ KARTOTEKI(przemoc w rodzinie)czy ktoś taki powinien być radnym i naszym komendantem??????


Strażak Sam.

Anonimowy pisze...

Panie Gocek pkt.7 z podawanych przez Pana sukcesów(wybudowanie Domu Ludowego na Huzelach) jest w opłakanym stanie technicznym,świetlica jest zamknięta z tego powodu Pani Burmistrz i Radny Klaczak chcieli ją sprzedać.
A co z lustrem na skrzyżowaniu po wypadku z udziałem Pana córki? czy to też sukces?


Huzelak

Anonimowy pisze...

Nie ma na świecie takiego człowieka, który miał by tylko same sukcesy, no chyba tylko sam Papież. Pan Gocek nim nie jest. Dlatego tez może mieć sukcesy i porażki, jak zwykły śmiertelnik. Gorzej jest z obecnie nam panujaca. Ta, to ma same porażki. Każda decyzja jest nie trafiona. Każde polecenie podyktowane złościa i nienawiścia. Tylko pytam. Co my, zwykli ludzie jej zrobiliśmy. Sama sobie naważyła piwa, niech teraz go wypije, a ludziom da spokój, jeśli ma jeszcze odrobinej jakiejś godności/ w co wątpię/

Anonimowy pisze...

Ta strona to redagowana jest przez ludzi Gocka bo gdy ktoś napisze jakąś krytykę jego osoby to zaraz odpowiedż w Jego obronie.......nie przesadzajcie z gloryfikacją Gocka,odszedł przecież w niesławie(przegrana sprawa powiatu).


Zatroskany

Aga pisze...

Wiesz co zatroskany?! Napisz może co ty zrobiłeś w sprawie polepszenia bytu mieszkańców i dobrego wizerunku Leska?! Może żal ci, że ta gloria nie tobie przypada, tylko np. Petce, Gockowi. Może tak spojrzyj w lustro i zadaj sobie pytanie, czy ty aby masz prawo rzucac kamień...?!
Jak widac nie ty stworzyłeś tę stronę, ba nawet nie wpadłeś na taki pomysł! Więc nie potępiaj kogoś, kto coś potrafi i umie to urzeczywistnic! A jak chyba zauważyłeś, wolno się wypowiadac każdemu, o każdym i w każdej sprawie! Zauważyłeś, czy nie, że twój post nie został usunięty! Więc nie obrażaj ludzi, za to że dali nam możliwośc wyrażenia swoich opini! A swoje troski wsadź tam, gdzie powinny znaleźc swoje miejsce!!!

Anonimowy pisze...

Właśnie wyraziłem swoje zdanie....to,że post nie został usunięty to się Wam chwali....ale po co zaraz ta agresja.....mam prawo mieć zdanie o rządach Gocka....a na burmistrza niech przyjdzie ktoś nowy.....może za którymś razem,będzie to miasto miało szczęście


Zatroskany

Maks pisze...

No. Obydwoje macie racje. Każdy ma prawo do swojego zdanie. Byle się nie obrażać. Bo po co?

Anonimowy pisze...

NU, nu,co z wami jeszcze trochę a pałki pójdą w ruch. Petka? czemy nie ale Gocek może niech zostanie recenzentem na tym portalu,
KTO ZA?

Anka pisze...

Jesteś zby anonimowy człowieczku żeby ktoś się nabierał na twoje marne prowokacje.

Aga pisze...

Wiesz co Zatroskany? Fajnie, że masz swoje zdanie, ale dlaczego wszystkich, którzy mają inne zdanie niż ty przypisujesz do redakcji bloga?! A zdrugiej strony, może nawet i dobrze, mam sporo ciekawych informacji, byc może redakcja będzie chciała ich posłuchac?!

Anonimowy pisze...

Może wreszcie ktoś sprawdzi,kto to tym blogiem rządzi- coś tu zaczyna śmierdzieć. Czyzby " p. Gocek - nasz przyszły Pan"??
Oby nie :(

Aga pisze...

Czyżbyś kochaniutki był z jakichś "służb", że ci się sprawdzac zachciało? Dzisiaj każdy z nas może sobie bloga założyc i nic komu do tego! Ty też! A jak ci coś nie pasuje, to go po prostu nie czytaj. Ja bardzo chcę się dowiedziec prawdy o zarządzaniu majatkiem miasta i gminy Lesko, czyli również moim majątkiem, bo jestem mieszkanką tego miasta! Płacę podatki a nie wiem do diaska gdzie one mają swoje ujście! Czy ktoś aby się za moje pieniądze dobrze nie bawi?
I czy to Gocek czy Śięty Mikołaj, nic mnie to nie obchodzi, ważne, że w końcu ktoś nam otwiera oczy na ważne dla naszego dobra sprawy. I jak w twoim przypadku, otwiera nie tylko oczy ale i narząd węchu - tylko czy w dobrą stronę?

