Oświadczenie w sprawie pani Małgorzaty Kmiecik

26 lutego 2010

Oświadczenie

Oświadczam mieszkańcom Gminy Lesko, że jestem wstrząśnięty opisaną (w skierowanym do mnie liście) obecną sytuacją bytową Pani Kmiecik.
W związku z zamieszczonymi na blogu „Lesko bez cenzury” informacjami, których nie mogę określić inaczej niż paszkwilami zawierającymi kłamliwe informacje na mój temat, oświadczam co następuje. Pełniąc w latach 1990-1994 funkcję burmistrza Miasta i Gminy Lesko podczas jednego z dyżurów mających na celu przyjmowanie skarg i wniosków mieszkańców, na wniosek interweniującej u mnie pani Sajpel – mamy pani Kmiecik, zbadałem kwestię odmowy przez podległych mi urzędników dokonania czynności zameldowania pani Małgorzaty. Stwierdziłem wówczas, że działania Barbary Samek (obecnie Jankiewicz) były bezpodstawne i nakazałem dokonać zameldowania. Na moje polecenie zameldowano panią Małgorzatę w dniu 29.09.1993 pod adresem - ul. Kościuszki 34 w Lesku. Do końca mojej kadencji jako burmistrza MiG Lesko nie zaistniała potrzeba podejmowania działań w tej sprawie.
Z ogromnym zdziwieniem i jednocześnie smutkiem przyjąłem list Pani Kmiecik opisujący z jednej strony nieludzkie warunki bytu na jakie ją skazano, a z drugiej obnażający bezduszność, butę i arogancję obecnie rządzących Leskiem. Po kilkukrotnych rozmowach telefonicznych z poszkodowaną zainteresowałem tą sprawą lokalne media – Gazetę Codzienną „Nowiny” (red. Mękarska) oraz poprzez kontakty członków mojego sztabu wyborczego, redakcję TVN.
Kategorycznie oświadczam, że najwyższy czas już skończyć z urzędniczą bezdusznością i wykorzystywaniem pełnionej funkcji do nierespektowania prawomocnych wyroków sądowych, a także poniżania mieszkańców Gminy Lesko.

Henryk Gocek

17 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jesli by nie bylo bloga lesko bez cenzury, to zapewne jeszcze duzo wody by uplynello w SANIE, nim dowiedzielibysmy sie prawdy.

Anonimowy pisze...

Potwierdzam,ze za spamrawa Pana H.Gocka zostalam zeldowana na ul.Kosciuszki na pobyt staly.Jak widac,na moje nieszczescie jego kadencja trwala zbyt krotko.Chialabym podziekowac wszystkim tym,ktorzy zainteresowali sie moja sprawa.
Malgorzata Kmiecik

Anonimowy pisze...

POPIERAM PANIĄ W KAŻDEJ KWESTI!MOŻE ZA SPRAWA TEGO BLOGU I LUDZI DOBREJ WOLI UDA SIĘ PANI OSIĄGNĄĆ JAKIŚ KOMPROMIS W WALCE Z URZĘDNIKAMI LESKIMI.POZDRAWIAM I TRZYMAM KCIUKI.

Anonimowy pisze...

Starsi mieszkancy LESKA zapewne pamietaja Pana OPALKE dziadka pani MALGORZATY, czlowieka bardzo skromnego, dla ktorego mieszkancy mieli wielki szacunek. A zacna mieszczanka B. JANKIEWICZ razem z TABISZEM tak traktuja ludzi. Do czego wam potrzebny ten dom lub ta dzialka. MIESZKANKA LESKA

parafianka pisze...

Kłamstwo i obłuda to religia ludzi nikczemnych.
Prawda pomału wychodzi jak oliwa na wierzch, a obłudnicy staną przed sądem historii. Faktycznie Pan Opałka był człowiekiem skromnym, pogodnym i wielce życzliwym. O ile pamiętam wspierał na swój sposób wspólnotę parafialną.Takich ludzi wspomina się z życzliwością, obłudników - z obrzydzeniem i pogardą. Pani Kmiecik, głowa do góry, znalazła Pani obrońcę, który nie spocznie w wysiłkach, by Pani pomóc materialnie i przywr ócić ludzką godność, podeptaną przez ...szkoda słów.

Anonimowy pisze...

Mam pomysł, tzw promocja(giełda) nazwisk, proszę wpisywać nazwiska wszystkich, którzy nadają się (potencjalnie)w-g Was na burmistrza Leska. Wpisujemy ludzi uczciwych, kompetentnych, nie uwikłanych w zadane układy itp. Ciekawe ile rozsądnych osób czyta ten "blog" ? Jak na razie naliczyłem 5 zwolenników Gocka(chwalipięty szefa)i 2 przydu....w sz. pani mieszczanki.

katoliczka pisze...

