Szpital w Lesku będzie rozbudowany

05 listopada 2017

W dniu 31 października w siedzibie Starostwa Leskiego podpisana została umowa o realizację: „Rozbudowy i przebudowy budynku Szpitala Powiatowego SP ZOZ w Lesku wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną".Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego 
Programu Operacyjnego pt.: „Spójność Przestrzenna i Społeczna". Umowę podpisali wicemarszałek Województwa Podkarpackiego Maria Kurowska i dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku Robert Płaziak.
Całkowity koszt realizacji projektu wynosi blisko 20,0 mln zł. Dofinansowanie ze środków RPO wynosi blisko 10,0 mln zł i taką samą kwotę wyda Starostwo Leskie. Projekt zrealizowany będzie do końca października 2018 r.



http://www.xn--naszepooniny-jcc.pl/nowosci/1709-szpital-w-lesku-bedzie-rozbudowany

230 komentarze:

«Najstarsze   ‹Starsze   1 – 200 z 230   Nowsze›   Najnowsze»
Anonimowy pisze...

https://spzb.pl/projekt-ue/dokumenty

Co to za maszynka do kasy ?

Anonimowy pisze...

Masakra
https://www.crpo.org.pl/petycje/stop-uprawnieniom-do-szczepien-dla-pielegniarek,13

Anonimowy pisze...

Widzę, że Wiesław Kuzio znów dyrektorem w SPZOZ. Pieczątka na ostatnio ogłoszonym przetargu jak jego.
http://www.spzozlesko.pl/attachments/article/201/Regulamin%20pracy%20komisji.pdf

Anonimowy pisze...

Co w tym dziwnego?Regulamin wprowadzony za jego kadencji,po prostu nadal obowiązuje.

Anonimowy pisze...

Leski szpital tonie w długach!!! naczelny informatyk ,pseudo dyrektor(tabelka) doprowadza szpital do ruiny 1.brak lekarzy na dyżurach
2.brak lekarza w pogotowiu 3.zatrudnianie ludzi tylko z Sanoka 3.brak karetek sprawnych do obstawy ratownictwa medycznego 4.Trzy karetki skasowane ze względu na stan techniczny 5.Zapożyczone karetki od prywatnych właścicieli
6 Jeden lekarz na dyżurze zabezpiecza czterej wymaganych lekarzy za których jednemu płacą Jak długo będzie trwał ten cyrk nieudolnego kolesia . Panie starosto może jakiś rzetelny audyt który pokaże kim ta postać jest

Anonimowy pisze...

Do powyższego - nie trzy karetki A 4 karetki wycofany z ruchu Ponadto od nowego roku wbrew tego co zapowiada obecna ekipa rządząca czyli upaństwowienia państwowego ratownictwa medycznego ,dyrektor SP ZOZ w Lesku w prywatne ręce oddaje podstacji w Cisnej

Anonimowy pisze...

Super dyrektor(rude ścier.wo.) Super starosta (siwy tu
.an) Wszystko Super.Zielona wyspa absurdu

Anonimowy pisze...

Żeby nie było, że zatrudniają same osoby z Sanoka, ponoć szykuje się przyjęcie do pracy osoby z naszego powiatu… A że jest to żona kierownika z SP ZOZ, że teściowa i ciocia też pracują w SP ZOZ, to zupełny przypadek przecież. Żenada!

Anonimowy pisze...

Ale ładnie wyremontowaną po 10 latach.I nowa karetka. A swoich ma w d.pie. Ciekawe ile dostał w łape za to

Anonimowy pisze...

Starostwo ogłosiło nabór na stanowisko kierownika referatu geodezji a patrząc na regulamin organizacyjny to nie ma w Starostwie referatów.Wobec powyższego to osoba ogłaszająca nabór nie ma zielonego pojęcia o organizacji pracy w swojej jednostce a starosta bezmyślnie podpisuje. Miałem zgłosić swoja kandydaturę ale widzę ,że w takie bagno nieuków nie ma co się pchać.

Anonimowy pisze...




NOWOROCZNE ŻYCZENIA

Lesko jest miastem straconych szans, pogrzebanych nadziei. To ocena obiektywna, pozbawiona osobistych wycieczek personalnych czy złośliwości. I tego nic nie zmieni, gdyż fakty są faktami.
Na początku lat 2000 miało być miastem marzeń, którego walory były promowane w telewizji publicznej w cyklicznym programie ogólnopolskim. Takiego przypadku nie zanotowano dotąd w historii Leska. Darmowa reklama leska, której koszt rynkowy sięgał niewyobrażalnej kwoty.
To było leskie „wejście smoka” z całymi tego wydarzenia pozytywnymi skutkami. Lesko było na ustach ludzi z całej Polski, było obiektem zainteresowania ludzi biznesu, kultury , nauki. Powstała w tym czasie wielokierunkowa strategia rozwoju miasta i gminy określająca misje gminy, cele i zadania.
I co z tego wyszło ? Zero, wystarczyła zła decyzja wyborców i wszystko poszło na marne. Ludzie , których społeczeństwo miasta i gminy powołało do rządzenia, nie dorastali do zadań, jakie wyznaczyła im historia. Miasto i Gmina zawróciła ze słusznej i koniecznej drogi rozwoju i poszła w mizerię . A efekty są widoczne gołym okiem . Nie wykonano żadnego z zadań strategicznych, żadnego z celów rozwojowych.
A to : nie dokończono kanalizacji, nie rozwiązano problemu zaopatrzenia w wodę, nic nie zrobiona w kwestii obwodnicy leskiej, Nie uczyniona nic w kwestii aktywizacji gospodarczej gminy, tworzenia nowych miejsc pracy, powstrzymania odpływu młodzieży. A przy tym zadłużono gminę do granic możliwości na dziesiątki lat
Aktualnie Lesko wygląda jak stara wymalowana pudernica. Usta wymalowane, a pod spodem smród, nędza i ubóstwo . Nic się nie dzieje, zupełnie zamarła aktywność obywatelka , marazm, beznadzieja.
Łatwo byłoby oskarżyć za to kogoś personalnie, ale tak się składa, że tym kimś , jest ten/ta/, kto został wybrany w wolnych wyborach przez większość mieszkańców miasta i gminy. To jest ktoś, kto dostał mandat do rządzenia w demokratycznych wyborach. I tu dochodzimy do sedna sprawy. Mamy to co jest, bo tak zadecydowało społeczeństwo miasta i gminy. Mamy to, na co nas stać , jako społeczność. Mamy to, czego jesteśmy warci.
Najwyższy czas na zakończenie moherowych rządów w Lesku. I to jest życzenie noworoczne dla mieszkańców Leska na 2018r.

Anonimowy pisze...

To w końcu jest konkurs na kierownika wydziału geodezji, czy na jakieś nieistniejące stanowisko, może w końcu starosta się określi

Anonimowy pisze...

Starosta dlaczego dajesz się wodzić za nos wywal część nieuków na zbity pysk a następni będą się przykładać do pracy.

Anonimowy pisze...

Odnośnie konkursu w geodezji popatrz najpierw do BIP do zakładki prawo, gdzie jest uchwała Zarządu Powiatu z dnia 11.12.2017 r. w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego starostwa, przeczytaj ją ze zrozumieniem i nie rób z siebie głupka, i właśnie nieuka.

Anonimowy pisze...

To ty szkolony najwyżej w starostwie umieść tę informację tam gdzie jest regulamin organizacyjny i kolejne zmiany a nie ukrywaj w różnych miejscach

Anonimowy pisze...

wywal nieuków czyli wszystkich

Anonimowy pisze...

sylwester na rynku, normalnie szał ciał !!!!
ale to nic w porównaniu do zdjęć !!!!! :))))
kto je robił, cóż za zdolny fotograf ?????
:)))))))))))))

Anonimowy pisze...

ja

Anonimowy pisze...

ani słowa o wypadku w nowosiólkach, podobno policjant "oddalił" się z miejsca wypadku...

