Lesko przyjazną gminą

20 kwietnia 2010

Mając na względzie konieczność skierowania toczącej się na tym blogu, niejednokrotnie bezsensownej i mocno raniącej ludzi dyskusji, na tory merytorycznej polemiki proponuję zastanowić się nad kierunkami i dalszymi możliwościami rozwoju naszej gminy na najbliższe lata. Pomimo ustalonej wcześniej strategii rozwoju i pomimo zrealizowania kilku jej najważniejszych kierunków przez Rady Miejskie w kadencjach 2002-2006, coś się w tej kadencji zatrzymało. Dopiero pod jej koniec zaczęto budować dalszą kanalizację sanitarną i wreszcie pomyślano o wodociągu w m-ci Glinne. Pod koniec - może dlatego, że: naprzód zakupiono nowe samochody, przygotowano siedzibę władz do majestatycznego panowania, wyremontowano urząd, przyjęto całą armię urzędników, przydzielono sobie niebotyczne pobory i narzekano w kółko na poprzedników. Teraz zbliża się koniec kadencji i co?


Wracając jednak do strategii , którą wspólnie opracowywaliśmy to podstawowym hasłem było:
Gmina Leska Gminą Turystyczną: co to znaczy? A to proste:
Czysty San, dobra komunikacja, rozwój infrastruktury, rozwój sieci handlowych, gastronomicznych i hotelarskich, zapewnienie turystom wrażeń krajobrazowych, rozrywkowych i historycznych, rozwój usług i małych przedsiębiorstw, warunki życia mieszkańców.
Pod słowami „Czysty San” – kryje się nasze rozgrzeszenie za zatruwanie rzeczek, potoków rowów przydrożnych. Chcemy dokończyć, to co rozpoczęła ekipa P. Burmistrza Roberta Petki przez dwie kadencje( budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji w miejscowościach Bezmiechowa Dolna, Bezmiechowa Górna, Łukawica, Manasterzec oraz rozbudowa i częściowo- modernizacja kanalizacji w Lesku, przygotowanie dokumentacji do realizacji w miejscowościach Jankowce, Glinne, Lesko d. Wola Postojowa Lesko d. Posada Leska)i Pani Burmistrz Barbary Jankiewicz (budowa kanalizacji w miejscowościach Glinne, Jankowce, Lesko d. Posada Leska oraz mamy nadzieję przygotować dokumentację projektową dla realizacji kanalizacji dla miejscowości : Średnia Wieś, Bachlawa, Hoczew, Dziurdziów, Łączki, Huzele, Weremień) i zrealizować do końca tak ważną inwestycję.
Dobra Komunikacja: trzeba pomyśleć o budowie obwodnicy zamiast o kolejnym rondzie na skrzyżowaniu ulic: Kwiatowej, Piłsudskiego i Wiejskiej. Inwestycja ta tylko częściowo obciążałaby budżet gminy. Sprawa dotyczy wykupu części nieruchomości zarezerwowanych już w kolejnych planach zagospodarowania terenu pod to zadanie inwestycyjne. Jakie korzyści z tego popłyną: rozładujemy ruch w kierunku na Ustrzyki Dolne, przez miasto nie będą się przelewały setki samochodów ciężarowych, a tym samym nie będzie tumanów kurzu i spalin, może przestaną się trząść domy przy ul. Unii Brzeskiej, Rynek i ul. Piłsudskiego ; my mieszkańcy pozyskamy nowe tereny wzdłuż obwodnicy pod inwestycje związane z zakładami pracy, magazyny, sklepy i, hurtownie(patrz Sanok- Dąbrówka); właściciele nieruchomości wreszcie będą mogli uruchomić inwestycje na swoich działkach, lub swobodnie nimi handlować. Dla tych co uważają, że obwodnica spowoduje odpływ turystów mamy argument taki, że nie zmieni się ruch w kierunku na Polańczyk więc nic nam nie odpłynie ponad to co już odpływa.
Dobra komunikacja na terenie naszej Gminy, to również drogi powiatowe i gminne. Do tej pory tylko łataliśmy i łataliśmy. Trzeba pomyśleć jak je zbudować aby, corocznie nie łatać. Środki pomocowe niestety się już kończą, choć może jeszcze na te najbliższe cztery lata wystarczy. Niestety przy zadłużeniu Gminy Lesko i Powiatu Leskiego nie ma możliwości zabezpieczyć dalszych środków własnych niezbędnych do ich pozyskania. Nowe drogi to nowe tereny do zabudowy, to nowe podatki, to zadowolony turysta. Może właśnie na tym turyście można zarobić niezbędne środki. Dać mu to czego potrzebuje, za odpowiednią zapłatę.
Infrastruktura: Dobra woda pitna – pisaliśmy już, co trzeba zrobić aby była. Nie mają wody pitnej z wodociągów grupowych mieszkańcy Glinnego, Hoczwi, Łączek, Postołowia. Ludzie kopią, kopią z różnym skutkiem.

Jeżeli dobrze pomyślimy to może nie trzeba będzie kredytów na środki własne dla dotacji unijnych.
W skład infrastruktury technicznej wchodzi również energia elektryczna i telefony. Linie napowietrzne przesyłowe wysokiej mocy w naszym terenie przebiegają pomiędzy zabudowaniami lub terenami, które potencjalnie nadają się świetnie pod zabudowę. Czy ktoś pokusił się o to aby rozmawiać z właścicielami tych linii o ich częściowe skablowanie lub przebudowę.A może potrzeba naliczać opłatę dzierżawną za użytkowanie gruntów komunalnych lub powiatowych pod te urządzenia. Ostatnia zima pokazała w jakim stanie są te linie napowietrzne.
Sieci handlowe, gastronomiczne i hotelarskie. Są to prywatne obiekty, których ilość i jakość kształtowana jest przez rynek i rachunek ekonomiczny, oraz pomysły i inwencję właścicieli. Gmina i jej władze mogą i powinny pomagać ich właścicielom, umożliwiać reklamę i promocje.

Dbałość o turystów przybywających do naszej gminy:

