Dlaczego piszę...

14 listopada 2009

Dlaczego piszę…

Piszę do bloga „Lesko Bez Cenzury” gdyż mnie o to poproszono jako jednego z wielu. Jako jeden z niewielu podpisuję się pod tym co napisałem, by nikt nie ponosił konsekwencji z mojego powodu. Moje teksty, jak do tej pory, dotyczą głównie budżetu MiG Lesko oraz sytuacji finansowej do niedawna mojej gminy, którą dalej uważam za swoją i żyję jej losami.


Jeżeli taka będzie wola autorów bloga, będę pisał o tym co należałoby zrobić dla naszej gminy, choćby po to by jej mieszkańcy nie musieli wyjeżdżać za chlebem za granicę. Chciałbym by większość naszych obywateli realizowała swoje marzenia w Gminie Lesko, na zasadzie równego dostępu do wszystkiego co im się należy. Wiem, że moje teksty mogą nie spodobać się wszystkim. Zdaję sobie również sprawę, że pracując w Lesku nie zadowoliłem każdego. Jestem gotów spojrzeć w oczy każdemu i odpowiedzieć na dowolne pytanie, czy wyjaśnić wątpliwości bo pewnie i takie też się znajdą. Jedno jest pewne, dobro Leska i okolic naprawdę leży mi na sercu.
Trudno jest dyskutować z tymi, którzy strzelają do mnie „zza węgła”. Krytykować nie ujawniając się jest łatwo. Ale ja, Henryk Gocek, któremu lat przybyło ale pamięci nie straciłem będę uparcie przestrzegał przed widmem zarządu komisarycznego w Gminie Lesko, pod rządami B. Jankiewicz i obecnej Rady Miejskiej. Ciekaw jestem czy ci, którzy zarzucają mi dziś utratę pamięci zmienią zdanie wówczas gdy ta przykra chwila nadejdzie. Tak jak miało to miejsce kiedy odebrano nam powiat…

Dla zainteresowanych przedkładam ogłoszenie o przetargu MiG Lesko na udzielenie kolejnego kredytu w wysokości 1 500 000,00 pln. Termin spłaty zadłużenia do 2017 roku.





W Biuletynie Informacji Publicznej Miasta i Gminy Lesko można znaleźć również ogłoszenie o przetargu na realizację I etapu basenu. Wartość inwestycji wynosi 25 000 000,00 pln. 50% z tej kwoty będzie pokryte środkami własnymi Gminy Lesko. To 12,5 mln złotych, których nie ma! Spłata tego kredytu sięgnie 2030 roku. Ja wówczas będę miał problemy z pamięcią ale proszę wszystkich, których dziś przestrzegałem, by sobie przypomnieli, że ten stary, łysy Gocek przecież o tym mówił.
Ocenę tych kwot i cyfr pozostawiam czytelnikom bloga i nie tylko.

Henryk Gocek

23 komentarze:

Anonimowy pisze...

Stary(przepraszam za poufałość)ale tą łysina mnie powaliłeś.

Stan pisze...

Haha! Dobre!

Anonimowy pisze...

:DDDDDD

Anonimowy pisze...

do której czynna jest jutro biedronka?

Anonimowy pisze...

Jednym słowem nasza Basia Kochana hołduje staropolskiej maksymie "Zastaw się a postaw się". Długi nasze na dzieci nasze? JA MÓWIĘ NIE!!!!

Anonimowy pisze...

Co ja to obchodzi, że ożeni tym nastepnego Burmistrza. O to jej chodzi, aby ktos nie wyrobił
Ona wie, że nie ma juz szans zostac na nastepna kadencję, a potem, to już niech sie martwi nowy.
Będzie miała potem co mówić, jaki to zły i nie udolny. To bedzie w tej stylu. Ploty, to ona lubi, obgadywac kazdego, to jej specjalność.
Panie H. Gocek, popieramy Pana, niech Pan tak trzyma.

Aga pisze...

Panie Henryku! Ma Pan klasę! Potrafi Pan przyznac, że nie jest nieomylny! Ale wie Pan też po doświadczeniach, co trzeba robic, żeby błędów nie popełniac, żeby tych sukcesów na Pana koncie było więcej! Ale radzę Panu nie udzielac korepetycji z przedsiębiorczości i zarządzania o aspektach mikro i makro-ekonomicznych już nie wspomnę, naszej Pani Burmistrz, bo brakowałoby Panu czasu na ciekawsze rzeczy, a Pani B. niewątpliwie by zbankrutowała (tyle tych lekcji musiało by byc). I nie jestem przekonana co do tego, że mogłaby zrozumiec istotę tych dziedzin i problemu, którego do tej pory nie zauważyła. Może najwyższy czas zamienic western na cos bardziej na czasie?
To nie Texas , ratusz to nie saloon, a Pani B. to nie kowboj (kapelusz daje mylne wrażenie). Ale, tak się w tej roli zatraciła, że strzela z kolta gdzie popadnie i to ją zgubi, bo z reguły zemsta ma cierpki smak!

