W desperackiej walce z leską władzą

23 lutego 2010

Poniżej zamieszczamy otrzymany niedawno list czytelniczki naszego bloga, opisujący jej perypetie z obecnie panującą w Lesku władzą. Stali czytelnicy LBC znajdą w tym liście wiele analogii do zamieszczonego jakiś czas temu zarówno na naszym blogu jak i na łamach dziennika „Nowiny” przypadku Pani Zofii Misztak. Niezorientowanych odsyłamy do wpisu. Cechy, które są naszym zdaniem wspólne dla obu przypadków, charakteryzujące sposób sprawowania władzy przez B. Jankiewicz i S. Tabisza to: krańcowy cynizm, bezwzględność, brak poszanowania elementarnych praw obywateli a obowiązków władzy. Ten przypadek pokazuje również brak poszanowania dla prawomocnych wyroków sądów tym samym brak poszanowania dla obowiązującego w naszym kraju prawa. Potwierdza to wypowiedzianą swego czasu publicznie, obowiązującą w obecnej kadencji zasadę: „Prawo w tym mieście stanowię ja”. Zapraszając do lektury zachęcamy naszych czytelników do przesyłania e-maili z podobnymi interwencyjnymi tematami. Redakcja.

Szanowna Redakcjo
Jestem niezwykle zdesperowana,w walce z obecna władzą Leska,a w szczególności z obecna panią burmistrz Barbara Jankiewicz.
Mieszkam na ul.Kosciuszki 34 w Lesku.Urodzilam sie w tym domu wraz z moim rodzenstwem i mieszkalismy tu z rodzicami i dziadkami do czasu przeprowadzki na Smolki,gdzie rodzice dostali mieszkanie .W domu przy Kosciuszki,
zostali moi dziadkowie wraz ze swoim synem a bratem mamy.Moja rodzina zasiedlila ten dom w 1941 roku!Kiedy umarla moja babcia,dziadziu mieszkal z moim wojkiem az do chwili jego smierci(wczesne lata 90-te).Niedlugo po tym
fakcie dziadziu podupadl na zdrowiu.W domu przy ul.Kosciuszki nie ma kanalizacji,ubikacji(nawet wychodka po dzis dzien!)Dziadziu zalatwial swoje potrzeby fizjologiczne do wiaderka(jak i ja to do dzis czynie)po czym zawartosc wylewal do kanalu burzowego.Poniewaz Urzad Miasta nie zaopatrzyl starego czlowieka w podstawowe media jak woda i kanalizacja. Jego choroba i wiek(dobiegal 80)doprowadzily do tego,ze mama w obawie o swojego ojca zabrala go do mieszkania na Smolki,aby tu piastowac nad nim kuratele(do smierci tam pozostal).