Anonimowy pisze...

A może tak coś z aforyzmów?
Pani Burmistrz to:
1.Raj dla radnych naszego miasta!
2.Piekło dla jego mieszkańców!
3.Czyściec dla naszych porfeli!

ksywa pisze...

Coś ten Gocek wpuszcza nas w maliny. Pod tym przetargiem na BIP UMIG są załączniki i wyczytałem za na 30.09.2009r. gmina miała 8.358.419,47 pln kredytów i pożyczek to jak popatrzę co w Lesku jest dziurawa kanalizacja i deptaki (za Petke) schodki, dach na podstawówce, boisko ORLIK , boisko w Hoczwi, monitoring w gimanzjum i podstawowce, chodniki no i droga na Weremien (za Jankiewiczowa) to te długi nie są takie duże. Dlatego P. Gocek jak puszczać famę to z sprawdzonego źródełka. A tak wogle jedni pobierają nauki za granicą drudzy wynoszą z domu rodzinnego a mnie mamusia uczyła że pokarz co ty potrafisz a potem szukaj innych i to chyba najlepsza szkoła. Powodzenia.........

Anonimowy pisze...

Pewnie jestes radnym i trzymasz strone carycy, gdyż boisz się stracić diete, zawsze to parę groszy do kieszeni za podniesienie dwóch palców na sesji.

Anonimowy pisze...

Szkoda że ci mamusia imienia nie dała. Pewnie się po tobie nic szczególnego nie spodziewała. No i z pamięcią coś nie teges! Bo się zapomniało o światłach przy Ratuszu, żeby Burmistrzowa, radni i reszta świty zawsze trafiali do celu!
Trafiasz do celu ksywa?, bo coś mi się wydaje że do nich należych?!
Pozdrowionka
Marysia

Anonimowy pisze...

panie henio niech pan tak nie fika (ludzie żyją pamiętają ) jezszcz ktoś się zdenerwóje i wyciągnie pańskie afry rozporkowe z detalami ,w zamian za prace pań renatek dobrze podległych,i skończysz pzan jak Clinton

Anonimowy pisze...

Nie mam zamiaru bić się na pałki.....ale jak ktoś mi radzi żebym sobie swoje troski wsadził.....to o czym to swiadczy?......o tym co jest teraz czyli o arogancji .....też płacę podatki i wcale nie bronię obecnej władzy(jest chyba najsłabsza jaką pamiętam).....a zatroskany jestem naprawdę.....a mówienie,że nic nie robię dla Leska?....robię to co należy pracuję i płacę podatki....
a gloryfikowanie władzy bo coś zrobiła dla Miasta...ale ludzie za to bierze pieniądze(niemałe)
Mimo wszystko akcja tej strony mi się podoba tylko czekamy na konkrety....

Zatroskany

ksywa pisze...

Oj luda, luda najlepiej kosy na sztorc i na ratusz a co , a zielone światełko na przejściu wam nacisnę, a co............

Anonimowy pisze...

No i wreszcie prawda o panu HG ; jak kandydował na na burmistrza to wszystkim się kłaniał w pas jak nim został to już zapomiał o szacunku dla ludzi ,potem znów sobie przypomiał bo chciał zostać starostą ,jak nim został to stał się hamem chcącym założyć harem .Dziś znów przpomiął sobie o szacunku bo to według niego dobra metoda na poparcie w wyborach .Facet zapomiałeś o szacunku dla ludzi już w kołysce ,nie masz go dla nikogo skoro niemasz dla samego siebie tak postępując, wożąc sie z innymi kobietami urządzając inprezy mocno zakrapoiane alkoholem w czaśie swych żądów ,nie pamiętając o przyśiędze małżeńskiej i szacunku dla własnej żony i dzieci .Dziś potrzebne ci koryto i chcesz zagrać na ludzkim uczuciu JESTEŚ DNO !!!!!.WYBORCY NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA WYBORCZĄ KIEŁBASE pana HG BO JESZCZE NAS BRZUCH BOLI OD KIEŁBASY pani B.J

Anonimowy pisze...