Dotyczy to turystów przejezdnych (wycieczki, indywidualni turyści „na złą pogodę”) oraz turyści stali(goście pensjonatów i gospodarstw agroturystycznych oraz goście prywatni naszych mieszkańców). Jest to grupa ludzi, która ma się u nas dobrze czuć, wypoczywać, zostawić ciężko zarobione pieniądze i jeszcze będąc zadowolonymi wrócić nasze okolice ponownie.
Ale aby tak było, to wszyscy powinniśmy o to zadbać. W Lesku i w naszych okolicznych miejscowościach powinno być czysto, ładnie i miło. Samo miasto jest ciekawym miejscem wielu zabytków indywidualnych jak również całych zespołów urbanistycznych. Posiadamy swoisty zespól zabytków sakralnych kultury żydowskiej. Jesteśmy na szlaku turystycznym kultury żydów galicyjskich, szlaku zabytków architektury drewnianej. Niestety patrząc na stan techniczny i walory estetyczne synagogi i cmentarza żydowskiego można się załamać. Jedna wielka ruina. Trzeba porzucić uprzedzenia i własną pychę i ponownie nawiązać kontakt z organizacjami żydowskimi, spróbować wspólnymi siłami wyremontować te zabytki. Może trzeba urządzić festyn kultury żydowskiej. Zabytki kultury ukraińskiej i polskiej również wołają głosami historii o wsparcie(Popówka w Hoczwi, Świątynia ormiańska, kaplica cmentarna w Manastercu). Nasze kamieniczki leskie wymagają gruntownych remontów z odwodnieniem włącznie. Przecież są takie ładne. Aby to nasze miasto promować nie wystarczy wydać folder z burmistrzem na pierwszych stronach. Trzeba wspomóc ludzi którzy zasłużyli się i nadal to czynią z wielką miłością i pasją w promowaniu naszej gminy: Pani Romana Budziak, prosząc ją o opisanie dalszej historii Leska; Pan. Bogdan Szymanik (firma BOSZ), Panowie Ryszard i Zygmunt Nater; Pan Paweł Kłusal; Pan Bolesław Baraniecki; Pan Stanisław Maciela, Pan Leszek Rejmanski, nasi przewodnicy turystyczni, nasi artyści wystawiający corocznie swoje prace w leskiej synagodze. Ich starania trzeba wspierać nie tylko finansowo, ale pomóc im w promowaniu ich dzieł.
Chcielibyśmy zapraszać do Leska różne biura turystyczne na spotkania z naszymi podmiotami w zakresie turystyki i agroturystyki, wspólnie ustalać trasy wycieczek aby pokazać, co w naszej gminie jest najładniejszego. Niech turyści nie omijają pięknego naszego miasta. Chcielibyśmy aby mogli zobaczyć z bliska Kamień Leski, mogli wejść na szczyt Baszty aby zobaczyć wspaniały przełom Sanu lub na Skałę Wolańską gdzie znajduje się grupa bardzo starych dębów. Może nakarmią łabędzie nad stawami, a w zachwycie zwiedzą przecudnej urody kościółek drewniany w Hoczwi i zobaczą niespotykaną ikonę Matki Boskiej(z prawdziwymi włosami) w cerkwi prawosławnej w Dziurdziowie i wiele, wiele innych rzeczy.
Przy okazji zwiedzania chcemy aby mogli kupić pamiątki, obrazy, wyroby naszych cukierników, zjeść potrawy regionalne w naszych restauracjach. Chcielibyśmy aby można było sprzedawać na różnego rodzaju jarmarkach wyroby rękodzieła naszych mieszkańców. Trzeba zadbać o nowe miejsca parkingowe np. na terenie po danej mykwie( pralni) przy synagodze. Na pewno zmienić trzeba okropne w swej urodzie „budy” dla obsługi parkingów w mieście. Trzeba rozreklamować Lądowisko w Bezmiechowej Górnej i Weremieniu. Zadbać o nowe trasy spacerowe –promenadę nad brzegami Sanu, utworzyć ścieżki dendrologiczne(piesze, rowerowe i konne) w okolicznych lasach wspólnie z Nadleśnictwem w Lesku i Technikum Leśnym w Lesku. Chcielibyśmy wspólnie z Dyrekcją Pensjonatu Zamek uruchomić zwiedzanie zbrojowni zamkowej i lochów.
Ostatnio coraz mniej organizowanych jest różnego rodzaju imprez kulturalnych: należy zapraszać różnego rodzaju teatry od ulicznych, po kameralne, które mogą odbywać się w Sali Bieszczadzkiego Domu Kultury. Proponujemy kontynuację na dziedzińcu zamkowym wieczorów operetkowych i koncertów muzyki poważnej. Dla wszystkich chcemy organizować na terenie dawnego zespołu basenów różnego rodzaju dyskoteki, zawody w połączeniu z leskim amfiteatrem tak aby przynajmniej raz w tygodniu grała orkiestra, ludzie bawili się i wypoczywali na świeżym powietrzu. Chcielibyśmy aby wróciły do Leska wspaniałe zawody hippiczne i plenery malarskie organizowane przez wielkiego pasjonata Pana Pałackiego, oraz będziemy kontynuować targi książki, podnosząc do rangi regionalnych.

Drugim celem strategii jest rozwój rolnictwa i przedsiębiorczości w gminie

Tu jest wielka klapa. Rolnictwo jak wszędzie się nie opłaca. Trzeba więc aby się opłacało. Pomyślmy o produkcji żywności ekologicznej.
Naprzód małymi kroczkami: Kury, kurczęta, własne wyroby nabiału, własne wyroby wędliniarskie, nalewki i wina dla turystów goszczących w naszych gospodarstwach, a nie kupowane w „Biedronce”. Jakie powodzenie mają te wyroby, to widać corocznie na imprezie „Agrobieszczady”. Własne wypieki i przetwory na zimę. Proponujemy zakładanie małych rodzinnych przetwórni. Górale mogą produkować swoje serki to i nasi rolnicy tez mogą. Może powstanie jakaś bieszczadzka potrawa lub wyrób chroniony patentem.
W uzupełnieniu podstawowej funkcji rolniczej proponujemy powstawanie małych warsztatów i zakładów produkujących wyroby sztuki ludowej. Chcemy promować powstawanie, działalność i zbyt wyrobów takich małych zakładów produkujących cudeńka naszej sztuki ludowej i prawdziwych pamiątek z Bieszczadów.
Na początek w Zespole Szkół Ekonomicznych w Lesku można przecież otworzyć na wzór Ludowego Uniwersytetu we Wzdowie kierunek rękodzielnictwo, tkactwo, garncarstwo lub wikliniarstwo itp.

Dla powstawania średnich i dużych przedsiębiorstw należy zabezpieczyć tereny pod zabudowę i uzbroić je w infrastrukturę techniczną.
Dla tego celu należy opracować Miejscowy Plan Zagospodarowania Miasta i Gminy Lesko, aby w przyszłości tereny usługowe nie mieszać z terenami pod budownictwo mieszkaniowe.
Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości na terenie miasta Leska wybudować jakiegokolwiek zakładu produkcyjnego. Nie ma wolnych nieruchomości, które nie byłyby zagrożone strefami ochronnymi kolidującymi z budownictwem mieszkalnym. Niestety tak się stało, że w okresie braku planu jak wyżej można wszystko i to w majestacie prawa( można rozebrać zabytkowa zabudowę, ściąć wiekowe drzewo, na dawnych terenach przeznaczonych pod zabudowę przemysłową zlokalizować budownictwo mieszkaniowe, które w przyszłości ogranicza usługi.
Oprócz zapewnienia terenów pod tego typu inwestycje chcemy powrócić do chlubnych tradycji poważnego traktowania potencjalnych inwestorów. Przypominamy, że Gmina Lesko dzięki staraniom byłego Burmistrza Roberta Petki uzyskała tytuł Fair Play, właśnie dlatego, że Inwestorzy w tym czasie traktowani byli z należytym szacunkiem i otaczani przez pracowników urzędu opieką. Przykre, ale obecnie jeżeli pojawia się Inwestor posiadający pomysł, środki finansowe na realizację inwestycji, to się go prześwietla jak złodzieja, członka mafii lub przestępcę, a działających na naszym terenie próbuje się wykorzystać finansowo na różne cele w zamian nie dając nic.