Przed choroba dziadziu zameldowal mnie w swoim domu.Byl to rok 1993 i od tamtej pory po dzis dzien, jestem tu zameldowana wraz z moim synem.
Poniewaz moja mama pracowala a dziadziu wymagal stalej opieki,to ja zajmowalam sie nim.Po jego smierci zaczelam remontowc dom na ul.Kosciuszki i od tej chwili moje zycie to ciagla walka z wladza.Nagle okazalo sie,ze sasiedzi roszcza sobie prawo do tej posesji twierdzac,ze Gmina obiecala im dzialke na ktorej stoi dom.Nie powinnam,ale powiem,ze w tamych czasach w ADM pracowala matka synowej moich sasiadow.Z dnia na dzien zostaly usuniete kontenery na smieci z pod domu i byl to poczatek”gory lodowej”.Niedlugo potem,dostalam wezwanie do Sadu.Jako samotna matka pisalam nawet do Prezydena Kwasniewskiego(niepomogl ale wspolczul). W Gazecie Wyborczej ukazal sie o mnie artykul”Czyja wladza tego prawo”
Pomimo tego, dostalam nakaz eksmisji,do ktorej jednak nie doszlo.Moja mama, w miedzy czasie wniosla nowa sprawe do Sadu,ktora wygrala.Mama jako jedyny spadkobierca po swoim ojcu, stala sie prawowitym najemca lokalu przy uk.Kosciuszki! a Urzad Miasta pomimo tego faktu nie chcial podpisac z nia umowy najmu(u wladzy bylw tedy Tabisz tak jak dzisiaj).Glowne boje mama toczyla wlasnie z nim.Tabisz byl wielkim sprzymiezencem moich sasiadow,to wlasnie on w tamtych czasach” rzucal nam klody pod nogi.
Czynnosc i meldunkowe zalatwiono w dniu,kiedy w radiu miala odbyc sie audycja, poswiecona tej wlasnie sprawie.Przyszedl list z podpisem Tabisz ,w ktorym bardzo przepraszal za zaistniale nieporozumienie! I prosbe o niezwloczne stawienie sie w Urzedzie celem dokonania czynnosci meldunkowych.
Tak to moja mama przyjela lokal wraz ze mna i wnukiem.Nic w tym sensacyjnego,gdby nie fakt ,ze od tamtej pory po dzis dzien Urzad Miasta msci sie za tamte wydarzenia.Moze to za sprawatego ,iz u wladzy sa wciaz ci sami ludzie:Tabisz,Samek do niedawna Krawiec itp.ktorzy zwyklych ludzi maja za smieci na czele z B Jankiewicz!
Mieszkalam,czynilam naklady na dom.Wszystkie oszczednosci jakie posiadalam inwestowalam w remont domu.Drzwi,wylewki stolarka tynki czy ogrzewanie ,to tylko czesc prac jakie wykonalam. Gmina ,ze swojej strony wrecz pilnowala,aby dom nie remontowac.Mama kilkakrotnie starala sie wykupic ten budynek i zawsze przychodzila odpowiedz negatywna.Urzad Gminy twierdzil ,ze dom przeznaczony jest do jak to niejednokrotnie podkreslal do smierci technicznej i nie wolno go remontowac ani nam ani oni tego nie rusza.Jak tylko wbilam „kilka gwozdzi w sciane” juz mialam na glowie komisje z Gminy.Zdarzyla sie nawet komisja z konserwatorem zabykow wlacznie.Do tego stopnia Gmina pilnowala tego domu(moi sasiedzi pisza i donosza na mnie po dzis dzien) .
Kiedys zamontowalam nad drzwiami frontowymi okap,zeby slonce i deszcz ich nie zwichrowaly(nie byl to element staly konstrukcji).Na drugi dzien Samek z Krawcem byli pod moim domem i kazalim mi to zdemontowac(po jakims czasie,drzwi musialam wymienic na wlasny koszt).Taka i podobne historie zdarzaly sie czesto.
Po utracie pracy i bezskutecznych probach znalezienia jakiejs innej,zostalam zmuszona do wyjazdu za granice. Zostawilam synka w kraju a sama pojechalam,za lepszym bytem.Syna po pewnym czasie musialam wziasc ze soba ,ale to w dalszym ciagu Lesko jest moim centrum zyciowym,do ktorego wracam , ktore zamieszkuje i to tutaj jestem calym sercem.
Pracujac czasowo za granica,wysylalam mamie zaoszczedzone pieniadze na pokrycie oplat zwiazanych z utrzymaniem domu,remontami,ogrzewaniem .Rzesze ludzi jest mi podobych w naszym kraju.
Wladze przejela B.Jankiewicz,wiec mama z nadzieja wyslala pismo do nowej burmistrz, starajac sie ponownie
o wykup domu przy ul. Kosciuszki .Liczyla na serce i wyrozumialosc od nowowybranej,a spotkala sie z ignoracja
(6 –mcy czekala na odpowiedz z Gminy).Wydeptala droge do ratusza leskiego, ciagle ja zbywano,w koncu doczekala sie odpowiedzi.Pani burmistrz rozpatrzyla sprawe negatywnie,tym razem z uzasadnieniem,ze kupnem domu zainteresowane sa jeszcze inne osoby.Na drugi dzien po otrzymaniu odpowiedzi moja mama dostala wylew i juz nie wyszla ze spiaczki.Po tygodniu zmarla.
Po smierci mamy(lipiec 2007)wnioslam pismo o przepisanie umowy najmu,jak rowniez wyrazalam chec kupna domu.Urzad Miasta odmowil mi najmu twierdzac ,ze nie mieszkalam z mama stale w chwili jej smierci .Sprawe oddalam do Sadu.Sprawe wygralam .Gmina nie robila odwolania.Wyrok uprawomocnil sie w czerwcu.Wszelkie pisma kierowane przezemnie do Urzedu Miasta I Gminy byly ignorowane(5 pism i ani jednej odpowiedzi) .Olbrzymim zaskoczeniem natomiast byl dla mnie fakt,gdy zostal odciety prad w moim domu(rachunki placone regularnie-przyszli i odcieli mi prad z dnia na dzien,bez jakiegokolwiek uprzedzenia).Po mojej interwencji w Zakladzie Energetycznym,otrzymalam pismo,w ktorym pisano,ze prad zostal odciety na wniosek Gminy!!!
Droga Redakcjo.Nie mam wody ani ubikacji a teraz prad-jedyna nic laczaca mnie z cywilizacja zostala odcieta.Pragne dodac,ze dokonuje wszystkich oplat regularnie.Place nawet za licznik pradu,ktorego nie mam!Powiedziano mi ,ze nic nie da sie z tym zrobic!Wiec skazano mnie na zycie przy swiecach!!! Zeby bylo ciekawiej moja mama nie zyje od ponad dwoch i pol roku, a ja w dalszym ciagu place za nia oplate za wywoz smieci ,ktorych juz nie produkuje(zglaszalam to pisemnie w Gminie )
We wrzesniu 2009 chcialam wyjasnic min. sprawe wznowienia dostawy pradu,w koncu to Gmina odpowiada za taki stan rzeczy(bezskutecznie) Z wyrokiem Sadu bylam najpierw w ADM(stracilam 3 dni na obietnice)w koncu
Samek poinformowal mnie ,ze nie jest osoba kompetentna aby podpisac ze mna umowe( w tym czasie trzymal w rece orzeczenie Sadu).Na moje pytanie, kto w takim razie jest kompetentny nie umial mi odpowiedziec(mam swiadka,Ktory to slyszal,pominmy ironie ze strony Samka).Gdy otworzylam na niego buzie i zobaczyl ,ze sie mnie tak szybko nie pozbedzie,wykonal szybki telefon i skierowal mnie do Urzedu Miasta i Gminy.W Gminie powiedzialam,ze czekam na kogos kto podpisze ze mna umowe najmu na podstawie orzeczenia Wyroku Sadu –wiec czekalam.Najpierw na adwokatke z Gminy(dwie godziny)a potem kolejne dwie i pol na szanowna B.Jankiewicz.Bylam ze swiadkiem,ktory zostal wyproszony z gabinetu osobiscie przez pania B. Jankiewicz zeby nie uslyszal tego ,co ja mialam uslyszec.Droga Redakcjo ,kazano mi siedziec 5 godzin w Urzedzie, aby pani burmistrz mogla sobie po mnie pojezdzic i mnie postraszyc.Powiedziala doslownie,ze jak bede na nia naciskac w sprawie podpisania umowy,to tak mnie urzadzi,ze wyladuje na Bieszczadzkiej 4(w mieszkaniu socjalnym).Pani adwokat z Gminy z racji urzedu tego nie potwierdzi , chociaz byla swiadkiem wydarzenia(moze przywykla do takiego traktowania ludzi przez B. Jankiewicz).Jednak gdy udalam sie po porade prawna ,dowiedzialam sie ,ze nie jest mi potrzebna umowa z Gmina, poniewaz to Sad nadal mi tytul najemcy lokalu ,bez wzgledu jak widzi to burmistrz Jankiewicz wraz z jej adwokatka.
Ja dalej mieszkalam przy zniczach w domu,ktorego jestem pelnoprawnym najemca za ktory place czynsz w centrum miasta ,w miescie powiatowym,ktore chlubi sie oczyszczalnia sciekow!!!ktos uwierzy?.Chyba tylko moi bliscy znajomi,ktorym dane jest widziec jak mozna updlic czlowieka ,pozwalajac mu zyc w tych czasach w tak upadlajacych warunkach.Pytam-jak mozna kogos skazac na taki los?
Poniewaz i to niezniechecilo mnie do mieszkanie w tym domu, nastepnym krokiem ze strony Gminy bylo Sprowadzenie Komisji Nadzoru Budowlanego,ktora orzekla ,ze dom nie nadaje sie do zamieszkania i grozi zawaleniem(inspektor nadzoru byl zdziwiony ,ze dom ma lokatorow bo zostal zgloszony jako niezamieszkaly).
Dopiero teraz pani burmistrz zaproponowala mi wykupienie z zasobow Gminy nieruchomosci,w ktorej mieszkam.Wiedzac ,zenie mam szans uzyskac zezwolen na remont budynku i chce mnie dodatkowo pograzyc kosztami rozbiorki obiektu.W pismie ,Urzedu Miasta i Gminy jestem szantazowana,ze jesli nie wykupie lokalu,zostanie przydzielony mi lokal socjalny przy ul.Bieszczadzkiej 4 do czego Gmina nie ma prawa.
Co powinnam zrobic a czego nie? Co sie stanie gdy nie wykupie domu do rozbiorki i nie przyjme lokalu socjalnego do czego w tedy posunie sie pani burmistrz? Pod moja chwilowa nieobecnosc, dom zostal ogrodzony tasma z oznaczeniami ze jest niebezpieczny .W nim dorobek mojego zycia.Gdzie ja mam pujsc ,gdzie sie podziac?moze powinnam zamieszkac pod mostem albo wprowzdzic sie do Ratusza?Prosze o pomoc bo nie ma dla mnie innego ratunku jak naswietlenie sprawy w mediach.Z gory dziekuje ,za poswiecony mi czas.
Bylabym wdzieczna za jakakolwiek pomoc z Panstwa strony.Oto moj adres emailowy goska84@yahoo.co.uk oraz numer kom.722039227.Z gory sedecznir dziekuje i pozdrawiam. Malgorzata Kmiecik.

89 komentarze:

Anonimowy pisze...

Moze ten artykol przeczyta ksiadz proboszcz.

Anonimowy pisze...

dziewczyno tyle lat w takich warunkach jakiś lokal ci się należny... żeby w XXI w. człowiek przy zniczach siedział to jest paranoja

Anonimowy pisze...

To skandal żeby tak traktowac ludzi! Szanowni rządzący, jak wam nie wstyd?!

hahaha mieszkaniec glinnego pisze...

Ekipa Wyborcza PANA GOCKA.
Przewodniczacy wielki leski przedsiebiorca SASZETA wraz z haremem jako członkowie, sekretarz elka butelka czyli ORMO na rowerze .czlonek degustrator mamrota indianin siny nos logo komitetu MOTYKA I KSIEzyc

Anonimowy pisze...

wstyd- to słowo już chyba zostało zapomniane przez p.burmistrz a wartości które kiedyś wyniosła z domu rodzinnego to chyba zabiła wielkość władzy i pycha i to zasłania racjonalne myślenie a szkoda bo kiedyś była innym człowiekiem

Anonimowy pisze...

Do mieszkańca glinnego; Ten komitet Gocka w tym składzie to trafne rozpoznanie ,ale sekretarz to chyba nie Elka butelka ,ale Anielka !!!!!

Anonimowy pisze...

To skandal!! Te bloki na Bieszczadzkiej są strasznie zaniedbane! To wsytd żeby tak zbywać ludzi na każdym kroku. Ja nie wiem za co Ci urzędnicy biorą kasę chyba tylko za siedzienie i pier****** w stołek! Opamiętać się!

Anonimowy pisze...

jaki z tego wniosek jak rodzina robi długi to burmistrzowa machnie ręką bo co tam ADM czy gmina to jedno a ludzi można wykopać na ulice

Anonimowy pisze...

Tragedia kobiety, bezduszność władzy, współczucie autorów 5 komentarzy. Tylko 2 wpisy przechodzą do porządku dziennego nad ludzkim nieszczęściem i dworują z Gocka. Zgadnijcie kogo reprezentują ? Po treści mowy poznacie ich !

Anonimowy pisze...