Anonimowy pisze...

a w starostwie nowy kierownik - robi się dobra ekipa !!!
ludzie z gminy uciekają, przechodzą do powiatu. robi młoda, energiczna ekipa, dobra kadra kierownicza.
panie starosto, pogratulować i tak trzymać !!!
http://www.powiat-leski.pl/pl/355/3/2220//start.html

Anonimowy pisze...

a ekipa ze szpitala kierownicza i dyrektorska po oksfordzie za kase wykłada w wyższej szkole w sanoku i jest egzamin z zapytaniem czy przyjdzie pan pani do pracy do szpitala do leska bo nie ma komu pracować nawet ukrainki nie chca z tymi NACZELNYMI gadac nie wpone o kadrowej po ogulniaku

Anonimowy pisze...

ekipa w starostwie zaj...sta

Anonimowy pisze...

Masz rację, młoda, energiczna i nic nie umiejąca Całkowite dno, tylko mniemanie wysokie, oj wysokie.Wychodzą z założenia "mamo chwalą nas, wy mnie a ja was"

Unknown pisze...

Brawo Panie Starosto za dobre transfery personalne. Z pewnością Starostwo ostatnimi Pana decyzjami bardzo skorzysta. Troszkę pewnie dziwią się ci którzy twierdzili że jak wiekowi przejdą na emeryturę to Starostwo tylko jak gminę zostanie zaorać. BRAWO DOBRA ZMIANA

Anonimowy pisze...

No tak, tak, teraz najlepszym pracownikiem jest Łukaszek ze swą małżonką Brawo, brawo. Inni pracownicy już się nie liczą.

Anonimowy pisze...

Pamiętaj Łukaszu, że ty też będziesz wiekowy i to błoto do ciebie powróci ze zdwojoną siłą

Anonimowy pisze...

nie długo wybory, czy ktoś słyszał kto będzie startował na urząd burmistrza ????
czy są jakieś informacje ?

Anonimowy pisze...

ja

Anonimowy pisze...

on

Unknown pisze...

Podobno niedługo gmina będzie miała problemy ze śmieciami. Śmieci będą wywożone do Przemyśla lub Rzeszowa. Ustrzyki mają własną sortownię a my basen.

Anonimowy pisze...

Ustrzyki też będą wywozić do Przemyśla lub Rzeszowa, mimo własnej sortowni

Anonimowy pisze...

Co to za bukiet przyjęty do administracji w SPZOZ Lesko może ktoś wie?

Anonimowy pisze...

Może ktoś napisze prawdę o leskim basenie jak on prosperuje pod względem ekonomicznym,

Anonimowy pisze...

Podobno nijaki Szczylążek sprzedawał karnety za drobne pieniądze by pozbierać na wynagrodzenia dla pracowników.

Anonimowy pisze...

Nik nie napisze o aspektach ekonomicznych basenu ,jest to temat tabu.
Prosze poczytac ten artykuł http://www.wspolnota.org.pl/aktualnosci/aktualnosc/miliony-topione-w-aquaparkach/

Anonimowy pisze...

A gdzie są lescy radni. Czy ktoś przynajmniej zapytał. Jaka jest sytuacja finansowa leskiego kompleksu? Kto spłaca kredyt zaciągnięty na te baseny, gmina czy spółka? Rada jest od tego by kontrolować burmistrza,

Anonimowy pisze...

Taaaa popatrz kto jest w radzie.

Anonimowy pisze...

Rada bezradna, nie ma o czym gadać. Nie pchaj się na afisz, jeśli nic nie potrafisz !!!!! Nie wybierajmy w przyszłości miernoty i nieudaczników !!!!

Anonimowy pisze...

JAK nie znacie sytuacji to sie nie odzywajcie. Co może rada ? jak większosc jest jej. i co da pytanie o stan finansowy ?takich pytan bylo setki-zobaczcie protokoły z sesji. Tam jest wszystko, kto ,co.

burmistrzowa wiedziala ze basen nie bedzie rentowny. ZADEN basen nie jest rentowny w POLSCE to jest po prostu po to aby była dodatkowa rekreacja w danym mieśćie. Wiedzac że się nie spłaci .

Pozdro600

Anonimowy pisze...

Radny ! Można składać interpelacje na piśmie i żądać odpowiedzi na piśmie. Wtedy burmistrzowa musi dać odpowiedz na piśmie i się pod tym podpisać. I wszystko będzie wiadome. I kiedyś wyjdzie na światło dzienne - Prawda czy kłamstwo.

Anonimowy pisze...

Strategia Miasta i Gminy Lesko była opracowywana od stycznia do maja 1999r. Z ramienia gminy prace koordynowała pani Barbara Samek, a brało w ich udział społecznie 170 osób z miasta i gminy Lesko oraz 6- osobowy zespół koordynatorów i moderatorów.
Minęło już prawie 20 lat od ukazania się tego historycznego dokumentu, warto pochylić się nad tym, co zrobiono, a co zrobić należało. Szkoda ,że władze gminne nie poczuwają się do obowiązków, jakie na nich nałożyło przyjęcie strategii, i nie informują co roku o postępach w jej realizacji.
A co miało być zrobione:
W zakresie rozwoju potencjału technicznego :
- działania na rzecz budowy obwodnicy w Lesku
- wyeliminowanie z miasta ruchu ciężkich pojazdów,
-poszukiwanie nowych źródeł wody i modernizacja istniejących
-stworzenie sprawnego systemu gospodarki wodno-ściekowej/zadanie wysokopriorytetowe/.
- stworzenie sprawnego systemu utylizacji odpadów/zadanie wysokopriorytetowe/.
W zakresie przemysłu, rzemiosła, rolnictwa:
- wspieranie promocji produkcji lokalnych zakładów drzewnych,
- udzielanie preferencji w podatkach lokalnych dla osób rozpoczynających działalność agroturystyczną.
-wspieranie rolnictwa w tworzeniu grup producenckich.
To tylko niektóre z zadań, które miały urzeczywistniać cel działalności samorządy gminnego , tj. rozwój gminy i poprawa życia jej mieszkańców/ Po pierwsze gospodarka !!!/
Warto by widzieć, co z tych planów zostało zrobione, a co tylko zostało martwym zapisem.
Warto by wiedzieć, ilu właścicieli gospodarstw agroturystycznych skorzystało z gminnych preferencji podatkowych.
Warto by było wiedzieć, czy i w jaki sposób gmina wspierała gminne firmy przemysłu drzewnego. A co było z Pałackim ?
Nadeszła godzina prawdy, wybory za karkiem. Mieszkańcy Miasta i Gminy zbliża się kolejny egzamin z waszej zbiorowej mądrości.



Anonimowy pisze...

Coś dla chorych
Plaga 2. Choroby nakazane prawem. Film Adama Kołaczka. Wersja YouTube

Anonimowy pisze...

Link
https://www.youtube.com/watch?v=-FPem4sRcr8

Anonimowy pisze...

,,służba zdrowia?"
http://www.fronda.pl/a/setki-a-moze-tysiace-polakow-w-tym-dzieci-dostalo-wadliwe-szczepionki,106174.html

Anonimowy pisze...

a sikorki cwirkaja ze do gminy przychodzi kucharska tylko jeszcze konkursu nie wygrala

Anonimowy pisze...

Ona już wiele zakładów zaliczyła i nigdzie nie potrafi współpracować z ludźmi.Pyszna , zarozumiała i najmądżejsza

Anonimowy pisze...

b1 ja wyleczy

Anonimowy pisze...

Stara ropucha robi dobre transfery...manipulując i robiąc roszady ...mówią że kierowniczka w lpika jak skończy kadencję to będą pili dwa tygodnie...a w gm ...nie się śmieją że ropucha jak ja przyjmie to nowa kierowniczka będzie przyczyną do jej problemów w przyszłości....

Anonimowy pisze...

Po hu.....uu dobra ekipa

Anonimowy pisze...