W imieniu Komitetu Wyborczego
Przedsiębiorczość, Praca, Przyszłość
Henryk Gocek

100 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam nadzieje ze to wstretne wredne BABSKO B. JANKIEWICZ juz wkrotce przestanie jatrzyc i przeszkadzac oraz zastraszac i oklamywac wszyskich w LESKU. Na dzien 19 04 2010 starostwo wyslalo 70 zaproszen do roznych osob w celu utworzenia Fundacji Pomocy Szpitalowi Leskiemu. DOBRA GOSPODYNI otrzymal liste zproszonych gosci od jednego sprzedawczyka ze starostwa i wspolnie z BUFETOWA, czytaj B> KRASULA potrafily ze sluzbowych telefonow w godzinach pracy dzwonic do wiekszosci zaproszonych gosci by nie isc na to spotkanie poniewaz jest STOWARZYSZENIE POMOCY SZPITALOWI powolane 15 lat temu przez CZEREPACHA i ono funkcjonue wspaniale. Stowaryszenie to nigdy sie nie zebralo, nigdy nic nie organizowalo, nigdy sie nie rozliczylo ze swej dzialalnosci, a niektorzy jego czlonkowie zmarli. Okolo 50 osob uwierzylo tym chorym BABISZONOM i na spotkanie sie nie zgosilo. W zebraniu glownie uczestniczyli pracownicy ZOZ ktorzy zosali zaproszeni dodatkowo poza lista, bylo okolo 20 osob. Na szczescie dzieki ksiedzu DUDZKOWI doktorowi LAPINSKIEMU i kilku innym osobom pwolano Komitet Zalozycieski i ustalono termin nowego sptkania

Anonimowy pisze...

W komitecie jak zwykle jedna osoba i jak zwykle nic co by dało do myslenia, że kandydat wart uwagi. Przed wyborami to każdy obiecuje, tylko szkoda że przeważnie na tym się kończy. A nam przydałby się ktoś młody, kto rzeczywiście coś by tu zmienił na lepsze.

Anonimowy pisze...

DOBRA GOSPODYNI jest nie do odwolania. W minonym tygodniu -tygodniu zaloby we wtorek za dobra gospodynia modlil sie DOBRODZIEJ z Bezmiechowej by ponownie zostala wybrana bo jest godna tego stanowiska. Ciekawa jestem czy DOBRODZIEJ modlil sie z potrzeby ducha i glebi serca czy przemowila do niego zawartosc KOPERTY. Mieszkanka BEZMIECHOWEJ

Anonimowy pisze...

Chyba nie doceniacie mądrości ludzkiej. Co niektórzy zrozumieli, o co w tym wszystkim chodzi.

Anonimowy pisze...

Postulaty skądinąd słuszne, aczkolwiek pojawiały się już w kilku kampaniach wielu kandydatów. Co więcej: zwłaszcza po tym, jak p. Burmistrz w kampanii naobiecywała a pozniej wszyscy wiemy jak to się skończyło, ludzie będą ostrożniejsi, nie uwierzą każdemu. Dobra rada: trzeba by to jakoś uwiarygodnić... Tutaj postulaty są podane w dość chaotycznej formie, może jakiś plan? Z oznaczeniem priorytetów? Graficznie rozplanować? Dobry marketing jest kluczem do sukcesu ;)

I jedna prośba/sugestia... Pisze Pan:

"Naprzód małymi kroczkami: Kury, kurczęta, własne wyroby nabiału"
"W uzupełnieniu podstawowej funkcji rolniczej proponujemy powstawanie małych warsztatów i zakładów produkujących wyroby sztuki ludowej. Na początek w Zespole Szkół Ekonomicznych w Lesku można przecież otworzyć na wzór Ludowego Uniwersytetu we Wzdowie kierunek rękodzielnictwo, tkactwo, garncarstwo lub wikliniarstwo itp."

Na Boga! Nie róbmy z Leska/Bieszczad skansenu, totalnej wsi! Tak nie zyskamy - nie oszukujmy się - najlepszych dla nas, bo bogatych, turystów, którzy przecież ciągle szukają czegoś nowego, atrakcyjnego! Dla tych, którzy chcą ciszy, samotności, dzikich gór, jest Beskid Niski, natomiast w Bieszczadach trwa komercjalizacja (vide Solina czy Cisna). Nie zmieniajmy kierunku już raz obranego (nie tylko przez nas). Dzisiaj aby się wypromować, trzeba iść w innowacyjność. Sztampowość nie zwróci uwagi na Lesko.

I na koniec taka ciekawostka, jak promuje się Austrię: http://www.youtube.com/watch?v=eUO9SNCBL6U&feature=player_embedded#! - nowocześnie, z przytupem, tak się ściąga młodych bogatych turystów ;)

L.

Anonimowy pisze...

Do 20 kwietnia 22;30 czytam dokladnie wszystko co jest prezentowane na blogu od poczatku. Znam osobiscie kilka osob ze sztabu Gocka i zapewniam piszacego /pana, pania/ ze prezentowany przez komtitet material to sa aktualne potrzeby nurtujace naszych mieszkancow, PROGRAM wlasciwy zostanie zaprezentowany w odpowiednim czasie i momencie jakb rowniez sklad kandydaow na radnych. Piszc o Austrii ma pan racje. Rozwoj naszej gminy z a p r z e p a s c i l i - w swoich kadencjach TABISZ i obecna kadecja TABISZ JANKIEWICZ. GORSZY KATAKLIZM LESKA NIE MOGL DOTKNAC.

Anonimowy pisze...

Do 22;30 Odnosze sie z pelnym szacunkiem do tego co pan pisze jak rowniez do panskiego myslenia, z jednym tylko ale. Austria od 45 roku realizuje swoje krok po kroku, my mamy takie mozliwosci od 1990r.i w tym okrsie byly dwie kadencje nieudacznikow 1994-1998 Tabisz Andruch zprzepaszczona szansa powiatu oraz 2006-2010 B. JANKIEWICZ okres nierobstwa buty zadluzenia gminy ze nastepcy przez trzy lata beda tlko splacac dlugi. O powicie leskim powiem tylko TRAGEDIA i co gorsze pewnie dalej bedzie rzadzic ta sama ekipa albo BASIA I Szelazek.

Anonimowy pisze...

Do 20 kwietnia 18:36 Dobra Gospodyni B, Jankiewicz rowniez wydzwaniala do ksiedza Baka by nie przychodzil na zebranie zalozycielskie Fundacji Pomocy Szpitalowi w Lesku, jej zdaniem taka fundacja jest niepotrzebna.

Antek pisze...

A ksiadz co? swojego rozumu nie ma. Nie potrafi bez Basieńki sam pomyśleć?
Jej postepowanie niczym innym jak głupotą i podłoscią nie mozna wytłumaczyć.
Dziwne troche, bo wszyscy widza, że mało sie nie zabije za korytem na II kadencje, więc powinna wreszcie postepować jak człowiek.
Ale niestety, jej zachowanie, rozmowa, sposób bycia wskazuje na to, że jest z nia coś nie tak,że jest chora.

Anonimowy pisze...

Oj ludziska Austria też była pod okupacją sowiecka i dopiero w 53 roku sowieci z niej wyszli. Jak już coś ktoś pisze to powinien znać podstawowe fakty historyczne. ale większość tu piszących nie ma pojęcia co pisze i co czyta.

Anonimowy pisze...

No i zaczęło się nasze leskie piekiełko - koniec żałoby, pieski zaczęły ujadać....

Anonimowy pisze...

Do 14:57 Nie ujadaj nie jest jeszcze zle. Bywalo gorzej, oby tak dalej.

Anonimowy pisze...

Suczka Barbara gryzla nawet w czsie zaloby.

Informatyk pisze...