Anonimowy Człowieku, opanuj się! To nie jest portal Pana Gocka! Jak chcesz go obrażac i wyrażac swoją dezaprobatę a może zazdrośc o to, że miał powodzenie i nadal jest przystojnym mężczyzną, to go poproś o e-maila lub o spotkanie i mu to powiedz! HALO! HALO! Drogi Anonimowy my tu o poważnych sprawach chcemy dyskutowac! A tak na przyszłośc - słownik ortograficzny się kłania!
Zniesmaczona!

Anonimowy pisze...

jeżeli roztrwanianie naszych podatków za jego żądów uważasz za niepoważną sprawę ,to to czy jest przystojny czy też nie wyrażając swoje zdanie jest niby czym . a MOŻE ODEZWAŁY SIĘ NOŻYCE PRZ UDEŻENIU W STÓL. a może ci zapachniała kiełbasa oj niepróbuj!!!!!!!

Leszczanin pisze...

Proponuję aby wracac do spraw ważnych dla Leska i jego mieszkańców zrezygnowawszy ztych niewybrednych personalnych przytyków.

Unknown pisze...

Komentarze tego rodzaju nie będą tolerowane na blogu. Oczekujemy poważnej dyskusji, pozbawionej niekulturalnych zachowań.

Następne podobne komentarze będą usuwane.

Anonimowy pisze...

Pan Karol jest mówca i złote ma usta,
do czynu porywa słuchaczy
a kotuś z miedzianym obliczem oszusta
wyznawców swą trzódkę duraczy.

Anonimowy pisze...

Widzę,że w Lesku tworzą się nam drugie Wilkowyje.


Kusy

Anonimowy pisze...

Panie Gocek prosze trzymac tak dalej.Zyczymy Panu wilu ladnych kobiet.Jestesmy z Paem. Najpiekniejsze kobiety z Leska Sanoka Ustrzyk.Jak Pan zostaniee burmistrzem to niech Pan przeznaczy troche pieniedzy na doksztalcanie tych ktorych nie nauczono poprawnie pisac po Polsku.WILBICIELKI.

Maria pisze...

Piszecie dużo dobrego o P. Gocku, chcecie go na Burmistrza, ale skąd wiecie, czy to ten sam człowiek, który był wcześniej. Był troche w Ameryce, tam sa inne zasady, tam jest inne życie, a jesli sie zmienił?, a jeśli z tamtego Burmistrza i chłowieka nic nie zostało? co wtedy bedzie? Ale tak mówiąc szczerze, to najgorszy człowiek, będzie i tak lepszy od zarozumiałej i podłej carycy. Wiec popieram - Pan Gocek !!!!!!!!!!!!!!!!

Anka pisze...

@Maria
Ja myślę, że Pan Gocek się zmienił i raczej na lepsze. A jeśli nie to ma jeszcze czas żeby przystosować się do nowej rzeczywistości...
Tego mu życzę.

Anonimowy pisze...

Tak zmienił się o tyle,że jest goły i wesoły po powrocie ze Stanów i rozpaczliwie poszukuje wolnego " stołka".....po raz kolejny się okazało,że tam nie potrzebują ludzi do rządzenia tylko do roboty,a pan Gocek nic innego nie potrafi robić.

Anonimowy pisze...

Świętą prawdę napisałeś ; ale ostatnie zdanie to chyba jest też nieadekwatne do jego osoby .Gdyby umiał rządzić to niemusiał by uciekać do USA

Anonimowy pisze...

A CO MYŚLICIE O KANDYDACIE NA BURMISTRZA PANA W KUZIA ponoć sie sprawdza w lskim ZOZ JAKO KIEROWNIK

Anonimowy pisze...

Wiecie co, ten Pan W.Kuzio to ma charakterek swojego tatusia, przez którego do tej pory pokolenia płaczą. A skąd wiesz, że się w ZoZ sprawdza? Podobno go tam niezbyt lubią, ale muszą tolerowac, bo tatuś byc może na kogoś coś ma! A ten pan W. to podobno kolega Pani Burmistrz. Więc co? Z deszczu pod rynnę?!

Pietrek pisze...

Jak by Gocek nie umiał pracowac, to by 6 lat w Stanach nie przebywał. Niestety tylko nielicznych na tym świecie stac na takie wczasy!

Anonimowy pisze...

Anonimowy do anoimowego.Jezeli potrafisz pracowac siedem lat w USA nauczyc sie jezyka zarobic tyle ile zarobil Gocek, to znaczy ze jestes samodzielny i potrafisz dac sobie rade wszedzie.A ty korzystarz tylko z kuroniowek, zapomog,i tego co ci Gocek zalatwil.

Anonimowy pisze...