Oj będzie się działo.Nowy burmistrz który będzie z poza układu jak również brukseli będzie ciął ten cały bur...el aż miło.skończa się układy i ukladziki ,manipulacje.Wspomnicie moje słowa.z poważaniem lechita

Anonimowy pisze...

jesteście bandą idiotów i tyle,nie znacie ludzi a ich oceniacie durnie i tyle

Anonimowy pisze...

I po co te inwektywy?

Anonimowy pisze...

kultury troche !

Anonimowy pisze...

Transfer dobry starostwo zasili nowa przyszła p burmistrz.A gminę obiecująca i perspektywiczny nowa kierowniczka.bua ha ha ha.No coż myślę że jest to początek dobrej komedii.

Anonimowy pisze...

Przejście do starostwa spowoduje to że nowa kierowniczka nie będzie pod pręgierzem ropuchy a jej mąż będzie mógł wystartować.Dla nich to dobra zagrywka ale czy dla nas to dobra koncepcja.Watpie

Anonimowy pisze...

Marny on jakiś taki lichy.

Anonimowy pisze...

Najwyższa pora na zmianę burmistrza w Lesku.

Anonimowy pisze...

Pani Kucharska wymagała a to w Lpk nie było wygodne bo tam po prostu jest banda nierobów z prezesem na czele. Zobaczcie jak Lesko jest przygotowane w zimie. Osiedle nieodsniezone, jedynie co to trochę tzw centrum i na tym koniec.......
Prezes chodzi, ziemi nie tyka ale co się po tym człowieku spodziewać który na niczym się nie zna.
Syf kila i mogiła w Lesku. Śmietniki nie posprzątane, w parku śmierci leżą i nikt tego nie widzi bo i po co. Grunt to kasę brać i nic nie robić. Miejmy nadzieję że już nie długo zmieni się burmistrz a co za tym idzie prezesi w męskich spółkach .
Jakby nie patrzeć za prezesa Roberta w Lesku było czysto, bylo dopilnowane i widać było gospodarza. Mam nadzieję że ludzie z leska to przy wyborach docenią.

Anonimowy pisze...

Tak wygląda od wielu lat lesko.Byly i obecny prezes kompletnie się nie sprawdzili prezes rober nic nie robił a mieszkancy potykali się o zarośnięte chodniki w centrum i kupe śmieci które zalegały.Promowanie kogoś pod przyszłe wybory i robiąc z niego super prezesa jest co najmniej śmieszne.wystarczy zapytać zwykłych robotników i wszystko robi się jasne jakim był przełożonym. Zima też gowiele razy zaskoczyła zaj. ne chodniki że przejść nie można było.

Anonimowy pisze...

Myślę że z Pana Roberta będzie dobry gospodarz leska. Oby tylko ciemny lud nie poszedł ponownie na aktualnie panujących bo po kolejnej takie szalononej kadencji jak jest teraz to pozostanie już tylko Lesko zabrać.....

Anonimowy pisze...

Robert się nie sprawdził jako prezes zarządzając firmą.lesko za jego kadencji było brudne trawa rosła w centrum miasta w lecie w zimie zasypane chodniki i nie posypane w jesieni liście a na wiosnę tony piasku przy kraweznikach.Przypomne że był on namaszczony przez burmistrzową a każdy kto jest lub był z nią związany nie może pełnić tak zaszczytne funkcji jaką jest burmistrz leska.

Anonimowy pisze...

Ja uważam że był dobrym gospodarzem. Było czysto,w zimie także było odśnieżonejak przyszedł do komunalnej to była jedna łopata i miotła a zostawił lpk dobrze wyposażoną. Podobno zostawił firmę w dobrej kondycji finansowej tak słyszałem od radnych. A czy jest z układu burmistrzowej wątpiębył prezesem kilka lat to na pewno dużo wie na temat lpk i gminy. Odwołała go to weźmie odwet.Na każdego można narzekać ale powiedzmy szczerze był najlepszy z dotychczasowych włodarzy komunalnej. Na każdego można coś znaleść. Uważam że to dobra kandydatura na burmistrza. Najlepsza z tych o których się słyszy.

Anonimowy pisze...

Można go nie lubić ale rzeczywiście było czysto, był porządek, było widać gospodarza. Nie wszystkim dogodzi.A czy jest z układu baby?. Na pewno nie jest to wiem Na pewno. I na pewno dużo wie był prezesem a żona pracuję w gminie to musi dużo wiedzieć. Wiem że ma duże poparcie i szansę wygrania z jankiewiczową. Tylko czy będzie chciał podobno pracuje w dużym koncernie. Panie Wolański niech Pan stanie do wyborów ma Pan poparcie wielu mieszkańców leska

Anonimowy pisze...

" Podobno zostawił firmę w dobrej kondycji finansowej tak słyszałem od radnych" - zastał polske drewniana zostawil murowana brawooo
"żona pracuję w gminie to musi dużo wiedzieć" - to zona pracuje dla baby czy na konto bylego prezesa ?
"podobno pracuje w dużym koncernie" - i niech tak pozostanie

Anonimowy pisze...

A oddali mu już prawo jazdy za jazdę po pijaku???

Anonimowy pisze...

Jeździ samochodem to oddali. Każdemu można coś wytknąć

Anonimowy pisze...

Widzę że promujecie gościa który zarządzał przeciętna firma i to ma być rekomendacja do tego żeby był burmistrzem ..Bua ha ha ha niech kandyduje ma takie prawo ale przegra ludzie znają go doskonale i nikt kto mądry na niego nie postawi .Władza jest dla ludzi silnych i zdeterminowanych a takich do tej pory nie było.

Anonimowy pisze...

Jeżeli jest to prawda że jeździł będąc pod wpływem to wykazał się brakiem odpowiedzialności.Taki człowiek nie może być burmistrzem

Anonimowy pisze...

Z jednym stwierdzeniem zawartym w umieszczonych tu komentarzach muszę się zgodzić że władza musi spoczywać w rękach ludzi silnych i zdermonowanych.To prawda państwa od setek lat kształtowałi właśnie tacy ludzie ktorzy dokonując podbojów budowali państwa ,mocarstwa.Wladza nie może należeć do liberałów oraz ludzi z rozdwojoną jaznią.Gmina Lesko zasługuje właśnie na takiego człowieka który będzie z poza układu i nie mam tu na myśli byłego prezesa bo pamiętam ,że Lesko za jego kadencji było zarośnięte i brudne.

Anonimowy pisze...

Przyglądając się komentarzom to pragnę poinformować leszczan że taki kandydat jest.Zdetermonowany i z poza układu, Brukseli w stosownym czasie się ujawni.Jezeli właśnie chcecie zeby taki człowiek zrobił porządek z układami tnac mówiąc w cudzysłowie głowy ludzi którzy doprowadzili gminę do zapaści to dajcie mu szansę.Niech nie zwiada was chore obietnice ludzi którzy nie są godni żeby was reprezentować i są powiązani z o ecna wladza.zaugujecie na cos lepszego z poważaniem lechita

Anonimowy pisze...

oj zaczęło się !

Anonimowy pisze...

ludzie dajcie sobie spokój z.plotkami i oczernianiem, żal tego czytać nie ma nic mądrego swoje opinie wyrazicie w.głosowaniu albo sami startujcie kto wam.broni a tu tylko co ten zrobił. a.czego nie zrobil ludzie i tak zagłosują na swojego kandydata wiec po co te pomyje co lepiej się robi jak. po.kimś pojedziecie ..zgłaszajcie swoje kandydatury jak tacy mądrzy i wszsytko wiecie ..kto by nie zajął jakiegoś stanowiska wszyscy źli ciekawe czym wy się zajmujecie i jak. wykonujecie swoją pracę. ..

Anonimowy pisze...

A czy ten Pan wcześniej pracował w Nadleśnictwie Ustrzyki? Tam ponoć też karierę zrobił.

Anonimowy pisze...

Tyy filozof każdy ma prawo do wyrażania swoich opinii.Nie musisz komentujących pouczać pewnie jesteś z przyszłego komitetu i masz coś obiecane że tak pouczasz.