Szanowny jednoosobowy komitet to chyba liczył na to, że po takim tekście to będzie wielki aplauz. A tu nic. Bo i cóż ma nas ucieszyc? Nie będziecie drodzy państwo wstanie zrobic niczego, i tych w miarę dobrych i tych beznadziejnych waszych pomysłów. Gmina jest tak zadłużona, że będziecie tylko spłacac długi i jeszcze długo, długo nic.A jak już bedziecie chcieli coś zrobic, to chyba tylko kosztem mieszkańców, bo żeby coś zrobic, musicie miec na to pieniądze, czyli co znowu kredycik? A potem znowu bedzie się zwiększac podatki, opłaty itp. Najbardziej wiarygodny będzie ten, który uczciwie powie, że nie jest wstanie nic obiecac, ale zrobi wszystko by wyprowadzic Lesko na prostą drogę i dzięki temu będzie można realizowac najbardziej potrzebne pomysły mieszkańców. I takiego kandydata nam trzeba. Młodego, pełnego zapału i chęci.Który ma czyste sumienie i czyste intencje.

Anonimowy pisze...

A może pomyślelibyście o dzieciach, zamiast robic z Leska i okolic jeden wielki skansen. W podstawówce tłok,ale jakoś nikomu to nie przeszkadza. W Zagórzu jest dwie podstawówki, tam jakoś można. A u nas? Nikogo nie obchodzi, że nasze dzieci muszą się męczyc. I nie trzeba budowac nowej, wystarczy rozejrzec się dookoła, napewno cos by się znalazło. Dla chcącego nic trudnego.

Anonimowy pisze...

Kandydaci na radnych to chyba czekają na dalszy rozwój wydarzeń, przypuszczam że nikt nie chce się niepotrzebnie narażac i dlatego nie chcą się ujawnic. A może to tylko fikcja, może tych kandydatów w ogóle jeszcze nie ma?

Anonimowy pisze...

Do informatyka z Hoczwi. Ty bardzo chcesz, ale ty nie jestes ani mlody, ani pelen zapalu i sumienia rowniez nie masz. Checi nie miales jak byles dyrektorem. Czytac umiesz ale nic z tego nie rozumiesz, wiec nie pisz tych samych bredni pod kazdym artykulem. Ty nie uszanowales nawet okresu zalobnego i wstawiles wpis z niewlasciwym filmem. Masz jakies problemy z lokciem.

Anonimowy pisze...

Informatyk wie co pisze. Ktoś, kto tego nie rozumie, powinien zając się czymś innym, a nie kandydowaniem na odpowiedzialne stanowisko.

Anonimowy pisze...

Kandydaci sa, juz byli szantazowani przez " Dobra Gospodynie " i jej poplecznikow, ale sie nie przestraszyli. Rozmawiaja z mieszkancami naszej gminy zbieraja ich uwagi oraz sugestie i pisza na blogu. Podpisuje Gocek

INformatyk Hoczwi pisze...

Zostałem wywołany do tablicy nie ja wstawiłem lin do tego filmiku. W tym temacie nie zabrałem glosu smieszne brednie napisane jedynie co moge zaaprobować to parking gdzie byla pralnia. A jak pisze to podpisuje sie informatyk z Hoczwi chodż nie jestem mieszkańcem bardzo ładnej wioski Hoczew.
pozdrawiam idola i jego dyzurnych 3xp
populizm populizm populizm

Anonimowy pisze...

Do 16:38 Z podstawowka nie ma problemu wystarczy cztery srednie szkoly polaczyc i zrobic trzy, przeciez one swieca pustkami i juz mamy pdstawowke. Po tym jak sprzedano Wyzsza Szkole Hotelarska do JASLA szkoly srednie na posadzie zaczynaja byc puste. Mlodziez z Leska wybiera coraz czesciej szkoly w Sanoku i rolnicza w Nowosielcach.

Anonimowy pisze...

No to może nowa ekipa się popisze jeszcze przed wyborami i zaapeluje do odpowiednich władz i od września będziemy miec w końcu podstawówki na miarę XXI wieku?

Anonimowy pisze...

Do Ekipy Gocka bardzo dobry tekst umujacy duzo problemow jakie nurtuja nasza gmine, wiele prostych rozwiazan. Tylko krytyka Dobrej GOSPOSI za delikatna. Niech te dwie GRUBE BABSKA juz sobie wreszcie odejda i urzednicy zaczna byc wlasciwie traktowani.

Anonimowy pisze...

Na szczęście prawdziwe oblicze idola zaczyna byc coraz bardziej widoczne.

Anonimowy pisze...

Nie wiem dlaczego "informatyka z Hoczwi" kojarzy się z p. Wandyczem. Otóż wyjaśniam, że jakiś kretyn podpisujący się "informatyk z Hoczwi" nie jest p. Wandyczem i nie ma z nim nic wspólnego. Ja jestem kolegą W. W. i znam go dobrze. Wiem, że nie bierze udziału w tej zabawie więc proszę tego "informatyka z H" o podpisywanie się inaczej lub zgłoszenie się w trybie pilnym do psychiatry. Przy okazji pozdrawiam "normalnych" na tym blogu.
Nauczyciel z Hoczwi

Anonimowy pisze...

Inforatyk z Hoczwi czytaj W.W jest juz tak bardzo rozpoznawalny, ze dalsze ukrywanie sie pod roznymi podpisami nic mu nie pomoze. Oby bylo wiecej n o r m a l n y c h nie w cudzyslowiu lecz prawdziwie normalnych. Jezeli dalej bedzie pisal tak jak pisze niezaleznie pod jakim szyldem to sie dowie ze to jest wlasnie on - W.W. Psychiatra przyjmuje w Lesku w kazda srode. Dobrze zorientowany z HOCZWI

Też informatyk pisze...

Rozpoznawalny to jesteś ty - Dobrze zorientowany z HOCZWI. Wiekszośc beznadziejnych i obraźliwych wpisów jest twoja. I nie ważne jak się podpiszesz, czy to będzie ten wyżej wymieniony podpis, czy kumaty Jasio, albo zmieniasz nagle płec i jesteś Hanką, Hanią, kumatą Zośką czy nawet pielęgniarką itp. Rzadko trafia ci się napisac coś rzeczowego. A mieszkańcem Hoczwi nie jesteś tylko Sanoka, i nawet twój informatyk tego nie zmieni. Więc daj spokój "informatykowi z Hoczwi" a zastanów się lepiej, czy aby napewno zasługujesz na burmistrzowski fotel?

Anonimowy pisze...

OPLUWACZE ! rozprawka o Wandyczu czy o przyjazdnej gminie??? PISARCZYKI a to może WAM potrzebny Doktor z Zurawicy....???!!!!

Anonimowy pisze...

Wierzylam i nadal wierze ze w Lesku da sie dyskutowac normalnie i na temat. Czy tragedia narodowa niczego nas nie nauczyla?

Anonimowy pisze...

Rozumiem,że jedynym który zabiera głos w imieniu K.W.jest umiejący. czytać, pisać i obiecywać. Podobnie jak cztery lata temu obecnie nam panująca,historia lubi się powtarzać.

Anonimowy pisze...

Leski Czerepach probowal usilnie namawiac pewna osobe by kandydowala do rady gminy, poniewaz wielu obecnych radnych nie chce kadydowac z milosciwie nam panujaca B. Jankiewicz.W/g Czerepcha Dobra Gospodyni to najlepszy kandydat na burmistrza a nowi radni beda lepsi i beda kochanej Basience pomagac. Obecnych radnych Czerepach nazywa Kiepskimi i dlatego nie bylo najlepiej. Teraz bedzie wspaniale.

Anonimowy pisze...