Teraz sprawa jest jasna: Pani Jankiewicz miała od dawna jakieś osobiste urazy do rodziny Pani Kmiecik. W 1993r. jej plany odegrania się na tejże rodzinie pokrzyżował burmistrz H.Gocek. Gdy tylko doszła w Lesku do władzy i nadarzyła się okazja, odżyła żądza zemsty. Po 15 latach !!! Co za pamiętliwość, co za mściwość!!!
Czy można się dziwić, że gdy pani Jankiewicz objęła władzę , najlepsi pracownicy uciekali z Urzędu, gdzie kto mógł ?.
Przez ten okres pani Jankiewicz setki razy była na Mszy w kościele, stojąc na miejscu, na którym stał biblijny faryzeusz. Setki razy odmawiała modlitwę mówiąc :. i odpuść nam nasze winy, jako mi my odpuszczamy. A mimo to nie odpuściła, w jej zatwardziałym sercu ani razu nie odezwał się głos sumienia.
Pod warstwą kultury podłość natury.

Anonimowy pisze...

Może nie cała wina leży po stronie pani Burmistrz ona ma złych doradców w osobie pana Tabisza i myślę że więcej złego uczynił on niż Basia dla niego jest to sprawa ambicjonalna bo to on kiedyś komuś coś obiecał a teraz mogły by wyjść na jaw rzeczy bardzo kompromitujące obecnego doradcę burmistrzowej w tamtych latach nie był aniołkiem i co by było gdyby się wydało

Anonimowy pisze...

Do przedmowcy.Uwazam ,ze nie ma znaczenia czy pani burmistrz ma zlych czy tez dobrych doradcow, bo ostateczna decyzja powinna nalezec do niej.Dla mnie, w calym tym cyrku nie ma ani jednej uczciwej osoby,do ktorej pani Kmiecik moglaby sie zwrocic o pomoc.Dzieki Bogu ,ze znalazl sie czlowiek,ktory stara sie jej pomoc.Brawo Panie Henryku.

Anonimowy pisze...

Panu Henrykowi wystawic pomnik za uczciwosc

Anonimowy pisze...

Pomnik z kuflem w ręku , bez obrączki na ręku , z kur..mi na rynku

Anonimowy pisze...

Do anonima z 28 lutego 22:59 Dlaczego ty BASIU rzucasz kamieniami w GOCKA.Nie wypada tak wzorowej KATOLICZCE.LESZCZANKA

Anonimowy pisze...

DZIENNIK NOWINY ORAZ INNE MEDIA ZAJMA SIE SPRAWA PANI KMIECIK PO JEJ POWROCIE Z LONDYNU.

Jan pisze...

Wpis z dnia 28 lutego 2010 r. z godz. 22.59 powinien byc usuniety. Skoro nie wolno nic pisać, ani obrażać P. Gockowej, to dlaczego ona może obrazać P. Gocka.
Przeciez to wiadomo, że to jest tej wpis. Nie ładnie P. Gockowa.

Anonimowy pisze...

najzdrowiej było by usunąć wszystkie te wpisy

Anonimowy pisze...

czytając wasze najnowsze wypowiedzi widząc ze zaczyna się tutaj walka polityczna pomiędzy ex a aktualnym burmistrzem,jeśli chodzi o tvn to ja bylem autorem listu i nie zaprzestałem tylko na tym ,wysłałem jeszcze do 2 popularnych programów tvp ,tak ze pani burmistrz ,będzie pani sławna jak sex shop w lesku swojego czasu .....
no i nie będzie pani odosobniona w swojej walce ,ma pani przecież doradcówwwww......

Anonimowy pisze...

To całe oświadczenie to jedna wielka hipokryzja ze strony Pana Gocka, który wykorzystuje sytuację biednych ludzi tylko po to, żeby dostać się na leski stołek, a tym którzy mają krótką pamięć przypomnę, że Pan Gocek był już raz burmistrzem i nie zrobił kompletnie nic dla Leska. Chyba nie spełnił się Pana amerykański sen, dlatego ten nagły powrót na Ojczystą Ziemię i żerowanie na naiwności innych.

Weredyk wśród hipokrytów.

Prześlij komentarz

Nie używamy słów uważanych powszechnie za obraźliwe.
Prosimy o kulturalne i rzeczowe wypowiedzi.
Proszę się podpisywać(wystarczy imię lub pseudonim). Poniżej pola komentarza mamy menu "Komentarz jako", klikamy i wybieramy "Nazwa/Adres URL. Wpisujemy się w pole Nazwa i zatwierdzamy.