Anonimowy pisze...

SANOK / PODKARPACIE. Otrzymaliśmy interwencję dotyczącą zlikwidowania karetki typu „S” w sanockim szpitalu. – Jaki jest powód takiej decyzji? – pyta Internauta. Dodaje, że jeśli rzeczywiście ten zamiar zostanie zrealizowany, w powiecie sanockim nie będzie ani jednej karetki, która w swojej obsadzie ma lekarza.

Anonimowy pisze...

A ja słyszałem że stanowisko burmistrza jest juz rękach byłego prezesa.Ponoc ma bardzo duże poparcie w społeczeństwie tak mówi nowa kierowniczka że starostwa bua ha ha.Ja go nie popieram i nikt z moich znajomych.Ropucha robi transfery a w lpika już sietują.J akie to piekneee

Anonimowy pisze...

Ona lepiej niech go nakarmi bo jakiś taki lichy.

Anonimowy pisze...

nawet mnie nie znasz ale ty juz wiesz jak na.takiej podstawie są twoje wszsytkie wnioski to gratuluję; )

Anonimowy pisze...

a ja słyszałem ze Ty masz większe ciekawe kto z nas dobrze słyszał

Anonimowy pisze...

Dobrze słyszałeś ha ha

Anonimowy pisze...

Konkurs z udziałem jednej osoby już minął.Pewnue był przygotowany pod jedną określona kandudature.Ciekawe czy startujac jako jeden kandydat można zostać kierownikiem .Czy to będzie czysto teoretycznie uczciwe.m oze zrobimy zakłady ja obstawiam ,że zostanie a wyyyy ..

Anonimowy pisze...

Z ropuchą wszystko jest możliwe

Anonimowy pisze...


Aparat USG – to pierwszy sprzęt od Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który trafił do szpitala w Lesku.




Sprzęt, który trafi do szpitala w Lesku to: aparat USG, dwa pulsoksymetry, kardiomonitor, lokalizator naczyń krwionośnych, pompa objętościowa i cztery pompy strzykawkowe. Wszystkie urządzenia trafią na oddział dziecięcy. – Bardzo cieszymy się z tego sprzętu i jesteśmy wdzięczni Fundacji Jurka Owsiaka, że pozytywnie rozpatrzyła naszą prośbę o przekazanie sprzętu. Dzięki niemu będziemy mogli jeszcze skuteczniej leczyć małych pacjentów – komentuje Robert Płaziak, dyrektor leskiego szpitala

Anonimowy pisze...

Mam pytanie ile zarabia pań dyrektor w leskimi szpitalu .I ile za jego i poprzednikow kadencji zakupiono nowego sprzętu..z poważaniem lechita

Anonimowy pisze...

Konkurs jednego kandydata jest ciekawym zjawiskiem.W moim przekonaniu daleko do transparentności w takiej sytuacji.

Anonimowy pisze...

Ten nowy kandydat na burmistrza o którym pisze Lechita to podobno zięć Lelków, ten pisiorowaty. Jeśli to prawda to lepiej nich już zostanie BABA z Bufetową z Machesteru.

Anonimowy pisze...

Lelofelki chcą władzy poparcie Bada mieli od popa.

Anonimowy pisze...

Broń panie Boże lelofelkow

Anonimowy pisze...

A co zięć lelkow jest złym kandydatem ja uważam że jest to dobry kandydat

Anonimowy pisze...

Ja też myślę ,że jest ok

Nie zgadzam się pisze...

Ktoś tu się obawia...konkretna babka zna się na rzeczy i w oczki kluje
Najlepiej ją oczernić bo nic innego nie potraficie

Anonimowy pisze...

Wolę ziecia lelka niż Roberta

Anonimowy pisze...

A ja wolę Wolańskiego zięć lelków już był

Anonimowy pisze...

Wtedy lelki i gang będą rządzić w lesku. No i pisiory.To już wolę babę

Anonimowy pisze...

Tylko nie gang L

Anonimowy pisze...

lepszy Robert

Anonimowy pisze...

a oprócz zięcia i Roberta?

Anonimowy pisze...

Lepszy Wolański ale dla kogo on też się nie sprawdzil.

Anonimowy pisze...

Stara ropucha ich obu pogidzi.Na razie zajęta jest transferem ale jak przyjmie nowa kierowniczke z Lpikaa to zajmie się i jednym i drugim.

Anonimowy pisze...

A już nie przesadzajcie latał po mieście ciągle coś tymi robotnikami robił w czym się nie sprawdził obecnego wogole nie widać a Wolanski o 7 rano biegał nie wiem co się go czepiacie taki spoko się wydaje a nawet przejęty rolą,ta jego też okej taka zawsze uśmiechnięta

Anonimowy pisze...

Ja także uważam że jest w porządku, tylko zastępcę w lpk miał do bani. Sam nie był w stanie nic zrobić. Moim zdaniem był dobrym gospodarzem
Daj mu mu szansę niech się wykarze

Anonimowy pisze...

Jak słyszę Wolański jako burmistrz to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać.Niech kandyduje ma do tego prawo chore ambicje niczym się nie ugasi.Porazke ciężko będzie mu przeboleć

Anonimowy pisze...

Oj wy leskie dupki. Dla was najlepszy jest ten burmistrz, który od rana do wieczora chodzi po tym waszym zasranym siole podlewa kwiatki, kosi trawę, rozmawia z wami pseudo wsiokami,słucha waszych głupot,kiwa głową i przytakuje waszym propozycjom. Wam jest potrzebny ktoś, kto was weźmie za mordę, zagoni do roboty, ustali priorytety i zacznie realizować inwestycje, które dadzą miejsca pracy i konkretne dochody dla mieszkańców. Odda nawet za darmo właściwemu inwestorowi kawałek zarośniętej i zakrzaczonej ziemi, na której nie chcą się nawet paść wrony. Ten inwestor uruchomi jakiś zakład, który będzie zakładem produkcyjnym a wyroby będą się sprzedawały nie tylko w Polsce ale w sąsiedniej Ukrainie i na Słowacji. Wasi ostatni burmistrzowie robili dobrze jedynie dla siebie. Istnieli tyko ponieważ byli posłuszni, księdzu i moherowym beretom. Wybraliście babę która urodziła się nad potokiem ściekowym w Lesku, tam się wychowała, tam mieszka i tam pozostanie.

Anonimowy pisze...

Jak chcecie widzieć jak się robi inwestycje proszę pojechać do Rzeszowa. Zobaczycie co zrobił jeden człowiek który nazywa się Ferenc.

Anonimowy pisze...

Święte słowa polemizowanie z ludźmi którzy jako kandydatów podają lelewelkow,wolanskich ,ciolkowskich i bruksrlskich pseudoekonomistow każe m się zastanawiać nad odpowiedzialnością tych ludzi.

Anonimowy pisze...

Jedynym podobnym burmistrzem Leska jak i starostą do Ferenca w Rzeszowie był Henryk Gocek. Ale nie było mu dane być dłużej jak jedną kadencję. Ponieważ miał swoje zdanie, olewał wielebnych i moherowe berety. Robił to co było istotne dla Leska.

Anonimowy pisze...

Ferenc ma układy, znajomości i spory budżet. Ale fakt jest że Rzeszów wygląda rewelacyjnie i cały czas się rozbudowuje.
Piękne miasto.

Anonimowy pisze...

W Lesku będzie wesoło przy wyborach. Dużo chętnych a stołek jeden.
Patrząc na to co piszecie i kto startuje to ja oddaje głos na Roberta. Za jego panowania w Lpk przynajmniej było w Lesku czysto, było widać pracowników na mieście, coś robili, widać było samego prezesa..... A teraz co jest? Nieodsniezone, śmieci walają się po osiedlu i na tym koniec.
W Lesku nie dzieje się nic, jedynie Country i swietlo książki bo dni Lesko to jedna wielka żenada. Jak się nic nie dzieje to po co nam dni? Zamknąć i przynajmniej będą oszczędności albo zmienić dyrektora na kogoś kto coś będzie organizował w tym mieście.
Mieszkańcy, przemyslcie swój wybór na jesienne, nie głosujcie na nazwiska tylko na osoby. Bo już taki jeden po nazwisku dostał się do rady gminy.....