A JA WIERZĘ ZE CZEREPACH Z KIEPSKIMI I ZA NIMI dOBRA gOSPODYNI DOSTANĄ KOPA RAZ NA ZAWSZE!!!!!

Anonimowy pisze...

Ja mam nadzieję, że wreszcie skończy się czas Tabisza starego komucha jeszcze z czasów PRL-u. Ludzie jak możecie takiego chama wybierać? Mam nadzieję, że kłamca jankiewiczowa będzie po wyborach co najwyżej gospodynią na plebanii. Reszta baranów też przepadnie ( z Anicetą na czele). Szkoda Leska z takimi ludźmi. Zapamiętajcie to sobie -wyborcy.
Leski młody wyborca

Anonimowy pisze...

WITAM
Z PRZERAŻENIEM CZYTAM WIĘKSZOŚĆ KOMENTARZY POD TYM I INNYMI ARTYKUŁAMI.DYSKUSJA SCHODZI DO POZIOMU PLATFORMY OBYWATELSKIEJ-BRAK MERITUM -OPLUWANIE I TEMATY ZASTĘPCZE.FUNKCJONUJE OPINIA ŻE TO STYL PANA GOCKA.OCZYWISTA NIEPRAWDA.
NIESTETY NIC NIE DOTARŁO DO NIEKTÓRYCH LUDZI PO NARODOWEJ TRAGEDII
PIĘĆ LAT POLITYKI NIENAWIŚCI ZROBIŁO SWOJE.
PROPONUJĘ ABY OPERATOR STRONY NIE ZAMIESZCZAŁ WPISÓW W KTÓRYCH OPLUWA SIĘ LUDZI PO NAZWISKU BEZ PODANIA DANYCH PISZĄCEGO

Anonimowy pisze...

Do 21:30 dlaczego TY się nie podpiszesz, a dla innych Pragniesz CENZURY.TYLKO prawda o przyszłych kandydatach do Ratusza nas wyzwoli. Proszę nie Graj na TRAGEDII NARODOWEJ . WOLISZ GLOS PIS ,,ZGINĘLI MĘCZEŃSKĄ SMIERCIĄ"

Anonimowy pisze...

Masz rację młody wyborco z 2017 twoja teza jest prawidłowa i konkluzja słuszna. Problem tylko w tym,żeby tak jak ty myślało wielu innych młodych ludzi z Leska i okolic oraz wyciągnęło z tego praktyczne wnioski, gdy czas ku temu sposobnym się stanie. A już nie długo , nieco ponad 5 miesięcy i słowa zastąpią czyny aż ziści się sen.
Innej drogi nie ma. Czerepachów i kłamców możemy przegonić, gdzie pieprz rośnie, tylko za pomoca kart do głosowania.

Anonimowy pisze...

Czerepach kandydatow na radnych zaprasza do swojego biura w Sanoku oraz w Lesku. Kazdego zaprasza na KAWE a nastepnie odbywa sie rozmowa. Biuro sluzbowe kawa rowniez.

Anonimowy pisze...

DZISIAJ O GODZ. 20/25 W TVP 1 FILM KTÓRY TRZEBA OBEJRZEĆ FILM O NAS SAMYCH.

Anonimowy pisze...

Problem w tym, że nie ma godnego kandydata na burmistrza. Chyba, że jeszcze się taki znajdzie. Bo ci co do tej pory, to jeden wart drugiego. A dyskusja schodzi nie do poziomu PO, bo oni jakis poziom reprezentują, tylko do poziomu PIS, i tu komentowac nic nie trzeba. Ciekawi mnie jedno, czy znalazł by się kandydat, który zmniejszył by sobie pensję, tak od razu na starcie i oświadczył przed wyborami, że to zrobi. Oczywiście nie o parę złoty, ale o znaczną sumę! A radni, czy są kandydaci, którzy chcieliby działac społecznie, bo przecież taka jest ich funkcja, może ewentualnie za symboliczną kwotę?

Anonimowy pisze...

Jeden wielki syf od początku w komentarzach:))

Anonimowy pisze...

Do 11:53 A co ty zaprezentowales w tym swoim stwierdzeniu.

Anonimowy pisze...

Osoby piszące na blogu mają prawo do animowości, jeżeli taka jest ich wola. Dopasowywanie pseudonimów do konkretnych osób jest dalece niestosowne, gdyż może wyrządzić komuś krzywdę. Jest to tym bardziej nieprzyzwoite, gdy ten ktoś, czyli "dopasowywacz" sam skrywa się pod pseudonimem lub anonimem. Wyobraź sobie "dopasowywaczu",że ktoś szarga twoim imieniem i nazwiskiem, gdy ty nie masz nic wspólnego ze sprawą. Jakbyś się czuł ? Nie czyń więc innemu, co tobie nie miło.
W moim przekonaniu "informatyk z Hoczwi" nie jest obywatelem W W , co sugerują, albo wręcz imputują, niektórzy użytkownicy bloga.To zapewne ktoś inny,piszący ,byc może przypadkowo, na jego konto.

26 kwietnia 2010 19:40

Anonimowy pisze...

Dla mnie p. W.Wandycz to jeden z najsympatyczniejszych nauczycieli. Poznałam go w tym roku bo uczy w mojej szkole w Lesku. Dlatego trzeba być nie lada świnią, aby się pod niego podszywać używając pseudo "informatyk z Hoczwi". Panie Wieśku nie martw się Pan, wariatów nie brakuje. Odkąd Burmistrzyni obraziła mojego dyrektora i całe grono Szkoły Podstawowej w Lesku nie dziwię się, że ma taką opinię w Lesku. Tu nic nie pomoże dyskusja itd. Trzeba wybrać kulturalnego i normalnego (w odróżnieniu od obecnej) burmistrza i broń boże babę (choć sama nią jestem). Pozdrowienia.
D.M.

Anonimowy pisze...

W pełni się zgadzam z powyższą opinią. Zło trzeba wyplenić z korzeniami, by nawet ślad po nim nie został.Lesko zasługuje na to, by rządzili nim ludzie normalni, niepozbawieni czci i godności. Lesko takich ludzi potrzebuje jak nigdy dotąd. Precz z kłamcami i obłudnikami.

Anonimowy pisze...

Do 25-21,46 oraz 26-11,40 Szanowni,zginęło prawie stu POLAKÓW.
Kto wołał do POLAKÓW-wyginiecie jak dinozaury
kto triumfował- będzie polowanie na kaczki
kto zapowiadał dorżniemy watahę
OBUDŹCIE SIĘ

Anonimowy pisze...

Dajcie spokoj PISOWSKIM lamentom. To nie to miejce. Pomyliliscie adrsy. Piszcie do J KACZYNSKIEGO.

Anonimowy pisze...

Do 21:14 Jak sie przespisz to moze przestaniesz majaczyc. My czuwamy.

Anonimowy pisze...

DO 21:14 OBUDŻ SIĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Do 21:14 Żurawica Ciebie wzywa SZANOWNY

Anonimowy pisze...

do 21:14 głupoty gadasz.Płaci ci Ktoś ?!

Anonimowy pisze...

Do 21:14 może nam burmistrzową podrzucili ruscy bo nazwisko mi się dziwnie kojarzy moherowy beretku według pis widać będzie wszędzie spisek,będą bazować w kampanii wybor. na wawelu i kośćiele i znowu będą opluwać dobrych ludzi bo nie maja takich samych poglądów . W każdej partii są ludzie i parapety tylko nie tak dużo

Anonimowy pisze...