List pani Kmiecik potwierdza nie tylko sposób w jaki pani burmistrz potrafi walczyć z ludźmi, ale i pokazuje nam środki jakimi to czyni a przede wszystkim potwierdza prawdziwość obiegających Lesko i okolice (bliższe i już dalsze też) uwag dotyczących niewłaściwego postępowania despotycznej pani i urzędu (z urzędasami - wszystko z małej litery, albowiem na większą sobie nie zasłużyli ani urzędnicy ani ta pani). Jak głoszą "wici", kanalizacja jest tylko dla zwolenników kolejnych włodarzy miasta i nawet położenie blisko centrum miasta (a tak zlokalizowana jest ul. Kościuszki)nie ma tu znaczenia. Wstyd jak cholera

PS. Nie wiecie gdzie szuka (lub będzie szukać) pracy władczyni? Bo chyba po przegranych wyborach w urzędzie nie zostanie? Może tak do...Rzeszowa? (w ramach wyrównywania rachunków)

Czarny ale siwy

Aga pisze...

Winna jest nie tylko Pani Burmistrz, ale wszyscy jej podwładni, z radnymi - którzy mieli "reprezentowac interesy mieszkańców miasta Leska i gminy Lesko" na czele! Wszyscy sie trzęsą i czegoś boją.W urzędzie aż nie miło cokolwiek załatwiac, bo urzędnicy patrzą na człowieka ze strachem. Bo może wcale nie chodzi o jakiś papierek. I dobrze wam tak. Wcale was nie żałuję, bo jezeli ktoś widzi, że żle się dzieje to powinien reagowac. I wcale nie musi stracic pracy!A wracając do przytoczonego listu Pani Kmiecik to nasuwają sie proste pytania: A gdzie zwykła ludzka przyzwoitośc, a gdzie poszanowanie człowieka, a gdzie prawo, gdzie pytam sprawiedliwośc!!! Nie zapytam gdzie wasze sumienie?! Bo wszyscy znamy odpowiedź!Jaką prawdę i naukę uznajecie?! Czy wiecie co znaczy : "Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliżniemu swemu"? Gdybyście nie dokonca znali znaczenie tego przykazania, przytoczę wam krótki opis: "...każe nam zrozumiec, że wszystko co opiera sie na fałszu i obłudzie jest tymczasowe,a kłamstwo potrafi przekreslic wolnośc i godnośc człowieka..."! Dobrze, że wybory już niedługo, gorzej juz byc nie może. Bo gdyby to dłużej trwało, wsyd byłoby się przyznac, że pochodzę z Leska!

katolik pisze...

Bezduszność, arogancja,perfidia, cynizm. I to w wydaniu kobiety, matki kilkorga dzieci ! ! !
Pani, którą do czynu powołały kłamstwa, kpi sobie ze wszystkich i wszystkiego. Ciekawe co jeszcze wymyśli, by zapewnić sobie trwanie na ciepłym stołku, by móc dawać nadal upust przypadłościom swego charakteru ? Nie ma takich granic, nie ma takich barier moralnych, których by nie przekroczyła w dążeniu do celu. Taką była, taka jest, taką pozostanie zapewne do końca swych dni. Taką wyprawkę moralną otrzymała bowiem w zaraniu swego jesteśtwa.
Zwracają uwagę nieliczne komentarze/ powyżej/: nie na temat, bezduszne, aroganckie, cyniczne - w obliczu tragedii bezbronnej kobiety. Czyja ręka je pisała ? Nie ma zapewne w Lesku i okolicy osoby, która by miała jakiekolwiek wątpliwości w tej kwestii.

APEL:
Jest prasa regionalna i krajowa, jest telewizja,są organizacje społeczne - może ktoś ujmie się za bezbronną kobietą i pomoże jej w desperackiej walce o przetrwanie i ludzką godność! ! !

polonistka pisze...

"Który skrzywdziłeś człowieka prostego,śmiechem nad krzywdę jego wybuchając, gromadę błaznów dookoła mając.Nie bądź spokojny..... lepszy byłby dla ciebie świt zimowy i konar pod ciężarem zgiety." Te słowa z wiersza Czesława Miłosza dedykuje ku rozwadze pani burmistrz i wszystkim radnym z Leska. Leżeli jesteście ludzmi,niech krzywda tej biednej kobiety zabarwi wasze oblicza rumieńcem wstydu. Niech wasze sumienia nie zaznają spokoju do końca waszych dni.

niepokorny pisze...

Jeśli ktoś nie wie, jak wygląda demokratyczny totalitaryzm, niech poczyta niniejszy blog, niech przyjedzie do Leska i porozmawia z jego mieszkańcami.
Ogłaszam wszem i wobec, że w Lesku od trwa od kilku lat. Zgłaszam do rozważenia następującą propozycję : Niech Komitet Wyborczy Henryka Gocka przekształci się w Tymczasowy Społeczny Komitet Obrony Ludzi pokrzywdzonych przez despotyczną władczynię Leska i jej przydworną świtę. Zastraszeni ludzie wyjdą z ukrycia i poproszą was o pomoc, której nikt im inny nie udzielił i nie udzieli.
Z poważaniem

Anonimowy pisze...

Nareszcie ktoś się nie boi Pani Burmistrz, nareszcie ktoś potrafi mówic o tym publicznie. I w tej sytuacji popieram Pana Gocka i jego ekipę. I niech sobie mówi kto co chce, ale oni jedni odważyli się stawic czoło tej skandalicznej sytuacji i pokazali, że w nosie mają zastraszanie, oni się tego nie boją. Chcą coś zrobic i przypuszczam, że pomogą tej kobiecie i wszystkim innym którzy się po tą pomoc zwrócą, oczywiście w miarę możliwości. Bo na pewno znajdą się tacy, którzy im będą przeszkadzac.

Anonimowy pisze...

Czyż nie jesteście zbyt naiwni w ocenie tzw. "ekipy" H. Gocka? Bo ja mam do niej zastrzeżenia. Jakie? Po pierwsze - znamy tylko jedno nazwisko z ekipy /HG/, pozostałych nie ma, czyżby komitet jednoosobowy? Po drugie - gdzie jest zarejestrowana ta "ekipa"? W naszych umysłach już jest /i o to zapewne chodziło "komitetowi"/, ale to nie jest ta droga do zgodnego z prawem działania. Po trzecie - podzielam stanowisko p. Graba i innych o prezentacji "programu" ściągniętego z różnych źródeł, nawet bez podania autorów, co nie jest zgodne z prawem, zwłaszcza z prawem autorskim. Dotyczy to choćby przeprowadzonych badań wody. Czy pan M. Leszczyński dostał odpowiedź na jakieś swoje zapytanie? "Program" przedstawiony na LBC w kilku punktach jest na tyle nierealny, że jego spełnienie zagwarantuje komitetowi wysokie stanowiska państwowe, a nie tylko w UMiG w Lesku. Czyżby komitet nie docenił swojej wartości? /i wartości swojego programu?/. Jak się ma poczucie własnej siły, to warto próbować wyżej szanowny komitecie. Po czwarte - mam przed oczyma obraz, kiedy H. Gocek /gdy nie za bardzo wypadało mu do urzędu, bo był na wylocie/i B. Jankiewicz /jeszcze jako zwykły inspektor w urzędzie/spotkali się przy liceum /wjazd na dzisiejszy parking od strony ul. Piłsudskiego/, skrywając się przed niepożądanym wzrokiem innych pracowników UMiG. Była godzina 8.00 - 8.15. Jaki cel tego spotkania? Każdy sobie dośpiewa sam, zwłaszcza po spojrzeniu na sytuację w jakiej znajdował się HG. Dlatego nie bardzo wierzę w prezentowaną tu przez niektórych świętość tego pana.
Obserwator

Anonimowy pisze...

I nawet jak została burmistrzem to jej gratulował - został jej wrogiem jak nie dała mu pracy, kiedy był w ameryce.Teraz wyciąga brudy - ale pokazuje swoje oblicze.zapomniał woł jak cielęciem byl

Anonimowy pisze...

Panie Heniu a jak pan zatrudniał zonę,siostry to było cacy - czyli lepiej rodzinę niż obcych, którzy moga oczyścić leskie układy

Maria pisze...

Czy wy drodzy pisarze:"obserwator" itp. z ekipy obecnej Pani Burmistrz rzeczywiście jesteście aż tak naiwni, czy bronicie jej za wszelką cenę a co za tym idzie najeżdżacie na H.Gocka z byle powodu. Dlaczego nie skomentujecie zachowania tej pani i jej podobnych z urzędu w stosunku do autorki listu? Czy wy naprawdę nie widzicie tego co się w Lesku za obecnej władzy wyczynia? Czy może nie chcecie widziec, bo wam tak wygodnie? Jeszcze nigdy nie było tak jak teraz! A może to sama "pani" pisze! Tak czy siak wstydu nie macie, nie widząc jak traktuje się ludzi, a w tym wydaniu może byc tylko gorzej! O sumienie was nawet nie zapytam, bo i czasu szkoda!