Jest to przedziwna woń nad wonie,
w której nasza gmina tonie.
Trudno opisać ją w dwóch słowach,
bo ni komora to gazowa,
ni sracz podmiejski pełen łajna.
Woń to zupełnie nadzwyczajna,
niezwykłej destylacji produkt,
cudowne osiągnięcie Wschodu,
gdzie na ogromnych, hen, przestrzeniach
nawet i złoto w gnój się zmienia.

Anonimowy pisze...

A może by tak za Kuzia na burmistrza wybrać jego żone ; może wspólnie i w ratuszu będą dawać rade. W ZOZ-ie mówią że co żona wymyśli W Kuzio wykona.

Anonimowy pisze...

W Kuzio chce zośtać ;DYREKTOREM ZOZ,RADNYM, STAROSTĄ POWIATU, i kto wie kim jeszcze.

Anonimowy pisze...

A skąd wiadomo ile Gocek w stanach zarobił?.-Pewnie wie i sam pisze.

Pietrek pisze...

Coś mi się wydaje anonimowy, że strasznie Gockowi tych Stanów zazdrościsz i tych toalet również, jak widac żadnej pracy się nie wstydzi. A ty bidulo byłeś w Stanach, ale niestety tylko palcem po mapie!

Anonimowy pisze...

KUZIO NA PREZYDENTA !!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Obrońcy Gocka:
napiszcie co robił w Stanach,gdzie pracował...a może żebrał pod kościołami i mieszkał w śmietniku?
Przez taki okres można tam zarobić kupę forsy i po powrocie założyć własny biznes,a nie pchać się w politykę i narażać się na oszczerstwa....

Anonimowy pisze...

NIC SIĘ NIE ZMIENI W NASZEJ KOCHANEJ GMINIE, MIEŚCIE, POWIECIE DOPÓKI DOPÓTY NIE PRZEWIETRZY SIĘ TEGO ŚRODOWISKA, NIE WPUŚCI "ŚWIEŻEJ KRWI", NIE ROZERWIE SZEMRANYCH UKŁADZIKÓW . PLEŚŃ I ZGNILIZNA BĘDĄ SIĘ ROZRASTAĆ, ZNOWU BĘDZIEMY JĘCZEĆ ,ŻE W LESKU NIC NIE MOŻNA ZROBIĆ NIC SIĘ NIE UDAJE. JAK NA RAZIE NIKT NIE JEST ZAINTERESOWANY ZAKOŃCZENIEM TEGO CHOCHOLEGO TAŃCA. TYLO WADZA,WADZA ŚNI SIĘ PO NOCACH,
NADZIEJA W MŁODYCH ALE ONI ŚPIĄ.

Anonimowy pisze...

Kuzio bardzo dobry kandydat, ma komunistyczne sterowanie,przecież PARKING WOKÓŁ SZPITALA ZROBIŁ DLA LEKARZY,ŚLICZNE MIESCÓWECZKI 1,2,3,4,5..... a reszta śmiecia WON, jak chceta to nawet na cmentarz, bo panom doktorom sie spieszy i ja im sie podliże sie.sie.

Anonimowy pisze...

Tam w tym ZOZ-ie to w ogóle jedna wielka banda...łącznie z Dyrektorką,która synusiowi załatwiła dostawy jedzenia do szpitala(nie da ię tego jeść...wiem coś o tym).....a Starosta na to nic....piszcie też o Starostwie bo to też obraz nędzy i rozpaczy......

Anonimowy pisze...

Zawiść ludzka niezna granic - to typowe dla ciemnogrodu leskiego,a może jedzenie z Brzozowa było lepsze .Nawet jesli gorsze to dla ciebie lepsze bo zarobił ktoś z innego terenu. Podobnie jak w kawale jak mnie zdechla krowa to niech zdechnie sąsiadowi

Anonimowy pisze...

Tu nie chodzi o zawiść tylko o nepotyzm.....a wiesz ile kosztowało jedzenie w Brzozowie a ile kosztuje teraz?...

Anonimowy pisze...

Tak tak ludzi,którzy patrzą im na ręce nazywa się cimnogrodem,a może ten anonimowy nazywa się na Sz.

Anonimowy pisze...

Czy to aby nie SZELA???????K- ten anonimowy

Anonimowy pisze...

chyba SZELMA....

Prześlij komentarz

Nie używamy słów uważanych powszechnie za obraźliwe.
Prosimy o kulturalne i rzeczowe wypowiedzi.
Proszę się podpisywać(wystarczy imię lub pseudonim). Poniżej pola komentarza mamy menu "Komentarz jako", klikamy i wybieramy "Nazwa/Adres URL. Wpisujemy się w pole Nazwa i zatwierdzamy.