Kochana Basienka podrzuca nam tematy zastepcze by odwrocic uwage od problemow dotyczacych gminy i jej samej. To ona probuje sklocic Wandycza z Gockiem. Mysle ze panowie sie w tym dobrze orientuja i powinni ze soba wspopracowac jeszcze bardziej.

Anonimowy pisze...

Aż dziw bierze, że ta kobieta ma czelnosc pokazywac się publicznie po tym co robi ludziom. Ale jak widac ma swoich poddanych, ciekawy jestem czy ktos wie czy komuś umarza się lub ogranicza w znacznej mierze podatki, a jeżeli tak to dlaczego? Podatków pilnuje jedna pani, ale chyba są inni zorientowani w tej kwestii? To byłaby ważna informacja.

Anonimowy pisze...

Od 21 40 do 10 22
SZTANDAROWE HASŁA KILKULETNIEJ ,,POLITYKI MIŁOŚCI"
JAKO KATOLIK POLECAM NOWELĘ ŻEROMSKIEGO ,,POWRACAJĄCA FALA''POZDRAWIAM. POLAK

Anonimowy pisze...

Do 20:34 Nienormalny POLAK

Anonimowy pisze...

Do 20:34 Ja jestem pewna ze ty jestes PISOWSKA KATOLICZKA B. Jankiewicz.

Anonimowy pisze...

Odczepcie się od PISu. To jedyna partia katolików i patriotów (co nie znaczy, że w innych ich brakuje). A Jankiewiczkę nie mieszać do PISu bo ten babsztyl w żadnej partii nie ma miejsca, (no chyba że w Samoobronie). tak złośliwej i pomylonej baby to nawet na Ukrainie nie znajdzie. Ale w Lesku może być burmistrzem. Widocznie za jakieś grzechy Lesko zasłużyło na takiego burmistrza i Tabisza.
Analityk spod Leska

Anonimowy pisze...

DO20:34 kto TY jesteś POLAK MAŁY gdzie masz rozum ! polecam NIE CZYŃ CO TOBIE ........., CHYBA że wolisz ojca dyrektora??????

Anonimowy pisze...

do 2150
Czym sie mierzy katolicyzm i patriotyzm bo jestem Polakiem hym umiem , niektórzy z parti katolików i patriotów nie potrafia .

Anonimowy pisze...

SZELAZEK po uzyskaniu absolutorium zaprasza cala rade powiatu na pijanstwo w Bieszczady, dzisiaj tj czwartek 29 04. Wyjazd jest w teren by ochlajstwo nie wyszlo na jaw. 14 mil. dlugu nie przeszkadza malemu Szlazkowi organizowac ochlaj na koszt podatnikow. Rowniez Dobra Gospodyni i CZEREPACH organizuja pijanstwo dla radnych na koszt gminy. Jezeli ktos wie gdzie to niech udzieli informacji. Moze to bedzie ostatnie pijanstwo tych rzadzacych na koszt podatnia.

Anonimowy pisze...

Do anonima z 09.04. Całuj ich w dupę.,,.

Anonimowy pisze...

A skąd wiesz, że Szelążek i Jankiewiczowa stawia radnym za pieniądze podatnika? Może też tam jesteś? (To do gostka z 09.04.)
Jak znam Czerepacha i Jankiewiczową to oni mogą prędzej oczy w słup postawić jak coś innym. Prędzej coś zabiorą.... Ale też się nie dziwię, bo to ich ostatnie absolutorium. I recwijescat in pace. Amen.

Anonimowy pisze...

Do 20:45 Dobra Gospodyni podobno nie czyta bloga. A jednak to nie jest prawda.CZYTA!!!! CZYTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Od 20 34 WITAM
Nie jestem Dobrą Gospodynią
Od 3 tygodni nie można ustalić godziny TRAGEDII...
Na zdjęciu satelitarnym bez problemu można ustalić czy łąka została wykoszona i kiedy...
Pozdrawiam opluwaczy.

Anonimowy pisze...

Hej katolicy, uczciwi leszczanie, przykładni obywatele, krajem rządzi banda łobuzów,PR-owców,sprzedawczyków a Wy co robicie? opluwacie tych co chcą ten kraj ratować, PiS to jedyna partia godna poparcia w wyborach(jako całość)w innych też są uczciwi ludzie ale nie maja odwagi głośno przeciwstawić się swoim szefom.

Anonimowy pisze...

W PISIE SA SAME PISIORY.

Anonimowy pisze...

Ile gorzaly wypito wczoraj na SZELAZKOWYM OCHLAJU.

Anonimowy pisze...

Do z8-34 .Nacjonalistom z PIS dziękujemy idż do koscioła pomódl śie i wypełniaj przykazania Boże.Co innego w kosciele,co innego poza kosciołem obłuda jeszcze raz obłuda.

Anonimowy pisze...

Do 8:14 moze tez liczysz na odwiedziny w Zurawicy?

Anonimowy pisze...

Pora kończyć niepotrzebne harce, nie bądźmy tacy, jak ci, których krytykujemy.
Przed nami maj, najpiękniejszy miesiąc roku.

Anonimowy pisze...

Początkowo miałem nadzieję, że ten blog spełni swoje zadanie - pozwoli spojrzeć uczciwie na sytuację w Gminie. Przykro to pisać, ale to jest jedno wielkie koryto, jeden wielki ściek, szambo, w którym zanurzacie się coraz bardziej. Przecież już nie można tych bzdur czytać. Jestem zwolennikiem zmiany władz Gminy, ale to co wy piszecie to są zwykłe bluzgi. Mam nadzieję, że pisze to tylko mała garstka powtarzających się osób. W przeciwnym razie nie ma co liczyć na poprawę sytuacji. Pozdrawiam wszystkich uczciwych i normalnych.

Anonimowy pisze...

DO 00:55 Dla mnie jest jasne i czytelne komu blog leskobezcenzury nie odpowiada, - nie jest to na reke rzadzacej ekipie. Piszacy artykuly glowne pisza o problemach naszej gminy, ktore sa coraz wieksze i rok rocznie narastaja pozostajac nierozwiazanymi. Ktos napisal ze wladza powiatowa i gminna robi balangi z okazji absolutorium i jaka byla odpowiedz? Dziecko sie domysli kto te odpowiedz zamiescil i dal wszyskim jasna opowiedz gdzie ma zdanie podatnika i jak sie z nim liczy. ALE TY PODATNKU NASZ WIELKA SILE I MOC, - MASZ JEDEN GLOS I MOZESZ POKAZC RZADZACYM JAKIE TO MA ZNACZENIE.

Anonimowy pisze...

Do 8:20.
Zgoda, że blog nie odpowiada rządzącym w Gminie.I dobrze. Ale poziom wpisów (nie głównych art.)jest poniżej dopuszczalnych norm. Pewnie, należy wytykać błędy, krytykować - zgoda. Ale róbmy to w miarę na odpowiednim poziomie. Jak już pisałem wcześniej - chwały Gminie ten poziom wypowiedzi nie przynosi. Osoba z zewnątrz czytając komentarze nic dobrego o mieszkańcach nie pomyśli. Komentarze przypominać zaczynają wypowiedzi Niesiołowskiego, czyli zgodne z zasadą "nieważne czy mam coś do powiedzenia, ważne żeby ich obsmarować". Miłego wypoczynku.

Anonimowy pisze...