Czynna działaczka pisze...

Mamy się odnieśc do listu Pani Kmiecik i pomóc tej kobiecie! To mogło spotkac każego z nas. A tu jacyś marni obserwatorzy urządzają popisy swojego zarozumialstwa, zamiast zastanowic się dlaczego tak się dzieje, dlaczego na takie traktowanie sobie pozwalamy! Może ten pomnik książki jest takim dla nas przesłaniem, że może jesteśmy jacyś niedouczeni, trzeba coś doczytac! Bo jak nie reagujemy na to co się wyprawia, to chyba rzeczywiście to byłoby dobre przesłanie - taki pstryczek w nos! Ale nie tylko Pan Gocek się zbiera, zbierają się też ludzie którzy znają się na prawie, etyce, samorządach, dofinansowaniach etc. Więc to jednak obecna ekipa rządząca powinna sobie tę książkę w TWARDEJ OPRAWIE postawic przy wejściu, bo jak widac z prawa i reszty dziedzin sa jakby na bakier!!!

Obrońca pisze...

Jeżeli nie macie szacunku dla skrzywdzonej kobiety, którą nie los skrzywdził, ale ludzie, którzy reprezentują nasze miasto, to idźcie sobie obserwatorzy popisac tam, gdzie piszą wam podobni. My tutaj chcemy dowiedziec się dlaczego autorka listu i jej rodzina została tak potraktowana. Wiec trochę współczucia panowie!

ahahaha huzele pisze...

Ekipa Wyborcza PANA GOCKA.
Przewodniczacy wielki leski przedsiebiorca SASZETA wraz z haremem jako członkowie, sekretarz elka butelka czyli ORMO na rowerze .czlonek degustrator mamrota indianin siny nos logo komitetu MOTYKA I KSIEzyc

Anonimowy pisze...

DOPÓKI PRZY WŁADZY BĘDZIE PANI JANKIEWICZ I JEJ PACHOŁKI TO W LESKU NADAL BĘDĄ SIĘ DZIAŁY TAKIE RZECZY.JAK MOŻNA TRAKTOWAĆ LUDZI W TAKI SPOSÓB?TRZEBA SIĘ W KOŃCU COŚ ZROBIĆ Z TYMI PRZY WŁADZY , BO LESZCZE TROCHE A BĘDZIEMY SIĘ WSTYDZIĆ ZE JESTEŚMY Z LESKA!

Anonimowy pisze...

Ludzie Ludziom ten los , to nie Wilki to LUDZIE, a WIELEBNY głosił że to ,, dobra gospodyni,, a po czynach ją poznacie . Sąsiedzi donosili nie to nie sąsiedzi to WILKI! Mówili że dobrze mieć sąsiada no ale nie Wilka! Modlą się sąsiedzi razem z ,,dobrą gospodynią" pod figurą a diabła mają pod skórą!PANI MAŁGOSIU jestem zaszokowany jak zotała Pani skrzywdzona ,arogancja i buta władzy sięgnęła DNA i takiego WILKA kler chwali- bliższa koszula ciału?

Anonimowy pisze...

A moze pania Jankiewicz tez powinno nieszczescie spotkat,moze to by jej oczy otworzylo?

przejazdem pisze...

o ile pamiętam, to o tej sprawie pisały gazety jeszcze w latach dziwięcdziesiątych, z czego wynikałoby, że "nachlapane" mają wszyscy, którzy przez ten okres dzierżyli władzę w mieście

kaska pisze...

Jak można tak upodlic człowieka,ludzie przecież mamy XXIwiek a nie sredniowiecze.Może by tak pani burmistrz zamieniła sie z tą kobieta mieszkaniem i żyla bez prądu,wody a własne odchody wynosiła w wiadrze do kanału.
Pani Kmiecik powinna sciągnac tam telewizje i prase, napewno Panią E.Jaworowicz zainteresował by ten problem,i taktyki żądzenia pani burmisrz w Lesku.A tak apropo gdzie są radni w tej Gminie???

Anonimowy pisze...

rADNY MIESZKA TRZY DOMY DALEJ przepraszam bezradny pracownik gminmy niestety trafiony zatopiony!

hahahaa z bezmiechowej pisze...

Ten radny nie zajmuje sie takimi sprawami ,on sie uczy czytac to co mu basia i czerepach napisza na sesje oraz plnujeklkanie na dobrzy politycy aby ktos nie zbilmu punktacj za niedługo bedzie mial najlepsz ocene 6 w tym to jest mistrzem w czasie pracy klika na kompach aby basia i czerepach miala dobre wyniki

śledczy pisze...

UWAGA !!! UWAGA !!!!
Sprawa się rypła, wyszło na jaw, kto pisze w blogu "Lesko bez cenzury" komentarze wyrwane z kontekstu tematycznego, nakierowane na odwrocenie uwagi od zasadniczych spraw/tzw. odwracanie kota ogonem?/ Można niemal ze 100 procentowa pewnością domniemywać,że czyni to sama Pani Burmistrz lub ktoś piszący pod jej dyktando ;

Dowód :

W komentarzu anonimowego obserwatora 24 luty 20910 godz. 14:23 tenże anonim pisze o spotkaniu inspektor Jankiewicz z H. Gockiem, podając z wyjątkową skrupulatnością i precyzją miejsce i godziny tego spotkania. Nawet człowiek średnio inteligentny jest w stanie dojść do wniosku,że o takich szczegółach ze spotkania dwojga zwykłych ludzi mogą wiedzieć i pisać tylko oni sami. Ponieważ komentarz jest antygockowski , nie pisał go Gocek. A więc postawiona na wstępie teza jest logiczna w każdym calu. W postępowaniu procesowym takie okoliczności faktyczne mają wagę dowodów.
"Nie ma zbrodni doskonałej, każdy przestępca pozostawia ślad". Tutaj nie zaistniało przestępstwo , ale proces dochodzenia do prawdy jest ten sam.
Nic to, niech ona sobie pisze, ma do tego prawo.Niech czyni to nadal takimi metodami i kolejny raz udowadnia, że sprawę zdesperowanej kobiety z ul. Kościuszki na daleko w nosie. Jak i wszystkich innych mieszkańców miasta i gminy Lesko. Z poważaniem

Anonimowy pisze...

Postępowanie Pani Burmistrz jest lekko mówiąc żałosne, a i upokarzające dla niej samej, bo jak inaczej można nazwać osobę, która to na takim stanowisku odmawia praw drugiemu człowiekowi w dwudziestym pierwszym wieku, w Unii Europejskiej, żałosne, mam nadzieje że spotka panią burmistrz los o wiele gorszy, bo przecież sprawiedliwość musi kiedyś dojść do "władzy".

Anonimowy pisze...

Do anonima z 23luty2010godz.21:59 Autorem tego wpisu jest czlowiek ktory pracowal w ADM obecnie LKP.To jest ten ktory odmowil pani KMIECIK podpisania umowy i wyslal ja do URZEDU. Zgubila cie ta ANIELKA. TY wiesz dlaczego i ja tez MIECIU.

Anonimowy pisze...

Polska!nic sie nie zmenilo od czasu kiedy wyjechalam...zwykli ludzie,ktorzy chca godnie zyc nie moga liczyc na nikogo!!!nie do pomyslenia jest,ze jeszcze dzisiaj w XXI wieku,slyszy sie takie historie!Tyle lat kobieta walczy o to mieszkanie,a pomocy nie otrzymala-Znieczulica!!!
Pani burmistrz juz dawno powinna spasc z tego stolka,w ktory "pierdzi"!!!!!
Dobrze,ze sprawa wychodzi na swiatlo dzienne-i jak bedzie trzeba to i telewizja niech sie tym zajmie!!!!

Z powazaniem.
Wspolczuje i wspieram Pania Malgorzate!

hahaah srednia wies pisze...

hahaha a mnie jeszcze nie roszyfrowaliscie

Anonimowy pisze...

DO anonima z 24 luty 20 58 Jesteś BARAN , karmiony pierożkami Anielki,popijając piwem SASZETY.

Anonimowy pisze...

Do hahaah srednia wies Ty juz dawno zostales rozszyfrowany przez swoja byla zone. - CZYZ NIE DARECZKU O PTASIM MUZDZKU.

Anonimowy pisze...