Anonimowy pisze...

Oj wy leskie dupki. Dla was najlepszy jest ten burmistrz, który od rana do wieczora chodzi po tym waszym zasranym siole podlewa kwiatki, kosi trawę, rozmawia z wami pseudo wsiokami,słucha waszych głupot,kiwa głową i przytakuje waszym propozycjom. Wam jest potrzebny ktoś, kto was weźmie za mordę, zagoni do roboty, ustali priorytety i zacznie realizować inwestycje, które dadzą miejsca pracy i konkretne dochody dla mieszkańców. Odda nawet za darmo właściwemu inwestorowi kawałek zarośniętej i zakrzaczonej ziemi, na której nie chcą się nawet paść wrony. Ten inwestor uruchomi jakiś zakład, który będzie zakładem produkcyjnym a wyroby będą się sprzedawały nie tylko w Polsce ale w sąsiedniej Ukrainie i na Słowacji. Wasi ostatni burmistrzowie robili dobrze jedynie dla siebie. Istnieli tyko ponieważ byli posłuszni, księdzu i moherowym beretom. Wybraliście babę która urodziła się nad potokiem ściekowym w Lesku, tam się wychowała, tam mieszka i tam pozostanie.

Anonimowy pisze...

Za wolańskiego było brudno zaśnieżone chodniki,zarosniete chodniki w centrum miasta trawą i mchem,zalegajacy piasek po zimie przy kraweznikach w centrum miasta do momentu aż nie zmył go deszcz,liscie na jesień na chodnikach,park nie wykoszony pokrzywy i chaszcze,smieci walajace się po mieście.To są fakty a z faktami ciężko się dyskutuje.
Nie sprawdził się jako prezes wiec nie może być burmistrzem logika jest prosta.Jezeli jest prawdą że wolański jeździł w stanie po spożyciu alkoholu po Lesku to z całym szacunkiem mówiąc najdelikatniej wykazał się totalna nie odpowiedzualnoscią. jezli ma honor powinien zrezygnować z ubiegania się o tak zaczytne i odpowiedzialne stanowisko. Ja rozumiem, że ciężko jest przywyknąć że już nie jest się na stanowisku prezesa które bylo chojnie opłacane dzięki przyzwoleniu burmistrzowej.Wszystkie wpisy promujące wolańskiego zapewne robi nowa pani kierowniczka ze starostwa której zamarzylo sie mieć męża burmistrza dzięki któremu będzie mogła wejsc na salony i oplywac w luksusy.Mysle,ze w tym przypadku leszczanie nie zglupieja bo nie odpowiedzualnoscią wykazywali się wiele razy wybierając kilka razy babę która doprowadziła gmi e do ruiny finansowej.Nie dajcie się zmanipulowac

Anonimowy pisze...

Jest już nowa kierowniczka w gminie.Kietowniczka która była jedyną kkandydatą i która po wielkich testach została zakwalifikowana i wybrana przez burmistrxową bua ha ha ha.O jakiej tu transparentności można mówić

Anonimowy pisze...

Z leska zrobiła się pipidówka gdzie ludzie zajmują się wyłącznie plotkami a.młodzież nie ma co robić ileż można na lodowisku czy basenie .Jak powstaną miejsca kultury może mieszkańcy będą mieli na czym zużyć energię i złe
emocje nie zajmując sie życiem innych i krytyka .Więcej imprez wydarzeń kulturalnych tego potrzeba w Lesku nie oazy...coś dla mlodowych i starszych .Burmistrz musi być doświadczony ale też nie zdziadziały czy zawieszony na jednym. Obecnie wiemy jak jest ..czy chcemy wyłącznie festynów kościelnych? można też. .ale czy to wystarczy rozkręcić miasto?

Anonimowy pisze...

Festyny organizują ludzie więc czemu to Ci przeszkadza.Jak chcesz wielkich imprez to miej pretensje do władzy że ci nie organizują.

Anonimowy pisze...

Nie chcę słyszeć o lelewelkach ,wolańskich,colkowskich,brukselskich ekonomistach i innych.Poki ktoś normalny się nie pokaże nie ide do wyborów

Anonimowy pisze...

Ja nie jestem kierowniczka wiec juz jest nas dwoje .Wątpię że ktoś z zainteresowanych to czyta z.tego co wiem ludzie o których tu pisano i wcześniej i teraz na różne tematy nie czytają z prostej przyczyny dla własnego spokoju

Anonimowy pisze...

no mam dokładnie on tym piszę ale.nie widzę w moim wpisie ze mi przeszkadzają tylko ze nie wystarcza

Anonimowy pisze...

a czy któryś z tych panów potwierdził juz swoją kandydaturę żeby nie wyszło ze czepiacie się ludzi bez potrzeby

Anonimowy pisze...

To jak nie czytają to po co piszesz sprostowania i oromujesz wolańskiego.

Anonimowy pisze...

Sami chlapią na prawo i lewo albo ich zony.Plotki same z siebie się nie biorą.Czemu nie piszą i nie komentują na temat przeciętnego kowalskiego

Anonimowy pisze...

Nikt się nie czepia skoro mówią ludzie o tych konkretnie to musi być coś na rzeczy.Czemu nie mówią o przeciętnym Kowalskim

Anonimowy pisze...

Skoro biegał z robotnikami to tylko tym powinien się zajmować.Za słaby na stanowisko burmistrza

Anonimowy pisze...

Do anonimowego z 10 luty 9,30.
Bzdury wypisujesz kolego lub koleżanko. Po pierwsze za P.Wolańskiego było czysto i porządek, w wreście było widać że komunalna pracuję. Po drugie dzisiaj Z tego co dobrze wiem pracuję w dużej renomowanej firmie na wysokim stanowisku i zarobki które miał za prezesa były śmieszne do tego co zarabia dzisiaj i powiem szczerze że byłbym zdziwiony gdyby z tego zrezygnował. Po trzecie zostawił komunalną w dobrej kondycji finansowej, wiem co mówię bo śledziłem i śledzę działalność komunalnej. Po czwarte czy znasz jego pomysł na Lesko wątpię a krytykujesz. Po piąte jest dobrze wykształcony nawet nie wiesz jak dobrze, ja wiem bo miałem okazję widzieć jego cv i pracował jako prezes komunalnej wie jak pracuje gmina I na koniec. Żeby było jasne nie jestem z jego komitetu bo mnie to nie interesuje, nie jestem jego żoną ani nawet znajomym ale oceniam sytuację realnie i widzę jego zalety i wady. Piszesz że było brudno, chodniki zaciśnięte, pewnie tak ale popatrz co teraz się dzieje. Popatrz realnie. Analizując potencjalnych k kandydatów uważam że on ma szansę wygrać z obecną władzą. Czy mu wyjdzie nie wiem. I jeszcze jedno. Wytykasz mu błędy ok.może i słusznie, ale powiem tak niech rzuci kamieniem ten kto ich nie popełnia ważne aby wyciągnąć wnioski. Oczywiście masz prawo mieć swojego kandydata, szanuję to. Tylko zauważ że ja Twojego kandydata nie obrażam. Dla mnie jest najlepszym kandydatem. Ja tyle. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

do 11,22
Oj Wiesiu Wiesiu szkoda fuchy taka kasa uciekła

Anonimowy pisze...