Jezeli mieszkancy naszej gminy nie zjednocza sie w wysilkach na rzecz lepszego jutra to marnie widze przyszlosc Leska i tego pieknego regionu jakim sa bieszczady. Nasi rzadzacy zarowno powiatowi jak i gminni nic nie robia by poprawic nasz byt. Jestesmy juz 6 lat w UNII i gdzie widac tego efekty, gmina i pwiat zadluzoe, drogi tylko polatae i za dwa lata beda takie same jak wygladaly przed remontem. Wystarczy pojechac na Slowacje by zobaczyc inny swiat.Ale co mozna wymagac od naszych rzadzacych, ktorzy w swoim zyciu nie zrobili nic istotnego, nie posadzili nawet drzewka ma swojej dzialce. Ich doswiadczenie to- wychowawca w internacie, oraz latanie dziur przy pomocy smoly i drobnych kamieni. Najwyzszy juz czas by sobie uswiadomic, ze zycie mamy tylko jedno,a wegetowac tylko po to by dobrze mialo sie kilka osob, ktore nami manipuluja i udaja ze dobrze rzadza nie ma sensu.

Anonimowy pisze...

Pewne zmiesmaczenie dot. treści komentarzy jest zrozumiałe, chociaż te treści nie odbiegają w stylu i formie od wypowiedzi w innych blogach, komentarzach. Łatwo się o tym przekonać. Społeczeństwo nad Wisłą TAK MA i to nie od dziś.
W Lesku trwa walka polityczna. Ci , co przy żłobie, nie chcą oddać władzy, która jest dla nich dojną krową, z dobrego serca. Dla nich blog "Lesko bez cenzury" to śmiertelne zagrożenie. Czynią więc wszystko, co możliwe, by ten blog zohydzić, by uczynić z niego szambo.By w efekcie dalej rządzić i panoszyć się za pieniądze leskich podatników. To przecież jasne jak słońce, a każdy przejaw frustracji i zniesmaczenia jest im na rękę. Przecież za wiekszością tych brudnych komentarzy stoją oni sami. Im właśnie o to chodzi, to jest ich główny cel, to jest ich być lub nie być.
Narzekanie nic nie pomoże, trzeba zrobić w jesieni to, co jest świetym obowiązkiem wyborców: wyekspediować kłamców i kombinatorów do lamusa. Tak nam dopomóż Bóg.

Anonimowy pisze...

Jak chcesz wiedziec jak cie leskie wladze szanuja i gdzie cie maja to przeczytaj sobie wpis z 20 04 2010r.godz.20:45 - zrozumiesz wszystko i mysle ze uwierzysz w siebie i sile swojego glosu, mimo ze masz tylko jeden glos to pokaz rzadzacym co to znaczy w czasie listopadowych wyborow samorzadowyh. Tak dalej byc nie musi,ale to zalezec bezie od nas wszystich.

Anonimowy pisze...

Do powyższego : z 29 kwietnia 20:45.

Anonimowy pisze...

Czy zauważyliście że Tabisz nigdy nie wywiesił flagi państwowej w swoim bloku? W żadnym święcie państwowym!!!!
Może żona mu nie pozwala, choć sama też nie wywiesza sino-żołtej.

Anonimowy pisze...

Może zająć się prawdziwymi bolączkami miasta
dla mnie najbardziej pilną sprawą są ogromne dziury na głównych drogach w mieście to jest po prostu skandal !!!
Co waszym zdaniem powinno zostać jeszcze zrobione w Naszym Mieście ??

Anonimowy pisze...

Jaka pilna sprawa .Jakie dziury. Dziur nie ma tak stwierdzila komisja a jak sa to beda robione w lipcu bo teraz jest za zimno i urzednicy od dziur nie wyjda na drogi bo im zimno

Anonimowy pisze...

Burmistrz Miasta i Gminy Lesko informuje,

że w dniach od 6 – 16 maja 2010 r.
rusza na terenie Gminy Lesko

wiosenna akcja szczepienia blogerów
przeciwko wściekliźnie

Anonimowy pisze...

DO 10:44 czy już się zaszczepiłeś?

Anonimowy pisze...

W pierwszej kolejnosci nalezy zaszczepic pania burmistrz Szelazka i wszystkich radnych. Znajac ich zachlannosc sami zaaplikuja sobie po dwie szczepionki.

Anonimowy pisze...

W miniony czwartek tj 29.04 wieczorem leski proboszcz oglosil modlitwy i msze za burmistrz B. JANKIEWICZ.

Anonimowy pisze...

WIADOMOSC Z OSTATNIEJ CHWILI;Co niedziela do listopada we wszystkich miejscowosciach msza za BASIENKE na koszt podatnika.Radnym na kaca swiecona woda.

Anonimowy pisze...

Z leskim Proboszczem pewnie trzeba bedzie sie spotkać i przypomniec mu od czego i do czego jest.A jak to nie pomoze to napisac do Przemysla do przełozonych moze oni uswiadomia Proboszcza lepiej.Jak mozna popierać zło, podlość, zachłanność, fałsz i zaklamanie, to troche jak na Proboszcza nie ładnie. Zreszta odnosi sie to do wszystkich księży i Proboszczy. Kośćiół, to nie miejsce na promowanie tak podłej kobiety.
Ma jeszcze odwage, nie ma wstydu i ambicji, to niech sama zabiega o ludzkie poparcie.Moze znajdzie jakąś nowa metode, niestety na te wczesniejsze ludzie sie juz nie nabiora.

Anonimowy pisze...

W kosciele zapomniano o Bogu o religii liczy sie tylko mamona,juz nawet diablem nie strasza.Wszystko mozna kupic i odkupic za mamone,a z tego Basienka korzysta bezblednie bo to pieniadze podatnikow. Posiedzi sobie Basiena jeszcze jedna kadencje jak wygra wybory- i emeryturka. Pieniadze unijne diabli wzieli, kredytow nabrala a biednym leszczanom pozostana tylko strajki jak obecnie GREKOM.

Anonimowy pisze...

Lesko przyjazną gminą - niezłe mrzonki. Przecież na to wszystko potrzebne są pieniądze. Żeby nie wiem kto został burmistrzem - bez kasy ani rusz - więc jesteśmy w punkcie wyjścia. Panie Heniu niech pan nie mydli oczu, choć bardzo Pana lubie - lecz przedstawi bardziej realny plan.

Anonimowy pisze...

Henio oczu nie mydli Lesko ma mozliwosci, nalezy je tylko wykorzystac. Na wszystko sa potrzebne pieniadze, nie koniecznie wlasne, moga to byc rowniez pieniadze inwestorow z poza LESKA. Basia o tym nie ma bladego pojecia bo gdzie sie tego mogla nauczyc, czy podczs swojej pracy na drodze kiedy stala w zoltej kamizelce nad dziura w drodze w ktorej byla woda po deszczu, robotnik polewal dziure z woda smola a inny sypal lopata piasek. Co ta BABA widziala, gdzie byla, i jakie uczelnie ukonczyla. Zawsze byla leniwa i nigdy nie byla piekna.

Anonimowy pisze...

Nigdy nie byla piekna,ale zawsze zlosliwa i wredna,- OKROPNE BABSKO

Anonimowy pisze...