LESKO MIASTO MARZEN hehe czy o takich marzeniach myslal kazdy mieszkaniec Leska wybierajac Pania Burmistrz? Ludzie czym ona Wam zaimponowala czym zwabila?...... no teraz to dopiero wychodzi jak bardzo chciala pomoc , wazne ze ona siedzi na stolku i straszy wszystkich do okola a zwykly szary czlowiek moze za przeproszeniem srac do wiaderka , bardzo bym chciala zeby role sie odwrocily chociaz na trzy dni , zeby to owa Pani Burmistrz pomieszkala sobie w takich warunkach, mam nadzieje ,ze zycie odplaci jej pieknym za nadobne no i popdobno ma dzieci, gdzie jest zwykle zrozumienie drugiego czlowieka , gdzie wspolczucie ile trzeba wsadzic jej w lape zeby mozna bylo zalatwic jakas sprawe i godnie mieszkac. Wstydz sie kobieto!!!!Gocha jestesmy z Toba!!!

Anonimowy pisze...

Do anonima z 21:44 JA pije tylko wodke, ale za swoje i nie patrze gdzie by sie tu zalapac na krzywy RYJ. - prawda MIECIU

hahha leszczanin pisze...

do a 21,57
Ales trafił kula w płot Ty CYCKU

Anonimowy pisze...

LUDZIE pozostawcie na tej stronie współczucie i może schylcie czoło przed losem jaki władza LESKA zgotowala naszej LESKIEJ MIESZKANCE , ZACHOWANIE NIEKTÓRYCH WOŁA O POMSTĘ DO NIEBA . CZy napewno nie jesteście na sznurku " dOBREJ gOSPODYNI" KOgo to co pijecie i jecie z kim i za czyje OBCHODZI - SZACUNKU ,podłości w tej sprawie jest pod dostatkiem !!!!!!!

Anonimowy pisze...

Malgoska nie poddawaj sie i walcz o swoje prawa.Patrzac jak NASZYM miastem rzadzi pani burmistrz, nasowa mi sie tylko jeden termin- wladza apsolutna.Tylko ona stanowi prawo reszta swity to tylko tlo do jej nowej garsonki(moze kupionej za trzynastke)wszystko na rozkaz pod kara zwolnienia.Pracownicy zastraszeni,chowajacy sie po katach ,mowiacy sciszonym glosem ect.To tak miala wygladac demokracja?w wykonaniu naszej rzadzacej najwyrazniej tak.A tak przy okazji czy Urzad moze wystawic na sprzedaz dom do rozbiorki jesli nie to goska powinna to wykorzystac.

Anonimowy pisze...

Czytając wasze wypowiedzi można wywnioskować ze nie ma za wiele osób co by chciały ta sprawę ruszyć z miejsca ,do tej pory 50% wypowiedzi to praktycznie same kandydatury przedwyborcze a moim zdaniem to wywalił bym ich wszystkich i wybrał coś nowego co nie zmienia faktu ze i oni nie zaczną kraść jak i ich poprzednicy ,muszę dodać ze wczoraj wysłałem maila z ta strona do tv uwaga ,jak będą zainteresowani ruszeniem tego leskiego szamba to aż mi się milo zrobi . Znając dosyć dobrze sprawę Goski mogę tylko powiedzieć ze sporo ludzi jest zamieszanych w ta sprawę i jeśli ktoś się znajdzie i ruszy to , to naprawdę spadnie wiele głów zaczynając od władz leska ,bo jeśli dom znika z mapy planimetrycznej miasta zanim go rozwala to już szczyt ,albo jak adwokat w jeden dzień bierze sprawę na 100% wygrana a na 2 się wycofuje bo dostał telefon .... z 2 biura i takie inne ,można by przytaczać sporo tego co pamiętam z tej sprawy bo rodzina adwokat tu albo tam .....
ale aby sie nie rozwlekac mam dwa apele do mieszkancow leska
1: jak ktos moze pomoc to niech sie wypowie tutaj a nie ci co pierdoly pisza i szukaja glosow wyborczych
2: LESZCZANIE jak macie J...A to nie glosujcie na żadnego kandydata teraźniejszego albo ex kliki bo tutaj nic się nie zmieni aż do zas...j śmierci............a oni poza ściemą przedwyborcza i tak robią wszystko pod siebie (ręka rękę myje )
z poważaniem bliski znajomy

Anonimowy pisze...

Do p. Marii, p.śledczego i innych.

Na początek przeprosiny. Słusznie zauważyliście, że mój komentarz nie jest w odpowiednim miejscu, za co przepraszam. Powinien znaleźć się w punkcie bardziej do tego przeznaczonym niż to...Mój błąd chociaż planowałem inaczej.
Muszę Was rozczarować, nie jestem z ekipy rządzącej Leskiem ani tej obecnej ani z przeszłości. Nie mam zamiaru bronić pani Burmistrz, albowiem swoim postępowaniem także i mnie wyrządziła krzywdę. Chciałem pokazać wszystkim Leszczanom, że nie można polegać na ŻADNEJ z tych dwóch stron, gdyż w imię swoich interesów i tak będą robić swoje, nie patrząc na stronę etyczną czy też moralną. Przypadek sprawił, że byłem świadkiem tegoż spotkania i dobrze je zapamiętałem. Niestety nie znałem jeszcze jednego mężczyzny biorącego udział w tym spotkaniu i towarzyszącego p. Gockowi. Uważam, że obydwie te postacie /p.BJ oraz p.HG/- wojujące o fotel w urzędzie - nie powinny na nim zasiąść. Obecna pani burmistrz "wysłużyła" sobie sama taki koniec wielką arogancją do ludzi i innymi zachowaniami, o których piszą tu mieszkańcy. Były burmistrz /HG/ nie ma konceptu na sprawowanie urzędu a przede wszystkim na dalszy rozwój Leska. To co przedstawił jako program, to jest zlepek sloganów, możliwych do dowolnej interpretacji i wdrożenia w każdym miejscu w Polsce i o każdym czasie oraz bardzo łatwy i sprzyjający ocenie kadencji zarówno Rady Miasta jak i Burmistrza. Na razie chwalić nie mam czego, więc tego nie czynię a ułatwiać pracy kandydatom nie zamierzam i powstrzymam się od własnych pomysłów. Prawdziwa cnota krytyk się nie boi, więc mam nadzieję, że wszyscy potencjalni kandydaci przyłożą się do ciężkiej , wytężonej pracy przed wyborami. Dla dobra mieszkańców szanowni kandydaci, dla dobra mieszkańców....
Panie śledczy - jednym słowem kicha....

Obserwator

Obserwatorka obserwatora pisze...

Panie obserwator! Jak widac sam Pan nie jesteś w porządku, jeżeli w tymże spotkaniu brałeś udział i jak twierdzisz, nie było ono bez podtekstu, albo tak chcesz to nam przedstawic. Więc zaliczasz się do tych wszystkich, którzy pisząc mają jakieś ukryte interesy! A jeżeli już kogoś krytykujesz to sprawdz, czy aby się nie mylisz. Bo ja akurat w tej sprawie, a konkretnie H.Gocka, mam coś do powiedzenia. I zapewniam Cię i innych tobie podobnych, że on nie pisze bzur przedwyborczych, bo za wszelką cenę walczy o stołek. Są inwestorzy, którzy mogliby to nasze zapyziałe Lesko troche zmienic, pod względem pracy i nie tylko. Ale znając jednego z nich nie pozwolę aby przy obecnym sprawowaniu władzy i traktowaniu ludzi, wniósł w tej chwili jakikolwiek wkład i przyczynił się do poprawienia pozycji Pani B. Jej brak poszanowania prawa, brak szacunku do ludzi dotknął również mnie. I nie zamierzam tej sprawy tak zostawic. Napiszę o tym jak już pani Burmistrz odpowie za wszystkie krzywdy, które nam wyrządziła, a ufam, że to już niedługo! Więc drogi Panie obserwatorze zajmijmy sie sprawą Pani Małgosi, a nie tym "co się Panu wydaje", bo nie wiesz Pan o czym mówisz!!!

Anonimowy pisze...

Do OBSERWATORA Powinienes przeprosic wszystkich a w szczegolnosci pania MALGORZATE. Ale ty jestes podly i cyniczny i jeszcze raz powtorzyles swoj belkot w nocy.Poniewaz szybciej pisales swoje belkoty jako Czlek z doliny SANU potem GRAB nastepnie anonimowy a teraz jetes ORSERWATOR. A w rzeczywistosci jestes tym trzecim kandydatem z HOCZWI. Niech BOG ma nas w swojej opiece przed takimi jak ty.