Na jakim wysokim stanowisku pracuje podaj firmę i jakie stanowisko zajmuje..chcę to zweryfikowac.Po drugie jeżeli jest prawdą,ze ma problemy z alkoholem i jeździ narażając przechodniów i innych użytkowników dróg to dla mnie jest spalony jako kandydat To jest właśnie brak odpowiedzialności która jest tak niezwykle potrzebna przyszłemu wlodarzwi naszego miasta.Jezeli w takich kwestiach jest nie odpowiedzialny to nigdy nie udźwignie wielkich wyzwań jakie stoją przed nowym burmistrzem.Jezeli piszesz o pomysłach to skoro nie miał pomysłu na wyprostowanie lamp które krzywe stoją przy gminnym parkingu przez wiele lat skoro nie miał pomysłu zeby kupić litr randapu i zlać rosnącą w centrum Leska trawe skoro nie miał pomysly żeby usunąć pisek po zimie i który zalegał do lata to jakie strategiczne pomysły może mieć z rozwojem Leska bua ha ha .Nie bądź śmieszny przywykło się do wygodnego zycia i pora powrócić do starych przyzwyczajeń i nowych tytułow ja wiem że jest to intratne,kuszące myślę że nikt w Lesku nie zglupieje i każdy widzi zeczy oczywiste

Anonimowy pisze...

Oj wy leskie dupki. Dla was najlepszy jest ten burmistrz, który od rana do wieczora chodzi po tym waszym zasranym siole podlewa kwiatki, kosi trawę, rozmawia z wami pseudo wsiokami,słucha waszych głupot,kiwa głową i przytakuje waszym propozycjom. Wam jest potrzebny ktoś, kto was weźmie za mordę, zagoni do roboty, ustali priorytety i zacznie realizować inwestycje, które dadzą miejsca pracy i konkretne dochody dla mieszkańców. Odda nawet za darmo właściwemu inwestorowi kawałek zarośniętej i zakrzaczonej ziemi, na której nie chcą się nawet paść wrony. Ten inwestor uruchomi jakiś zakład, który będzie zakładem produkcyjnym a wyroby będą się sprzedawały nie tylko w Polsce ale w sąsiedniej Ukrainie i na Słowacji. Wasi ostatni burmistrzowie robili dobrze jedynie dla siebie. Istnieli tyko ponieważ byli posłuszni, księdzu i moherowym beretom. Wybraliście babę która urodziła się nad potokiem ściekowym w Lesku, tam się wychowała, tam mieszka i tam pozostanie.

Anonimowy pisze...

Skoro się urodziła nad potokiem to musi być ropuchą bua ha ha

Anonimowy pisze...

Do takich inwestycji czy koncepcji nie są zdolni Ci wszyscy o których tu mowa.Miernoty i karietowicze

Anonimowy pisze...

ciekawe kto jeszcze dołączy do grona kandydatów

Anonimowy pisze...

Oby ktoś konkretny sie pojawił.Zeby można było z czystym sumieniem zagłosować i mieć świadomość ,że kandydat z tym leskimi bagnem nie ma nic wspolnego.

Anonimowy pisze...

Napisałem o jedynym pozytywnym burmistrzu i staroście jakim był Henryk Gocek trzy prawdziwe zdania i jakiś leski dupek który zarządza tym blogiem je wykasował. Przepraszam leskich dupków. Może ten dupek który prowadzi ten blog nie jest z Leska tylko z okolic Leska.

Anonimowy pisze...

Onego czasu, ok.12 lat temu, miała być w Lesku wytwórnia włoskich serów. Już były poczynione pewne konkretne ustalenia. CO by to znaczyło dla Leska i gminy : kilkadziesiąt miejsc pracy w zakładzie i duży kop dla rolnictwa, które miałoby dla kogo produkować i sprzedawać mleko. To tylko jeden przykład. I co z tego wyszło ? Zero. A kto się temu przysłużył ? Ten, kto z Leska zrobił dziadownię, taką, jaka jest. Rozsądni ludzie z porażki wyciągają pozytywne wnioski na przyszłość. Przed Leskiem kolejna szansa na posypanie się popiołem i nawrócenie z drogi donikąd.

Anonimowy pisze...

Z aktywności na blogu widać ,że rozpoczęły się harce harcowników. Co można uznać za początek walki o koryto. Ten lepszy od tego. a tamten od tego. A może inaczej : nie ważne kto jak się nazywa i jaki ma życiorys, tylko co chce dla leska zrobić. PROGRAM działania na pierwszym miejscu !
A może zadać kandydatom na burmistrza zadanie - program , którym jest strategia gminy i niech określą jak chcieliby ją zrealizować. I to powinno być kryterium wyboru. Wiem , wiem , że to w Lesku utopia. Tak nie będzie i dlatego będzie jak będzie. Do tego jeszcze Lesko nie dorosło.

Anonimowy pisze...

Radna Zapala mowila o strefie ekonomicznej....... Pani radna się pytam, co Pani zrobił a w te kwesti.... bo nie widzę

Anonimowy pisze...

wygra ten co wogole nie ma znajomych bo mieszkancy wola obcego niz kogoś z otoczenia nie ważne jakim jest człowiekiem i ma pomysł czy program .Lepiej żeby lesko było ruiną niż "sasiadowi" się poszczescilo

Anonimowy pisze...

Radna Zapała nie wie na jakich zasadach może powstać taka strefa.Mowia ot tak żeby cos chlapac a gawiedx żeby myślała że jest mądra.

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Wojenka kadrowa rozpoczęta: 1 x kierownik ze starostwa + 1xkierownik z LPK Ropucha ściągnęła do gminy, 1xkierownik z Gminy + z-ca kierownika z LPK Starosta ściągnął do Starostwa. Robi się ciekawie.

Anonimowy pisze...

Jak można wygrać konkurs na kierownika kiedy jest tylko jedena osoba jako kandydat.Gdzie tu transparentność.Zapomnialem że ropucha traktuje to wszystko jak folwark.a w lp ika już libacja szampany strzelają a dziewczyny się cieszą.Gm ina po transferach na których ropucha wyjdzie jak Zabłocki na mydle..No ale cóż

Anonimowy pisze...

Niech rpucha wola....go sciagnie on jest od zadań specjalnych bua ha ha.wie gdzie mietły leżą,baby w Lpikaa pogoni.czasem cos chlapnie i za fajere wsiadxie.

Anonimowy pisze...

Miny po transferach w gminie są kiepskie.

Anonimowy pisze...

W gminie będzie jatka kierowniczki ze Starostwa które mają cięty język kontra Ropucha. Oj będzie się działo. Współczuć tylko wypada podwładnym

Anonimowy pisze...

Ale w Lesku roszady...... hoho

Anonimowy pisze...

Ciekaw jestem kto przyjdzie teraz do powiatu do budownictwa..... czy kolejna osoba z gminy?
Czy ktoś coś słyszał?

Anonimowy pisze...

Z tego co się orientuję to 2 osoby z gminy będą składać papiery na konkurs.Zreszta nie ma co się dziwić kto z ropucha chce pracować.

Anonimowy pisze...

Nie ma co się dziwić przy takich zagrywkach transferach i zagrywkach kadrowych pies z kulawą mogą nie przyjdzie do gminy.

Anonimowy pisze...

Myślę ,że przyjście nowej kierowniczki spowodowało duże zamieszanie ludzie bardzo źle to komentują w gminie to pewnie też uruchomi falę przejsc do innych instytucji.Z tego co słychać pracownicy z gminy byli na rozmowach w Sanoku i Ustrzykach.Ktos tu dobrze napisał ,że będzie się działo.

Anonimowy pisze...

W Lpika w końcu dobra atmosfera zaczyna się robić.

Anonimowy pisze...

W Lpika strzelające szampany było słychać na całe Lesko ha ha.Tak mówią

Anonimowy pisze...

Niech szybko piją bo w końcu będą musieli zabrać się do uczciwiej pracy
A kierowniczka mogą pocałować... do gminy aplikować może każda ale z tymi kwalifikacjami i zapałem to nie radzę

Anonimowy pisze...

Żeby jeszcze była ładna to można by ją pocałowac.Najwazniejsze że jest już spokuj.A w gminie niech się teraz ropucha martwii

Anonimowy pisze...

Mocno złośliwa z Pani była koleżanka kierowniczki żal...ściska
Jedyna kompetentna osoba z lpk odeszła więc spokój zagościł bo kłuł zapał i pracowitość
Teraz to już przeszłość prawda?