Anonimowy pisze...

Panie Henryku dobrze, że ktoś wreszcie mówi całą prawdę o rządach Pani Burmistrz. Mieszkańcy są zniesmaczeni, pracownicy zastraszeni,przemykają korytarzami jak duchy aby tylko nie natknąć się na "panią na włościach" to nie jest normalna sytuacja.Pracowałam,gdy był Pan Burmistrzem w UmiG.Pracownicy robili co do nich należało,Pan był konkretny gość, nie pamiętam aby ktoś przez Pana płakał! A teraz niestety tak jest. Szanował Pan i pracowników i mieszkańców dlatego pozdrawiam gorąco i życzę wszystkiego najlepszego. Z oczywistych względów nie mogę sie podpisać ale jestem z Panem.

Anonimowy pisze...

Ale peany na własną cześć, ale mniejsza z tym, każdy orze jak może. Ja jednak myślę,że te posty to za mało aby carycę wysadzić z siodła, okopała się na wielu frontach. Pomysły na akcję uświadamiającą na zdecydowanie większą skalę mile widziane.

Tytus pisze...

Co masz na myśli przez akcję uświadamiającą na większą skalę? Jakieś pomysły?

Anonimowy pisze...

Pamiętajcie wszyscy że Jankiewiczowa to najbardziej wredny i mściwy babsztyl w okresie menopauzy, której skutki ponoszą nie tylko pracownicy Urzędu i wszyscy od nie jakoś uzależnieni, ale i mieszkańcy Leska.
Wiem, że całe zło, które wyrządza ludziom wróci do niej w dwójnasób. Nie takie Staliny i Hitlery padały. To już niedługo, niedługo, niedługo......
Wróżka Paraskiewia.

Gal Anonim pisze...

Kto pozwala na tak straszne zadłużanie naszego miasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pomijam tutaj radę bo w mojej ocenie została ona całkowicie ubezwłasnowolniona przez burmistrza i jest bezwolnym nażędziem w jej rękach. Ale gdzie jest kontrola zewnętrzna np. Regionalna Izba Obrachunkowa???????????
Korzystanie z pretekstu pozyskania środków unijnych do zaciągania coraz to nowych i większych kredytów jest wg. mnie naciąganiem przepisów prawa. Jeśli to prawda,że na budowę basenu 12,5 mln.
(50%) to środki z UE a opzostałe 12,5 mln. to są środki własne Miasta i Gminy Lesko to jest to prosta droga ku katastrofie!!!!!!!!!!!!!!!
Jasne, że każdy by chciał mieć basen, najlepiej w swoim ogródku, ale nie każdego na niego stać a większości z nas nie stać nawet na ogródek. Dlatego pytam - Jak jest możliwe zaciąganie kolejnego kredytu na budowę basenu gdy już teraz nie można związać przysłowiowego końca z końcem i trzeba brać kredyty na pokrycie codziennych wydatków gminy???????????
Z czego będziemy płacili raty i odsetki od tych kredytów??????????????????????
Takie działanie w mojej ocenie prowadzi wprost do ustanowienia zarządu komisarycznego!!!!!!!!!
Czy ktoś ma pomysł jak zapobiec tej działalności, której przyświeca jeden cel - wygrać przyszłoroczne wybory !!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Każdy komisarz będzie lepszy od tej babinki w kapelusiku czerwonym........

Maria pisze...

Gadanie, nic tu nie da,ona robi swoje, jeszcze bardziej zacięta, wściekła i butna.
Trzeba zrobić akcję, na taczki i na Rynek, pod okno Pana T.

Anonimowy pisze...

Pomysł z taczkami bardzo mi się podoba.
Damesa w kapeluszu na taczkach.
Właściwy człowiek na właściwym miejscu.
Teśniarz zagra i będzie ok.Do Tabisza podjedziemy,ale jest problem.Z takimi doopami to razem się w jedne taczki nie zmieszczą.
Ok.Wiem.Zrobimy dwa kursy.

Anonimowy pisze...

Ona na taczkach a Tabisz ją pcha. Albo popycha, to jego specjalność. Piękny widoczek, można pomarzyć. Choć niektórzy powiadają, że woli żony komendantów straży.

Leszczanka- rodowita pisze...