Anonimowy pisze...

pismaki LITOŚĆI TA STRONA NIE JEST O DZIADOSTWIE WŁADZY , CHCECIE POMAGAĆ PANI MAŁGOSI? JAK NIE TO ZAPRZESTAŃCIE KAMPANI WYBORCZEJ . TAKIM PISANIEM ODWRACACIE UWAGĘ OD MERITUM SPRAWY ! litOSCI!!! oto chodzi ,, gospodyni" A może pod dywan? uda się zamieść!

Anonimowy pisze...

nawet nie chce się czytać tych waszych bzdur jeżeli nie macie nic do powiedzenia w sprawie pani Gosi to to kto z kim się spotkał piszcie sobie gdzie indziej bo panią Gosię i innych to mało obchodzi czytając ten artykuł wydaje mi się że bez ponownej sprawy w sądzie to pani nie wygra wiemy już wszyscy jak pani Burmistrz zależy na mieszkańcach(tylko przed wyborami)jak szanuje i jak pomaga młodym aby mogli pozostać w Lesku i tu mieszkać pracować dziwi mnie fakt że budynek wpisany był do gminnego rejestru zabytków i co? mógł niszczeć jeżeli chciała pani to kupić jak budynek jeszcze był w stanie nadającym się do remontu to kto jest odpowiedzialny za jego dewastację wygląda mi na to ze ktoś specjalnie do tego doprowadził myślę że bez pomocy prawnika i mediów pani tego nie rozwiąże i nikt z obecnej władzy pani nie pomorze proszę poprosić swojego radnego może się wstawi u pani Burmistrz i wynegocjuje jakiś kompromis

Anonimowy pisze...

Jak widac obecni rządzący świetnie próbują zmienic niewygodny im temat!

Anonimowy pisze...

Zła kobieta

b. pracownica Urzędu pisze...

Nie ulega wątpliwości,że , jak podkreśla jedna z autorek komentarza, za to , co dzieje się teraz w Lesku jesteśmy odpowiedzialni my wszyscy, i ci , którzy w 2006r. poszli do lokali wyborczych oraz głosowali na Jankiewicz, i ci, którzy pozostali w domy. Przecież pani Jankiewicz mieszkała i pracowała w Lesku przez kilkadziesiąt lat i co - nikt nie wiedział, nikt nie słyszał, co ona sobą prezentowała ? Jej mottem życiowym było powiedzonko :"Dzień bez podlizywania się to dzień stracony".Nie kryła się z tym, słowa tę powtarzała często. A więc : nie uczciwa, sumienna praca była dla niej życiowym przesłaniem, lecz robienie dobrego wrażenia, donoszenie na koleżanki i kolegów celem wkupienia się w łaski przełożonych,wiarołomstwo, cynizm.Nie interesowały ją takie pojęcia jak koleżeństwo honor,przyzwoitość. Hołdowała zasadzie, że cel uświeca środki. Jej perwersyjność w stosunkach międzykoleżeńskich była tak znana i odrażająca, iż po objęciu przez nią stanowiska burmistrza miasta i gminy 3 najlepsze pracownice tegoż Urzędu, jej koleżanki, podjęły dobrowolnie desperacką decyzje o rezygnacji z dalszego zatrudnienia w tymże Urzędzie.
Fakt ten mówi sam za siebie.W swej perwersji pani Jankiewicz osiągnęła taki kunszt,że udało jej się, m.in.metodami zakwestionowanymi wyrokiem sądowym, omamić w 2006r. wiekszość wyborców. A to już nie wyuczona umiejetność ,lecz sztuka wyborczego uwodzenia.A jakie są teraz tego efekty, każdy widzi i słyszy.
Pani Janikiewicz nic sobie z tego nie robi , ona swój cel osiągnęła w 100 procentach. Miała być burmistrzem , by zgarnąć porządną kasę - i tak sie stało. Cel uświeca środki. A pojęcia takie jak uczciwość, honor - to dylematy maluczkich, z którymi ona nie liczyła się nigdy i nie liczy się teraz./Przykład Pani Kmiecik jest tego dowodem/. Ona ma pieniądze, inni niech się delektują przymiotami swej ludzkiej godności.
"Dzień bez podlizywania się jest dniem straconym".Czy tego przykazania będącego wyrazem przymiotów jej moralności nie stosuje nadal
parciem na ołtarz ?

Anonimowy pisze...

TO jakaś PARANOJA żeby taką sprawę ciągnąc już tyle lat,jak długo jeszcze P Kmiecik będzie musiała znosić groźby i poniżeni ze strony Jankiewicz!!Nie możemy pozwolić żeby ta kobieta nadal traktowała ludzi w taki sposób.

Anonimowy pisze...

Tą kobiete trzeba na taczkach wywiesc za miasta bramy!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Czy naprawdę nie ma na nią bata , nie wierzę, ze tak bezkarnie moze manipulowac wszystkimi a kim ona jest? Przeciez Leszczanie mozecie napisac petycje o usunięcie tego wrednego babska ze stanowiska, nie wierze ,że jak taka petycja wpłynie tam gdzie trzeba to nikt z tym nic nie zrobi az takich macek napewno nie posiada!

Anonimowy pisze...

Napewno co nie ktorzy maja tutaj rację pisząc , ze to reklama przed wyborcza ale wydaje mi sie ze to bezsilnosc wszystkich ludzi ,kazdy chciał by pomóc tylko nie wie jak, jezeli nawymyslą całej tej klice to im ulzy no ale jezeli nie pozbedziemy sie takiej władzy w Lesku to chyba nikt nie jest w stanie pomóc Gosi. Faktycznie moze jedyna nadzieja , ze TVN zechce sie tą sprawa zainteresowac. Gocha nie daj sie!!!!

hahaha mieszkaniec łukawicy pisze...

Moze by na basie zlozyc doniesienie na do prokuratury lub cbś za nakłanianie pracowników wysłanie sms z słuzbowych komórek na konkurs najlepszy burmistrz gazecie nowiny.Prokurator aby sprawdził bilingi komórek słuzbowych ludzi pracujacych w urzedzie oraz zaleznych od urzedu (domu kulury bibloteki).Dlaczego za pieniadze podatnika ktos sobie robi prywatny folwark.

Anonimowy pisze...

Czytam i oczom nie wierze.Po pierwsze bardzo wspolczuje pani Kmiecik ,niewiarygodne ze pani mieszka w takich waronkach,po drugie zycze obecnie zadzacej pani burmistrz duzo szczescia bo bedzie jej w przyszlosci potrzebne a pienizdze jej tego nie zapewnia,nienawisc i pogarda dla pani ze strony mieszkancow Leska pozostanie do konca ,dziwie sie ze maz tyle z pania wytrzymal.Pano Kmiecik powinna pani te sprawe bardziej naglosnic ta sprawa nadaje sie do medii,wspieram pania i chetnie pani pomoge

Anonimowy pisze...

hahahaa z bezmiechowej przeciesz ty mieszkasz przy zrodlanej

hahahha postołow pisze...

hahaaha pudło strzelaj dalej

Anonimowy pisze...

PANOWIE z 20:08 i 20:27 nie macie za grosz honoru , jesteście jak "" dobra gospodyni"" !!!!

Anonimowy pisze...

Powtorze to co powiedzialo przedemna wielu...TYLKO TELEWIZJA!!!
Bezwzglednosc i okrucienstwo to motto naszej burmistrz.Bezduszna istota,ktorej sie wydaje ,ze Pana Boga za nogi zlapala.Oj nie zycze Jankiewicz tego, zeby jej dzieci taki los spotkal.

Anonimowy pisze...