Anonimowy pisze...

Dobrze napisane. Basia jest pracowita a reszta lpk to banda nierobów!!!

Anonimowy pisze...

Wystarczy popatrzeć na utrzymanie leska. Chodniki śliskie, chaldy śniegu leżą, Ale co się spodziewać po takim pseudo prezesie jak orlowski. W starostwie nie robił nic. Na niczym się nie znał. Tylko do panka o 7 rano latał i na tym koniec. Teraz wielki prezes. Śmiech na sali........
Ale w Lpk mu dobrze. Trafił do swoich. Nic nie robić i kasę brać. To im pasuje.
Nie długo wybory.........

Anonimowy pisze...

a czy on sam sie wybral na prezesa? jest chyba odpowiedzialna za ten caly b....l osoba w lesku. a chodniki sliskie i chaldy sniegu leza kazdej zimy od lat

Anonimowy pisze...

Za wolanskiego też tak bylo syf i tyle .Nic się na gorsze nie zmieniło.A jeżeli chodzi o nową kierowniczkę to czas pokaże myślę ,że ciężko będzie jej pracować bo generalnie słyszy się bardzo dużo negatywnych opini w gminie o niej. Myślę ,że dobrej decyzji nie podjęła powiem tak zamienił stryjek siekierke na kijek.Ropucha ja wyleczy bardzo szybko.A nowa kierowniczka w starostwie tryska szczęściem nowa praca teraz będzie mogła zaangażować się w wybory i chyba musi mieć duże nadzieje na to że zostanie pierwsza damą leskich salonów bua ha ha ha.

Anonimowy pisze...

A kto tam jest największym nierobem tak z ciekawosci

Anonimowy pisze...

Oddali prezesowi prawo jazdy

Anonimowy pisze...

Jakos jej jako pierwszej damy nie widzę.Ona też niezła intrygantka

Anonimowy pisze...

Jeżeli Cię to ciekawi to się go zapytaj. Mnie bardziej ciekawi w jakiej kondycji jest gmina, czy basen jest rentowny i na co idą nasze pieniądze z podatków.Dlaczego woda w Lesku jest najdroższa na Podkarpaciu i dlaczego śmieci będą wyłożone do Krosna. Kto za to zapłaci???. Wiadomo kto. MY mieszkańcy

Anonimowy pisze...

sami poligloci tutaj siedzą

14 lutego 2018 18:46 ,,spokÓj,,


17 lutego 2018 07:41 ,,Hałdy,,

17 lutego 2018 14:28 ,,Hałdy,, to samo

Anonimowy pisze...

Jutro to jest 21 II mają rozebrać pomnik Świerczewskiego w Jabłonkach. Ciekawe kiedy rozbiorą pomniki w Lesku?

Anonimowy pisze...

Te poliglota literówki się zdarzają zwłaszcza jak piszesz słownikiem i szybko.Troche wyrozumialisci

Anonimowy pisze...

Pomnik książki rozumiem do rozebrania bo bezwartościowy kult burmistrzowej.Wielkiej poliglotki,poetki bua ha ha

Anonimowy pisze...

Trzeba spłacać pożyczki wiec będzie ie musieli płacić.Moze to was nauczy na kogo nie warto głosować..

Anonimowy pisze...

20 lutego 2018 16:35 te adwokat, slownik ma funkcę poprawy a argument ze się piszę szybko, to wymówka TĘPAKÓW :)

Anonimowy pisze...

Piszą szybko bo się boją aby ich nie namieżono he he

Anonimowy pisze...

Czy ktoś wie kto startuje na burmistrza? Podobno ustępująca P. Burmistrz przymierza się na kierowanie gminą z tylnego siedzenia ustawiając na ten stołek swoich kandydatów. Myśli że jak wygra jej kapucynek wróci i dalej będzie tak jak jest tylko że będą zapadały decyzje wiążące a nie takie jak robiła to do tej pory nic nie mogąca vice z Manasterca.

Anonimowy pisze...

LPK świętuje odejście kierowniczki sypiąc zamiast konfetti tony piasku po chodnikach a ulica Łazienna stała się drogą pierwszej kategorii odśnieżania

Anonimowy pisze...

jak sypią to żle jak nie sypią to też zle oj! oj!

Anonimowy pisze...

Ropucha ma małpkę,która ma wszystko co co jest jej potrzebne do kontynuowania władzy .Małpka jest uległa,ładna, pięknie ręce składa na wszystkich świętach na pewno zrobi z niej zastępcę bua ha ha. Jestem przekonany,że mieszkańcy leska będą mieli alternatywę związaną z dobrym kandydatem na burmistrza i nie mam tu na myśli tych wszystkich których tu wymieniliście. Jeżeli postawicie na ludzi którzy byli namaszczeni przez ropuchę bądź są związani poprzez różne układy z leskim pseudo establisxmentem to nasza gmina z dna się nie podniesie.. z poważaniem lechita.

Anonimowy pisze...

Lpika ma w kocu spokój.Teraz w gminie się zacznie.Transparetnosc ropuchy która robi transfery układając wcześniej konkurs pod jedną osobę jest czyms co ciężko zrozumuec.To tak jakby na stracie był tylko jeden zawodnik ktory w dowolnym tępie zmierza sam po zwycięstwo bua ha ha. Nasówa się pytanie czemu tylko jedna osoba złożyła aplikację na stanowisko kierownika i czemu w ogóle został rozstrzygniety konkurs.

Anonimowy pisze...

Proszę powiadomić CBA

Anonimowy pisze...

CBA i CBŚ już jest powiadomione

Anonimowy pisze...

Nareszcie !!!!!!1

Anonimowy pisze...

Możesz powiadamiać nawet ministra ..

Anonimowy pisze...

DO MIESZKAŃCÓW MIASTA I GMINY LESKO!!!!!
Szanowni leszczanie i mieszkańcy Gminy Lesko, macie ostatnią szansę by się zorganizować i zdetronizować BABĘ.BABA postanowiła kandydować nadal. Uznała że ma małą emeryturę i nie będzie miała za co siedzieć w domu nad potokiem. BABA i BUFETOWA z Manchasteru nadal będą was uszczęśliwiać nic nie robiąc. Tak postanowiły razem, lepiej brać co miesiąc 15 tysięcy złotych jak dostawać trzy tysiące emerytury. Podobno tyle BABA by otrzymywała i dlatego zawzięła się na Lesko że będzie urzędować dozgonnie. Długi będą spłacane z waszych ciągle podnoszonych czynszów i podnoszonych podatków. Basen nie zarabia na siebie więc długi w wysokości 25 melonów będzie spłacać gmina i pokrywać również deficyt basenu. BABA już zbiera skład,znam trochę nazwisk, niektórzy jej odmawiają, ale z Baba nie ma żartów, więc się obudźcie.

Vredny Gad

Anonimowy pisze...

Jak chce to będzie, bo ona jedna jest w stanie wziąć za łeb tę ciemną masę i owinąć sobie dookoła palca. Pomoże je w tym wielce wielmożny dobrodziej. A leskie pacholstwo będzie potem płakać i płacić.

Anonimowy pisze...

Oj wy leskie dupki. Dla was najlepszy jest ten burmistrz, który od rana do wieczora chodzi po tym waszym zasranym siole podlewa kwiatki, kosi trawę, rozmawia z wami pseudo wsiokami,słucha waszych głupot,kiwa głową i przytakuje waszym propozycjom. Wam jest potrzebny ktoś, kto was weźmie za mordę, zagoni do roboty, ustali priorytety i zacznie realizować inwestycje, które dadzą miejsca pracy i konkretne dochody dla mieszkańców. Odda nawet za darmo właściwemu inwestorowi kawałek zarośniętej i zakrzaczonej ziemi, na której nie chcą się nawet paść wrony. Ten inwestor uruchomi jakiś zakład, który będzie zakładem produkcyjnym a wyroby będą się sprzedawały nie tylko w Polsce ale w sąsiedniej Ukrainie i na Słowacji. Wasi ostatni burmistrzowie robili dobrze jedynie dla siebie. Istnieli tyko ponieważ byli posłuszni, księdzu i moherowym beretom. Wybraliście babę która urodziła się nad potokiem ściekowym w Lesku, tam się wychowała, tam mieszka i tam pozostanie.