Anonimowy, nie podoba mi się Twój komentarz, jest za ordynarny.Ale prawda jest taka:
Przed pójściem na emeryturę wiele lat pracowałam, jako urzędnik. Obowiazkiem urzędnika/ między innymi/ było godne zachowywanie sie w pracy i poza. Dotyczyło to pracowników, ale i też władzę.
Jak dziś zachowuje się P. Jankiewiczowa?
Czy jej wyjazdy/ zawsze z P. Górakiem/ świadczą o jej godności? Sam fakt, że ludzie przypisują jej "zbytnią poufałość" świadczy o tym, że nie.Jej zachowanie, jako Burmistrza powinno być przykładne i nie skazitelne, tym bardziej,że jest kobietą. Czy taki ktoś może reprezentować Urząd i mieszkańców Leska?
Wiem, czasy sie troche zmieniły, ale ta P. ma dprosłe dzieci, no i gdzieś tam męża. z którym niestety rozwodu nie ma.Czy przystoi jej takie zachowanie? Czy nie powinna zastanowi c sie nad sobą?

Anonimowy pisze...

A co na to ksiądz dobrodziej. Czy nie wstydzi się za nią jak ta lata za księdzem gdzie popadnie. Na festynie pełno było tej baby i to tam gdzie się znalazł ksiądz.
To ja, gospodyni leska.

Anonimowy pisze...

Było Jej powinnością, jako Gospodarza Miasta, towarzyszyć Księdzu Proboszczwi w tym przedsięwzięciu!

Leszczanki

Anonimowy pisze...

Jak najbardziej taktowne zachowanie, które wynika z pełnienia obowiązku Gospodarza Miasta.
Towarzyszyć Księdzu Proboszczowi w zorganizowanym przedsięwzięciu.

Leszczankii

Anonimowy pisze...

Jak ludzka pamięć jest zawodna a szczególnie mieszkańców Leska . Dzisiaj krytykują Pana Gocka a wg. mnie konkurenci niedorastają Mu do pięt.Sukces ma wielu ojców
1/ Walka o powiat -na plecach Gocka Wermiński został w-ce starostą - inaczej być nie mogło bo ta gniga pzreszłaby na stronę ustrzycką - później Gocek postawił władze przed faktem ,dokonanym tworząc wydziały starostwa w Lesku ,dzięki niemu powiat jest w lESKU , zakomleksiony kościołowy wojewoda doprowadził do tego ,że przejściowo funkcję starosty sprawował nabożny Werminski choc nie jest taki cnotliwy / Weremień / jakiego gnoju narobił w tym czasie ,to wiedzą nailepiej Ci którzy po Nim przyszli.
Węglarz wlazł po pleczch Gocka A PÓZNIEJ GO OPLUŁ . POWIAT WYWALCZYŁ Gocek ale zasługi przypisali sobie Petka i W , choć tylko przeszkadzli. Co zrobiła Rada I kadencji ,Zarząd pod kierownictwem Gocka to widać do dnia dzisiejszego

Anonimowy pisze...

Wszyscy winią a długi Panią Basię , a Ona jest organem wykonawczy ,realizuje to co uchwali Rada Miasta ,to Wasi wybrańcy podejmują uchwały Ona je tylko skrupulatnie wykonuje.Gdzie jest komisja finnsów -kto jest jej szefem - z informacji zamieszczonej na stronie Urzędu Miasta wynika ,ze to Pan Wjciech Krzwowiąza człowiek o podobnych danych występuje jako Komendant Powiatowy Straży Pożarnej w Lwesku , jeśli to ten sam człowiek to współczuję tamtejszym strażakom ,jesłi tak samo gospodarzy w straży to i strażacy lescy niedługo pociągną , a podobno to była kiedyś przodująca jednostka , tak czytałem w prasie. Szkoda tego miasta -podziwiałem wszystko to co dobrego się tam kiedyś działo- rozkwit dawałem Lesko jako przyklad dla Naszych władz gdzie mieszkam na równie pięknej ziemi dynowskiej. Kierowałem naszych decydentów do Pana Gocka po nauki . Myślę ,ze nie jest tak źle jak piszecie w blogach

Anonimowy pisze...

A mnie sie ta Pana lysina bardzo podoba.Uwazam,ze tylko dodaje Panu uroku.Z badan przeprowadzonych przez amerykanskich naukowcow wynika ,ze lysiejacy mezczyznie wzbudza wieksze zaufanie i szacunek.Mezczyzni tacy uchodza za inteligetniejszych,chociaz Panu inteligecji wcale nie brakuje.Szacunek

Prześlij komentarz

Nie używamy słów uważanych powszechnie za obraźliwe.
Prosimy o kulturalne i rzeczowe wypowiedzi.
Proszę się podpisywać(wystarczy imię lub pseudonim). Poniżej pola komentarza mamy menu "Komentarz jako", klikamy i wybieramy "Nazwa/Adres URL. Wpisujemy się w pole Nazwa i zatwierdzamy.