Jak mozna wierzyc władzy , ktora przed wyborami obiecuje złote góry i wkoncu jak mozna wierzyc ksiedzu , który wpaja nam "Kochaj blizniego swego jak siebie samego" no a chciała bym wiedziec co mówi ksiądz na władze leskiej burmistrz,dlaczego to wszytsko musi byc takie zagmatwane , dlaczego muszą cierpiec na tym zwykli ludzie , którzy takich władz nie posiadają. Pani Burmistrz czy to mieszkanie zastepcze dla Pani Kmiecik kosztuje miliony, czy to Pani musi wyłożyc z własnej kieszeni? Czy Pani lubi byc opluwana? Co kobieto chcesz takim postępowaniem udowodnić i komu? Po tych wszystkich komentarzach co tu przeczytałam ze wstydu nie jeden by się spalił i może opamietał. Czy może Pani udowodnic, że jest kobieta honoru i godną stanowiska wyciagnąć rękę do tych co Pani potrzebują bo przeciez to Oni wszyscy Pani zaufali i na Pania głosowali wierzyli , ze moze byc tylko lepiej a co im Pani zgotowała. Proszę pamietać ,że zachłanność i pycha do niczego nie doprowadzi ŻEBY BYC KIMS TRZEBA BYĆ NAJPIERW CZŁOWIEKIEM, który zrozumi drugiego człowieka.

Leszczanin pisze...

Pisanie, pisanie, pisanie, no i co z tego, co z tego wychodzi, nic, zero. Nic to nie daje, nic sie nie zmienia dalej jest to, co bylo wariactwo, dreczenie mieszkańców i pracowników,teraz tylko, zeby byla bardziej w porzadku wszystko zrzuca na pracowników, wszystkie decyzje, posuniecia, to nie ona, to pracownik, a ludzie hura na pracownika. Ona jak zwykle wspaniała i swieta, rzygac sie juz z tego chce, to dopiero sie zacznie, teraz to ona bedzie szkalowac, opluwac, aby przy korycie zostac, a jest o co walczyc ponad 13 tysiecy nikt nie ma, gdzie zarobi.Wchodzi tylko w tyłek temu, kto ewentualnie moze jej pomóc, a Huzele w pelnej gotowosci, by zaszkodzic P. Gockowi, by nie dopuscic do tego, aby zostal Burmistrzem.
Ale Huzele, to przeciez pionek, który mozna łatwo przesunąc albo zrzucic.Wiec niech maja sie na bacznosci bo nie bardzo maja poparcie, nawet Ci co mówia w oczy to co Huzele chca jest fałszem i obłuda.Nie da sie ukryc P. Gocek jest i byl zawsze mile widziany w Urzedzie na stanowisku BURMISTRZA.bYŁ, JEST I ZAWSZE BEDZIE CZLOWIEKIEM DOBRYM DLA LUDZI. Jego sprawy prywatne gmine nie obchodza, zreszta zgodnie z zyczeniem.

kaska pisze...

Wnioskuje z tych wpisow że pani burmistrz stoi ponad prawem,nawet decyzje sądu obala.CZy ona jest Bogiem?Wredna kobieto siądz przed lustrem i spojrzyj sobie w twarz,zobaczysz w nim diabła,potwora,szatana w ludzkiej skórze.Jestes gorsza od Hitlera,a może to był twój krewny?Jeżeli masz jeszcze troche godnosci to zrezygnuj sama z funkcji zanim cię wywiozą na taczkach!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

No i co z tego?
Wybory na jesieni,a ludziska i tak wybiorą babę mieszczankę albo buca co rozumy wszystkie pozjadał.Mówią ze chłop ze wsi wyjdzie ale wieś z chłopa na pewno nie, taka mentalność w tym narodzie.

Anonimowy pisze...

do anonimowego z 15.56
Bardzo trafny komentarz .Czy w Lesku nie ma młodego dynamicznego człowieka nie uwikłanego w układy,aby został burmistrzem .Nie starsi ludzie roz wódki roz wodniki którzy nie umieli zarzdzac rodzina to jak moga wieksza grupa ludzi.Jest mi wstyd za takich radnych 2 damskich bokserów jakis poddziadziały lovelas jeden nie umiejacy czytac ,o innych nie mówiac bo podnosza reke do góry jak by sie bali ze straca 500zl na miesiac

Anonimowy pisze...

Przestańcie pieprzyć kto jaki jest, tego narazie nie zmienimy.Przecież ktoś oczekuje od nas pomocy.Zastanówmy sie wspólnie jak pomóc Pani Kmiecik.Czytając Wasze wypowiedzi napewno opadają jej ręce razem z majtkami,kobieta potrzebuje pomocy( i pisząc to nie mam na myśli B.Jankiewicz, ona już zabłysła)!!!! DZIAŁAJCIE!!

Anonimowy pisze...

Mam pomysł, tzw promocja(giełda) nazwisk, proszę wpisywać nazwiska wszystkich, którzy nadają się (potencjalnie)w-g Was na burmistrza Leska. Wpisujemy ludzi uczciwych, kompetentnych, nie uwikłanych w zadane układy itp. Ciekawe ile rozsądnych osób czyta ten "blog" czy tylko kumple chłopa i baby?

Anonimowy pisze...

koryto jest to samo tylko sie świnie zmieniają, a Pani Kmiecik dalej ma problem z zamieszkaniem

Anonimowy pisze...

18,42
Jest sztab wyborczy jest kandydat na burmistrza ,sa wyborcy .P Gocek łap Pan punkty od wyborców aby nie nazywali Pana chłopem bo stare babsko mamy

Anonimowy pisze...

To, co dzieje się w Lesku to paranoja jakaś.Przecież to śmieszne żeby mieszkańcy miasta w którym się urodzili, spędzili całe swoje życie zwracali się o jakąkolwiek pomoc od 'rządzącej' a zamiast niej spotykali sie z ignoracnją i nieposzanowaniem z jej strony.Skoro P. BJ wyniosła to 'dobre' wychowanie z domu to pytam, co to był za dom ? P. Barbaro, na jakim świecie Pani żyje ? po tych wszystkich komentarzach pod artykułami,które były całkowicie Aty-BJ powinna Pani sie spalić ze wstydu i zaprzestać pokazywać sie na ulicy i patrzeć ludziom w oczy,aczkolwiek śmiem twierdzić iż Pani nie ma ani wstydu ani szacunku dla samej siebie skoro już trzeci rok panoszy się w Lesku i robi więcej złego niż dobrego.Pani Barbaro,czym zawiniła Pani Kmiecik , że nie chce jej pani udzielić pomocy,żeby mieszkało jej sie godnie w jej rodzinnym mieście ? Zero empatii w Pani, Pani Barbaro.Zdaje sobie Pani sprawę,że ma Pani więcej wrogów niż przychylnych ludzi ? wyleci Pani z hukiem, a co wtedy Pani ze sobą zrobi ? Oby mimo tego,co Pani narobiła znaleźli się dobrzy ludzie,którzy zechcą Pani pomóc.
Pani Małogosiu,życzę Pani wytrwałości, cierpliwości i siły w dążeniu do celu,proszę się nie poddawać tylko walczyć o swoje!W końcu ta sprawa znajdzie pozytywne zakończenie,gorąco w to wierzę.Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

W WYBORACH ZWYCIĘŻY BARBARA,A HENIO U SASZETY ROZLEWAĆ PIWO,I WYCIERAĆ SINE NOSY

Anonimowy pisze...

Mam pomysł,giełda nazwisk, proszę wpisywać nazwiska wszystkich, którzy nadają się w-g Was na burmistrza Leska. Wpisujemy ludzi uczciwych, kompetentnych, nie uwikłanych w zadane układy itp. kumple chłopa i baby? (chop i ciul)rządzą na tym blogu.

polonistka pisze...

Problem w tym ,że Lesku promuje ludzi bez twarzy, bez czci i honoru. Pukanie do ich sumień, nawoływanie do opamiętania to wołanie na pustynii, ktore echa nawet po sobie nie wyda.B jest beee i nic na to nie poradzisz.Gdy pluniesz w twarz, powie że to deszcz pada i czynić będzie nadal podług swojej nikczemności.W Lesku ideały sięgnęły bruku.W nocnych zaułkach niesie się czarci chichot."Martwe morze stoi wokół nas i nadzei brak na wiatr".Aż się opamiętamy przy wyborczych urnach.

Anonimowy pisze...

nie róbmy tutaj wyborów bo to nie ma sensu i nie jest post ,jak macie pisać o pierdołach znajdziecie sporo forum na necie do tego odpowiednich .
czytałem jednego posta co oferował się lekka pomocą w nagłośnieniu tej sprawy ,jeśli jest chętny i ma na tyle odwagi niech napisze do Goski albo jak ja to zrobiłem z TVN ( czekam jeszcze na odpowiedz ) niech napisze , zadzwoni a następnie wypowie się w tym blogu
jak bym miał prawa admina w tej kwestii forum to bym wykasował 80% wypowiedzi bo to tylko sami poplecznicy albo teraźniejszej władzy albo ex władzy szukających naiwnych na wybory ....