Do 5 maja21:38 Jezeli nie przyjmiemy konkretnej koncepcji i nie bedziemy jej realizowac to nigdy niczego nie osiagniemy. Tabisz przez cztery lata tylo swiecil kolejne odpalenia gazu i pil wodke. Petka przez osiem lat budowal oczyszczalnie sciekow i do dzis ta oczyszczalnia nie spelnia swojej roli. A BASIENKA zarabia jak minister, dorabia na odbiorach drog w innych gminach w godzinach pracy i razem z Szelazkiem przepuszczaja unijne pieniadze zarabiajac dodatkowo ile sie tylko daje.Z artykulow tego ktorego nazywacie HENIO jasno wynika, ze facet wie czego chce. Ile zrobil i co zrobil jak byl burmistrzem i starosta to widac do dzis bo wszystko fukcjonuje w dobrym stanie. Nie wszystko da sie zrealizowac w jednej kadencji, gdyz najpierw nalezy zredukowac kolosalne zadluzenie, a Dobra Gospodyni chce jeszcze posiedziec jedna kadencje i bedzie miala ministerjalna emeryture, chyba nikt z was nie wierzy, ze bedzie chciala robic co kolwiek. Gospodarka komunana w ruinie, nie ma wysypiska smieci, nie ma sprzetu do wywozenia smieci, problem zbioru i segregacji smieci nie rozwiazany. Wodociagi wymagaja remontu, na wsiach brakuje wody. Lesko wkrotce zacznie odczuwac brak wody. Polowa gminy bez kanalizacji. Czy tos z was wierzy ze B. Jankiewicz majac cztery lata do emerytury bedzie rozwiazywac te problemy. Przeciez to B JANKIEWICZ przez 16 lat byla kierownkiem odpowiedzialnym za te wszystkie tematy i za wpolnoty mieszkaniowe rowniez.

Anonimowy pisze...

DO 11;50 gdzie Ty zyjesz kolejni Burmistrzowie według twoich wypocin nic nie robili jak wygladalo Lesko za czerepacha a jak za Petki ,a jak wyglada dzisiaj dOBRA gOSPODYNI cale zycie byla falszywa i obludna i klamstwem wygrala wybory z woli ludzi lubiacych klamstwo oblude i zamordyzm . ZA dziadostwo w LPK powinna odpowiadac przed prokuratorem ale wielebny ja chwali i mochery zrobia swoje szkoda Leska

Anonimowy pisze...

do 11.50
Henio przestań bzdury pisac twoje miejsce jest bawienie wnuków .
LPK przegrało w sadzie proces z 2 pracownikami zwolnionych przez lotnika i musi zapłacic odszkodowanie oraz powrót do pracy.Jakie koszty ale co tam podniesie sie za wode śmiecie i śmiecie ciemni ludzie zapłaca.
CIEKAWYM CO TO ZA KABEL TELEFONICZNY JEST ROZWIESZONY OD RATUSZA DO MIESZKANIA PRYWATNEGO NA 1000-LECIA? KTO ODPOWIE NA TO PYTANIE.
Moze Leski prokurator sie tym zajmie

Anonimowy pisze...

Henio nie ma wnuków, więc ma dużo wolnego czasu i myśli, myśli......., i może co wymyśli.

Anonimowy pisze...

Z niego taki lotnik jak z niej dOBRA gOSPODYNI

Anonimowy pisze...

Jak bedzie długo myslał to myśliwym zostanie.
Oj to słabo zarządza nie ma zony nie ma wnuków a za rzadzenie miastem sie bierze oj w czarnych kolorach to widze

Anonimowy pisze...

Do 16:58 Do czego HENIOWI potrzebna zona, jak sie ktos chce napic piwa nie musi kupowac calego BROWARU.

Diakon pisze...

Diakon pisze...
Drodzy Mieszkańcy Miasta i Gminy Lesko !

Człowiek jest istotą niedoskonałą, popełnia błędy. To przydarza się każdemu, nawet papieżowi.
Są jednak granice, których żaden człowiek nie może przekroczyć, by nie uchybić godności osoby ludzkiej, stworzonej na obraz i podobieństwo Boże. Godność i honor człowieka są tymi przymiotami, które wynoszą go ponad inne stworzenia Boże.
Tym, co uwłacza ludzkiej godności, jest kłamstwo.Człowiek, który kłamie, jest wyzuty z poczucia honoru, jest pozbawiony ludzkiej godności.
Te podstawowe mierniki wartości moralnych czerpią z ponadczasowych praw Bożych i nie zmieniają się od wieków.
Bóg jest prawdą i miłością. Ojcem kłamstwa i nienawiści jest sztan. Ludzie, którzy kłamią, są duchowymi dziećmi szatana.
Oni potrzebują ludzkiego współczucia i miłosierdzia.
Kościół jest dziełem Boga, Koścół to Lud Boży, a kapłani jego ziemskimi pasterzami.
Kościół nigdy nie popierał i nie popiera duchowych dzieci szatana, on tylko modli się za nich, by się nawrócili i po śmierci dostąpili Bożego miłosierdzia.Oni tej modlitwy potrzebują.
Kościół jest instytują Bożą i nie uczestniczy w wyborach.
Każdy człowiek ma daną od Boga wolną wolę i sumienie.Każdy sam bezpośrednio odpowie za życia przed własnym sumieniem i po śmierci przed Tronem Bożym - za swe czyny i wybory.
W aktualnym katechiźmie katolickim jest następujące pouczenie, mało spopularyzowane i mało znane przez szersze rzesze wiernych:

Jak należy postąpić, gdy własne sumienie, które jest sygnałem alarmowym Boga zdeponowanym w ludzkiej duszy,nakazuje czycić inaczej niż zaleca kapłan?
Jak rozstrzyga ten dylemat katechizm ?

Otóż, nakazuje powtórne przemyślenie sprawy i uczynienie tego, co nakazuje sumienie, gdyż ono jest głosem Boga.
Tak chce Bóg.
Twoje sumienie jest głosem Boga.Jeśli nie pójdziesz za tym głosem, tylko za głosem kapłana człowieka, to popełnisz grzech. Odrzucisz Boga w swym sercu i pójdziesz za głosem człowieka. Który jest niedoskonały i grzeszny tak samo jak ty.
PAMIĘTAJ O TYM ,COKOLWIEK BĘDZIESZ CZYNIŁ.
I NIE BOJ SIE LUDZI - ZAUFAJ BOGU.
Życzę wszelkich Bożych łask.

Anonimowy pisze...

To ja teraz wiem dlaczego Komendant Powiatowy Straży jest ciągle narąbany albo na kacu ,to Basieńka go zmiękcza ,ciekawe co na to Komendant Wojewódzki -trzeba koniecznie przesłać do Rzeszowa zdjecia nawalonego przewodniczącego komisji finansów w mundurze sikającego po sćianie ratusza

Anonimowy pisze...

Czy do uprawiania seksu po godz.22 - Lesko jako przyjazna Gmina mieszkańcom - przystosuje pozostałe przystanki PKS, tak jak ten na Unii Brzeskiej przy wjeżdzie do Leska z prawej strony.
Ostatnio bardzo wprost oblegany - wiadomo mieliśmy porę deszczową
- ostatnio przez Pawła S. i Annę Sz.mieszkańców Leska.
A może nasza bezkonkurencyjna Policja weżnie pod ochronę ten i pozostałe przystanki by w godności kopulującym parom zapewnić spokój "boży".
Dresiarz

Prześlij komentarz

Nie używamy słów uważanych powszechnie za obraźliwe.
Prosimy o kulturalne i rzeczowe wypowiedzi.
Proszę się podpisywać(wystarczy imię lub pseudonim). Poniżej pola komentarza mamy menu "Komentarz jako", klikamy i wybieramy "Nazwa/Adres URL. Wpisujemy się w pole Nazwa i zatwierdzamy.