Anonimowy pisze...

Coś o zdrowiu
Jerzy Zięba na żywo 27 02 2018 List do Ministra Zdrowia

Anonimowy pisze...

Snarski i spółka chcieli w środę popielcową tańczyć w Lesku..ot nowy kandydat na burmistrza .Dobrze,że na Facebook znaleźli się ludzie którzy go skrytykowali.Panie snarski a czy w ramach tej akcji którą pan propagował i propaguje tańczył pan w Brukseli w dzielnicy muzułmańskiej molenbek...bua ha ha ..z poważaniem lechita

Anonimowy pisze...

Ile zarabia dyrektor leskiego sxpitala..

Anonimowy pisze...

Ile zarabia dyrektor leskiego sxpitala..

Anonimowy pisze...

Dajcie spokój z tym snarskim Kończy mu się ciepła posadka w Brukseli i teraz chce w lesku dorabiać. Chyba nikt w to nie uwierzy że chce lesko uzdrowić. Jakby tam mu dobrze to by nie wracał. Panie snarski trochę trzeba popracować i pomieszkać w lesku a potem walczyć o stołki. Problemy leska zna pan tylko z gazet i plotek a to za mało. A hasło Bruksela na ludzi nie działa

Anonimowy pisze...


Powyższy wpis świadczy,że leska władza przystąpiła do kampanii wyborczej, czyli do obrony swoich koryt, obficie zaopatrzonych. Po drugie - władza najbardziej obawia się Pana Snarskiego, gdyż jeszcze nie wiadomo czy będzie startował , a już go gnoi.Tak na wszelki wypadek, a przy okazji, by go zniechęcić. Szanowny autorze - rządzenie gminą nie polega na znajomości jej problemów/ zna je każdy mieszkaniec/, ale na posiadaniu umiejętności skutecznego rozwiązywania tych problemów.Dowód: przez ostatnich kilkanaście lat Leskiem rządzi osoba, która mieszka w lesku od dzieciństwa i doskonale zna jego problemy. Tylko , ze z tej wiedzy nic nie wynikło. Lesko jest pogrążone w społeczno-gospodarczej i cywilizacyjnej zapaści.Jak naprawdę jest , wiedzą najlepiej jego mieszkańcy. Aby to zmienić musi zmienić się władza, musi przyjść ktoś kto ma pojęcie na czym polega rola gospodarza gminy. Ktoś kto ruszy Lesko z marazmu i drętwoty. Tym kimś może być Pan Snarski. Ma ogromne szanse i tutaj moja teza jest zbieżna z opinią obecnej władzy, która uparcie daje znać wpisami, że Pan Snarski jest kimś, kto może jej pokrzyżować plany pozostania przy korycie.Trzeba go gnoić.Cel i intencje są oczywiste - dopiero marzec , a on już jest paprany.Jeśli się obmyje- jakaś plama zostanie.I o to chodzi, metoda stara jak świat.A może ludziska znów uwierzą i kupią kit?Nie trzeba być jasnowidzem by wiedzieć, czyja to robota.

Anonimowy pisze...

Przykład z naszego podwórka: Lęk „elit” zdemaskuje ich rzeczywistą jakość obnażając ich prawdziwy rodowód, mierny poziom, miałkość ideową, zakłamanie i bezpardonową hipokryzję.

Anonimowy pisze...

Tym kimś nie jest Snarski bo jest oderwany od rzeczywistości a oprócz tego nie szanuje katolików..chcąc tańczyć w środę popielcową pokazuje swoją lewacką naturę. Snarski jest za cienki żeby konkurować z ropuchą. Czytając jego wypociny na fejsie twierdzę ,że jedyne co mu wychodzi to pisanie.Zadnych merytorycznych kwestii nie porusza.Używa sloganów których znaczenia tak do końca pewnie nie rozumie.No ale trzeba o czymś pisać.Z resztą nie słyszałem żadnych pozytywnych opinii o jego osobie.Startować może jak najbardziej ma takie prawo może głosy się trochę rozbiją...z poważaniem lechita

Anonimowy pisze...

Snarski razem z ryzym Petru ratowali już pks .Jak się to skończyło wszyscy wiemy bua ha ha

Anonimowy pisze...

Myślę ,że na pewno nie onnnn pokrzyzuje plany babie.Ale niech startuje będzie ciekawie.Czarny koń tych wyborów już jest i oby wygrał rośnie w siłę.Wiem jedno ,że będzie płacz i zgrzytanie zębów bo będzie ciął swołocz establiszmentową aż miło..lechita

Anonimowy pisze...

Oby taki był , niezależnie jak go zwą.

Anonimowy pisze...

Jest czarny koń tych wyborów. Wtajemniczeni już wiedzą a on sam zbiera mocną ekipę. Bardzo mocną.
I bardzo dobrze.
Czas najwyższy i ostatnia szansa żeby obecnie panująca władza i nie robiąc nic a nic odeszła do lamusa.
Lesko upada, nic się nie dzieje, jedynie co można było to gmina wyprzedala, czynsze z kosmosu i na tym koniec.

Ludzie obudzić się trzeba, idźcie do wyborów i oddajcie głos rozsądnie i mądrze a nie na zasadzie mniejszego zła.
Dla Leska nie jest jeszcze za późno aby się to miasteczko zaczęło trochę rozwirozwijać.
Tylko trzeba zerwać ze stagnacja rządzących!!!

Ps. Kogo widzicie na stanowisku burmistrza?
Piszcie, jestem ciekawy....

Anonimowy pisze...

Mądre spostrzezenia.Dobrze że są ludzie którzy jeszcze realnie patrzą..szacunek z poważaniem lechita

Anonimowy pisze...

Nic dodać , nic ująć - taka jest prawda, takie reala i taka dziejowa potrzeba odpowiedzialności za Lesko i przyszłe pokolenia.Czy mieszkańcy miasta i gminy wykorzystają kolejną swoją szanse, czy pozwolą się jeszcze raz omamić starym krętaczom ? Pokaże czas.
A tym , którzy doprowadzili Lesko do stanu cywilizacyjnej i gospodarczej zapaści, podziękuje historia na swych ciemnych kartach.

Anonimowy pisze...

To prawda..

Anonimowy pisze...

Jestem przekonany że czarny koń tych wyborów sprawi niespodziankę tak jak wspomniał lechita.Pokrzyzuje plany wszystkim tym o których się mówi i pisze.Jest mocny, inteligetny i cwany.Oj będzie się działo

Anonimowy pisze...

czarna ale dupa :)

Anonimowy pisze...

Podobno do wyborów w Lesku szykuję się zięć Lewychlelków i V-ce wójt z Olszanicy na jego zastępce. To ja już wolę by została BABA

Anonimowy pisze...

plota....

Anonimowy pisze...

Każdy tylko nie oni. Jeden zięć już był. Zastępca wójta także. Tam mu źle. TYLKO NIE ONI

Anonimowy pisze...

W starostwie są ruchy personalne. Podobno zwolnili architekt z Sanoka a drugi pracownik z dużym doświadczeniem jest też blisko odejścia

Anonimowy pisze...

Kto ma trochę rozumu to ucieka z tego bagna, ale co się dziwić - jaki pan taki kram

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 230   Nowsze› Najnowsze»

Prześlij komentarz

Nie używamy słów uważanych powszechnie za obraźliwe.
Prosimy o kulturalne i rzeczowe wypowiedzi.
Proszę się podpisywać(wystarczy imię lub pseudonim). Poniżej pola komentarza mamy menu "Komentarz jako", klikamy i wybieramy "Nazwa/Adres URL. Wpisujemy się w pole Nazwa i zatwierdzamy.