Anonimowy pisze...

Przecież ten blog został stworzony dla wyborów, przez Gocka, wiec o co chodzi?

Anonimowy pisze...

Najwyzszy czas by administrator bloga zaczal kasowac hamskie wpisy,lub stworzl BLOG- SZAMBO i niech ci ktorzy lubia nurkowac w szmbie szukaja tam przyjemnosci, bo w przeciwnym wypadku ci co nie maja nic do powiedzienia beda rzadzic blogiem i zniwecza kazda cenna inicjatywe.MIESZKANIE KRAKOWA URODZONY W LESKU

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję, że wypowiedzi ludzi którzy z kulturą i dobrym wychowaniem nie mają nic wspólnego rzeczywiście znajdą ujście w jakimś specjalnie do tego utworzonym koszu. A my będziemy mogli dyskutowac o problemach i próbowac je rozwiązywac. A tak na marginesie, nie oszukujmy się, nie ma idealnych kandydatów, każdy coś kiedyś zrobił nie tak, ale w stosunku do Pani Burmistrz, każdy kto chce zrobic coś dla ludzi, a nie wbrew im - to ideał. I jak na razie tylko jeden się nie boi i stawia czoło obecnej władzy. Nie obchodzą mnie jego sprawy prywatne, bo nikt z nas nie jest święty. Obchodzi mnie co zyska nasze miasto i my jego mieszkańcy! I w przeciwieństwie do tych co tylko plują zawiścią, myślę konstruktywnie. Nie chcę się więcej wstydzic, że tu mieszkam!!!

Anonimowy pisze...

Mieszkaniec Krakowa urodzony Lesku zwanym saturn wiekszego szambonurka jak ty nie widze na tym blogu.

Anonimowy pisze...

DO 0:26 co robią prywatnie przenoszą na forum gniny - zostawiając RODZINY nie dbają o dobro rodziny .Jako burmistrzowie robią to samo ; ja stanowię prawo; inic poza mną i kasą się nie liczy i to widać w tej kadencji , a nawet czuć ma na 4- lata koryto i wara wam wyborcy .I jak zycie niesie ni dbali o swoje rodziny to i nie zadbają o mas . Nie takim stanowiącym prawo!!!!!!

Dariusz Kmiecik pisze...

Cieszy mnie ze ta sprawa ma tak wielkie zainteresowanie ale jeszcze bardziej cieszy mnie fakt ze mozna pozostac anonimowym. W ten sposob nikt sie nie naraza wladzy leskiej czy tez sasiadowi z za plota i oczywiscie nikt wam w gebe nie napluje jak sie bedziecie do siebie nisko klaniac w drodze do kosciola i chyba najwazniejsze-zawsze mozecie zmienic front gdyby nastala taka koniecznosc.To jest zrozumiale niema w tym nic nadzwyczajnego tak sie dzialo od lat w lesku i tak pozostanie,bo wasz szacunek w oczach innych jest najwazniejszy.I na wasze szczescie taka osoba jak Henryk Gocek zaklada bloga gdzie bez narazania sie mozecie jego lub siebie samych oczerniac,wyzywac i wypominac mu jego poprzednia kadencje.Widac tu ze pan Gocek nie boi sie krytyki i nie kasuje tych smiesznych wpisow niemajacych nic wspulnego z zamieszczonym artykulem a tylko wycelowanych w jego osobe.Jeszcze tylko drobna uwaga do osob zamieszczajacych te wpisy a ktorzy niewatpliwie sa praktykujacymi katolikami i nie grzesza inteligecja, moze czas znalezc jakies mniej skomplikowane zajecie,dodawanie kometarzy nie idzie wam najlepiej.

Anonimowy pisze...

Ciekaw jestem w jakim celu został stworzony ten blog, może ktoś mi odpowie czy oby na pewno w celu pomocy ludziom pokrzywdzonym przez reżim "PANI SZANOWNEJ"? Jeżeli tak to z pewnością pan kochany nasz Henryk nie wystartuje w wyborach.

Anonimowy pisze...

Slusznie pan Dariusz Kmiecik zauwaza i stawia trafne tezy. Tak to jest panie Darku w naszym kochanym Lesku,ze wszyscy sa odwazni kiedy odwaga nic nie kosztuje a w szczegolnosci kiedy nie dotyczy tych co oczerniaja. Opluwa sie kogos kto byl dwadziescia lat temu burmistrzem naszego miasta, zrobil wiele dobrego i welu ludzim pomogl co zrobil widac do okola. Dzis miernoty rzadza w powiecie i gminie, robia co chca i jak chca, spoleczenstwo jest zastraszone i wszyscy sie z tym zgadzaja, wszyscy sa dobrzy zly jest GOCEK. Panie DARKU w zyciu tak jest, ze po latach trudnych i przygnebijacych zawsze przchodza lepsze czasy. Tak jak po nocy nastaje dzien tak po tych czterech latach nastapi zmiana na lepsze. Ja w to wierze i rownierz tego panstwu zycze. Miszkaniec GLINNEGO GLINNEGO

Dariusz Kmiecik pisze...

Z niecierpliwoscia czekam na blog jasnie nam panujacej B. Jankiewicz,jesli tylko bedzie miala dosc odwagi aby go zalozyc.

Anonimowy pisze...

B Jankiewicz na pewno nie zalozy bloga bo o czym by pisala,Znalazlem w sieci je wypowiedzi na poczatku urzedowania na www.lesko.net.pl oto link
http://lesko.net.pl/forum/search.php?search_author=Burmistrz

przedsiębiorcza pisze...

Pani Jankiewicz jest osobą chorą na najstarszą chorobę świata,zwaną pychą. Jej symptomem jest bezgraniczne i bezkrytyczne samouwielbienie, którego wyrazem jest skłonność do alegorycznego całowania śladów własnych stóp i oczekiwania tego gestu od innych. Zupełny brak pokory, arogancja, poczucie bezkarności - na miarę nie spotykaną w jakimkolwiek cywilizowanym społeczeństwie.Tylko takim stanem psychicznym można usprawiedliwić fakt, iż nie zdobyła się dotąd na zajęcie stanowiska w sprawie Pani Kmiecik.Internauci znają tylko okoliczności podane przez zainteresowaną mieszkankę ul. Kościuszki i H. Gocka. Nie znają wersji pani burmistrz, która milczy jak głaz. Czyżby nie miała nic do powiedzenia ?. Nic na własną obronę ? Milczenie oznacza potwierdzenie faktów. Wodę w usta nabrali rownież inni przedstawiciele władz leskich, w tym wzmiankowany w sprawie pan Tabisz oraz radny z ul. Kościuszki.Wy też nie macie nic do powiedzenia w tej bulwesującej sprawie ? Jeżeli pani Jankiewicz jest z natury rzeczy osobą bez jaj, to wam taki zarzut nie schlebia. Zamiast postępować jak przystało na osoby godne pełnionych funkcji publicznych, chowacie wszyscy troje głowy w piasek lub miotacie zza węgła inwektywami w H. Gocka. Wstyd i hańba !

Anonimowy pisze...

PANIE bezRADNY z Kościuszki PAWEŁ żałuje że Ciebie znam ,nie wiesz to ja nie radny ale przyszły wyborca BEZRADNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grab pisze...

4xP RZEDSIEBIORCZOŚC.PRACA,PRZYSZŁOSC POPULIZM
patrz http://pl.wikipedia.org/wiki/Populizm

Anonimowy pisze...

A GDZIE JEST TEN RADNY-BEZRADNY KAMENDANT STRAZY- PACHOŁEK I PUPIL NASZEJ WIELMOŻNIE PANUJACEJ CARYCY!!!!WIDZIELIŚMY GO NIEDAWNO I JAK ZWYKLE BYŁ NA FLEKU CZYLI JAK ZWYKLE PO STAREMU NA PROMILACH....

Anonimowy pisze...

Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

Prześlij komentarz

Nie używamy słów uważanych powszechnie za obraźliwe.
Prosimy o kulturalne i rzeczowe wypowiedzi.
Proszę się podpisywać(wystarczy imię lub pseudonim). Poniżej pola komentarza mamy menu "Komentarz jako", klikamy i wybieramy "Nazwa/Adres URL. Wpisujemy się w pole Nazwa i zatwierdzamy.